Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

Damn Bubs! Je gaat goed meid.

• Like
Waarderingen: Bubs
jazeker de cm vliegen dr af bij Bubsie....mooi figuurtje :heart:

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.523
giphy.gif

:heart:

Ziet er goed uit! Lekkere run ook, 16km met gemiddeld 10 is mooi

Dank je @psycomantje

Dat is zeker mooi... als je spiermassa en dus je verbruik omhoog is, mag je gewoon meer eten :p

#fitgurrrl :)
Dat betekent dus nog meer foodd :heart:

Yessssss! Ik had niet verwacht dat het ooit écht merkbaar zou zijn...
More food = more happiness :D!

Die -/-4 cm op de buik zegt toch eigenlijk alles, goed gedaan!

Thanks @Mentat ! Het vreemde is dat ik er nu niet eens écht moeite voor doe, althans ik ben mentaal niet bezig met cutten...
Dus het is zeker mooi meegenomen!

Het blijft moeilijk, maar als je er beter in wordt dan kan je uiteindelijk (iets) sneller worden in dezelfde zone.

Dat is wel een interessante theorie natuurlijk.
Ik overweeg nu om iets in de trant van volgende te doen: https://forum.bodybuilding.nl/attachments/schema21kmhalfgevorderd-pdf.662484/
Alleen haal ik geen 4-5 trainingen per week. Niet alleen door de combinatie met KT, maar ook omwille van mijn blessuregevoeligheid...
Dus ik denk dat ik het ga aanpassen in functie van 3 looptrainingen per week.
Er staan namelijk toch al drie wedstrijden op de planning intussen :o.

Mooie loop en dan vers brood! :thumbs:

Vers brood is heeeeerlijk! En ik kon de carbs na die 16km goed gebruiken :).

Damn Bubs! Je gaat goed meid.

Thank you!!

jazeker de cm vliegen dr af bij Bubsie....mooi figuurtje :heart:
Thanks Bos :heart:!

Deze week toch maar eens een deload week houden, ondanks dat de trainingen super lekker gaan.
Ik ga nu toch alweer 7-8 weken voluit, dus even een rustiger weekje zal mijn lijf goed doen denk ik.
Planning: KT à 70% (3-4 trainingen), rustige/korte looptrainingen (2-3).
Eten blijft op dit moment ongewijzigd.

Bijlagen

Dat is wel een interessante theorie natuurlijk.
Ik overweeg nu om iets in de trant van volgende te doen: https://forum.bodybuilding.nl/attachments/schema21kmhalfgevorderd-pdf.662485/
Alleen haal ik geen 4-5 trainingen per week. Niet alleen door de combinatie met KT, maar ook omwille van mijn blessuregevoeligheid...
Dus ik denk dat ik het ga aanpassen in functie van 3 looptrainingen per week.
Er staan namelijk toch al drie wedstrijden op de planning intussen :o.

Deze geeft max 3 trainingen per week, er is er ook één met 4.

Leuk dat je wedstrijden gaat lopen, geeft je echt de kans boven jezelf uit te stijgen en te testen wat je echt kan. En het is ook gewoon leuk!

Succes!

Bijlagen

• Like
  • #3.526
Prehab is better than Rehab ...gooood timing!! :)

Tijd van de maand komt er ook aan, dus de timing is écht ideaal :D!

Deze geeft max 3 trainingen per week, er is er ook één met 4.
Leuk dat je wedstrijden gaat lopen, geeft je echt de kans boven jezelf uit te stijgen en te testen wat je echt kan. En het is ook gewoon leuk!

Succes!
Ik had niet op de beginnersschema's geklikt omdat ik dacht dat ze te licht zouden zijn :p.
Maar zelf eentje o.b.v drie dagen maken is wel interessant!

Een tijdje terug eens gekeken wat er van wedstrijden in de buurt is, en dan het een en ander geselecteerd.
Op dit moment wil ik de volgende zeker doen:
  • 26/04/2020 Run for Laubia - 10Miles
  • 07/06/2020 McBride run - HM
  • 08/11/2020 Poppies run - 10Miles of HM
  • 27/12/2020 Christmas run - 8km
Op het "misschien" lijstje:
  • 16/05/2020 Brandhoekrun - 11Km
  • 25/07/2020 Kermisrun - 11Km
Af en toe kijk ik eens of er nog bijgekomen zijn.

About yesterday: niet veel speciaals, ik had een externe training (weer in hetzelfde hotel met een overvloed aan lekker eten).
Me lekker tegoed gedaan aan een mini-chocotwist, de lunch (soep, parelhoenfilet met erwtjes, gigantische dame blanche), een stuk of 4 chocolade/noten bladerdeegkoekjes en druiven :eating:.
Licht diner genomen: slaatje + 1 boterham met pindakaas, en een half puntje bananenbrood pre-bed.
Als ik alles samen "gok" in MFP kom ik rond de 1800kcal, wat best nog meevalt :D .

Ik had me wel van uur vergist en was daardoor te vroeg, voor de training dan maar 2km gewandeld in de buurt.
's Avonds ook nog 4km gaan wandelen, dus alles samen toch een uurtje lichte beweging gehad (ik wilde vooral mijn spieren wat losmaken na de 17,5km van zondag).
Vanavond eerste deload training (wordt saai, weet ik nu al :roflol:), en morgen een herstelloopje!

Tijd van de maand komt er ook aan, dus de timing is écht ideaal :D!

Ik had niet op de beginnersschema's geklikt omdat ik dacht dat ze te licht zouden zijn :p.
Maar zelf eentje o.b.v drie dagen maken is wel interessant!

Een tijdje terug eens gekeken wat er van wedstrijden in de buurt is, en dan het een en ander geselecteerd.
Op dit moment wil ik de volgende zeker doen:
  • 26/04/2020 Run for Laubia - 10Miles
  • 07/06/2020 McBride run - HM
  • 08/11/2020 Poppies run - 10Miles of HM
  • 27/12/2020 Christmas run - 8km
Op het "misschien" lijstje:
  • 16/05/2020 Brandhoekrun - 11Km
  • 25/07/2020 Kermisrun - 11Km
Af en toe kijk ik eens of er nog bijgekomen zijn.

About yesterday: niet veel speciaals, ik had een externe training (weer in hetzelfde hotel met een overvloed aan lekker eten).
Me lekker tegoed gedaan aan een mini-chocotwist, de lunch (soep, parelhoenfilet met erwtjes, gigantische dame blanche), een stuk of 4 chocolade/noten bladerdeegkoekjes en druiven :eating:.
Licht diner genomen: slaatje + 1 boterham met pindakaas, en een half puntje bananenbrood pre-bed.
Als ik alles samen "gok" in MFP kom ik rond de 1800kcal, wat best nog meevalt :D .

Ik had me wel van uur vergist en was daardoor te vroeg, voor de training dan maar 2km gewandeld in de buurt.
's Avonds ook nog 4km gaan wandelen, dus alles samen toch een uurtje lichte beweging gehad (ik wilde vooral mijn spieren wat losmaken na de 17,5km van zondag).
Vanavond eerste deload training (wordt saai, weet ik nu al :roflol:), en morgen een herstelloopje!
Wel leuk dat je dan ook zo all in gaat. Van geen wedstrijden doen heb je in één keer een jaar vol.

• Like
  • #3.528
Wel leuk dat je dan ook zo all in gaat. Van geen wedstrijden doen heb je in één keer een jaar vol.

Christmas run is een traditie geworden :).
Wat betreft de rest kijk ik eerst even aan hoe de eerste aanvoelt, voor ik me inschrijf voor de andere :p.

Hier komen wat oninteressante deload logs!

Training dinsdag 3 maart 2020 - UB1 DELOAD
Warm-up:
15' Crosstrainer
Bench press
1x12x22,5
4x10x30

OHP
1x12x14,5
4x10x19

DB Flys SS DB tricep overhead extension
4x10x8 // 4x10x12

Face pulls
4x10x11

Front raises
4x10x4

Cable side raise SS Cable one arm tricep pushdown
4x10x5 // 4x10x5

Cardio ~400kcal (incl. warm-up)
  • 30'/3km wandelen in middagpauze;
  • 12' Ligfiets
Vanochtend dan een herstel loopje gedaan, helemaal alleen :(.
Mijn vriend heeft last van zenuwpijn in zijn benen, dus het leek verstandiger om een weekje te skippen.
Omdat ik er zéker een rustige loop van zou maken heb ik mijn horloge ingesteld op "hartslagwaarschuwing zone 3" (140-150bpm), en er ook aandacht aan geschonken deze keer :roflol:.
Resultaat: een zeer rustig loopje, erg ontspannend en het zal in de loop van de tijd zijn nut wel bewijzen denk ik!
Ik hoop mijn tempo binnen deze zone mettertijd te kunnen verhogen, en zo een hogere anaërobe drempel te creëren.

Looptraining woensdag 4 maart 2020 - Hersteltraining (zone 3)
Cijfertjes: 1h02'; 9,25km; 8,9km/h; ~550kcal; AVG HR 148bpm

wp_ss_20200304_0001.jpg wp_ss_20200304_0002.jpg wp_ss_20200304_0003.jpg wp_ss_20200304_0004.jpg

Doei!

Goed dat je aan het deloaden bent geslagen. :D
Is het een bewuste keuze om ook een herstelloopje te doen, of kwam dat toevallig zo uit?

• #3.530
Goed dat je aan het deloaden bent geslagen. :D
Is het een bewuste keuze om ook een herstelloopje te doen, of kwam dat toevallig zo uit?

Maar het deloaden is saaaaaaaaiiiiiiii!
Af en toe moet het wel eens, 'k voel me ook een beetje een "slappe vod" vandaag (ondanks dat ik prima heb geslapen) dus rustdag komt goed uit :).

Meestal is mijn herstelloop op woensdag omdat ik dan samen met mijn vriend loop (en zijn tempo lager ligt).
Mijn lange duurlopen (15+km) plan ik zoveel mogelijk op zondag, dus dan is dat qua timing ook nog eens ideaal!

Sounds like you've got it all figured out.
Deloaden is saai ja, maar ook nuttig. Maar vooral ook saai. :rolleyes:

• Haha
Och wat ben ik laat, maar in!

• Love
  • #3.534
Tijdens je cyclus goed eten meis, het kost veel energie zowel fysiek als mentaal :)

Doen we dit weekend wel met een cheatmeal, pizzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! (of een verse burger, maar ik hoop pizza)

Sounds like you've got it all figured out.
Deloaden is saai ja, maar ook nuttig. Maar vooral ook saai. :rolleyes:

Ik doe mijn best om het allemaal goed in te plannen, want ik wil beide blijven combineren én ook overal vooruitgang boeken :roflol:.
Ja, het is nuttig... Dat is ook de enige reden dat ik dit 1x/2maand doe :p.

Och wat ben ik laat, maar in!
Welkooooom!!!

Vrijdag, nog ongeveer 45 minuten op kantoor en het is le weekend :woot: !
Deze ochtend was ik iets voor 5u wakker, dan maar om 5u15 uit bed gerold en besloten om tussen de buien door een rondje te rennen.
Helaas heeft 1 bui niet gewacht tot ik terug thuis was: na 7,5km kreeg ik de volle lading regen over me heen :(.
Ook de wind was weer van de partij, dus ijskoude regendruppels keihard in mijn gezicht gekletst op een hellend stuk met wind tegen.
Plezier plezier! We zullen maar zeggen dat ja daar mentaal sterker van wordt!

Looptraining vrijdag 6 maart 2020 - Default training
Cijfertjes: 58'; 10km; 10,4km/h; ~575kcal; AVG HR 166bpm

wp_ss_20200306_0001.jpg wp_ss_20200306_0002.jpg wp_ss_20200306_0003.jpg wp_ss_20200306_0004.jpg

Zo meteen nog naar de gym voor de tweede deload training deze week.
Ik kijk nu vooral uit naar mijn boterhammetjes en banaan die ik ervoor nog ga eten :p.
Doeeeei :wave: !

Ik ga volgen

• Like
  • #3.539
Lekka.....burger zit ook veel ijzer in, dat past wel bij jou, zo'n ijzervreter :heart:

Hehe! Ik heb gewoon meer zin in pizza, komt ook omdat we vorig weekend een paar uur naar een programma gekeken hebben die alleen maar over pizza ging :roflol:.
Die avond hebben dan kabeljauw gegeten haha :p.
Dus de pizza drang knaagt al zes dagen intussen!!

Die zijn al lang op de hoogte hoor :rolleyes: .

Fijn, welkom!

En dat na een vroege looptraining en een lange dag werken :eek:

Niet langer dan anders :p.
Als ik de energie ervoor heb, en anders toch maar alleen thuis zit... Waarom niet :).
Meestal plof ik op vrijdag pas rond 22u op de bank :roflol:.
  • Werken tot 16u30-17u (afhankelijk wanneer ik begin).
  • Gym tot 20u-20u15.
  • Boodschappen doen, thuis komen rond 21u.
  • Alle boodschappen opbergen, dan iets te eten te maken en op de bank belanden :p.
Nog een "hello friday" pic, omdat het kan!

WP_20200306_15_13_16_Pro.jpg

Terug
Naar boven