Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ziet er goed uit! Lekkere run ook, 16km met gemiddeld 10 is mooi
Dat is zeker mooi... als je spiermassa en dus je verbruik omhoog is, mag je gewoon meer eten
#fitgurrrl![]()
!Die -/-4 cm op de buik zegt toch eigenlijk alles, goed gedaan!
Het blijft moeilijk, maar als je er beter in wordt dan kan je uiteindelijk (iets) sneller worden in dezelfde zone.
.
.Thanks Bosjazeker de cm vliegen dr af bij Bubsie....mooi figuurtje![]()
!Prehab is better than Rehab ...gooood timing!!Deze week toch maar eens een deload week houden, ondanks dat de trainingen super lekker gaan.

Dat is wel een interessante theorie natuurlijk.
Ik overweeg nu om iets in de trant van volgende te doen: https://forum.bodybuilding.nl/attachments/schema21kmhalfgevorderd-pdf.662485/
Alleen haal ik geen 4-5 trainingen per week. Niet alleen door de combinatie met KT, maar ook omwille van mijn blessuregevoeligheid...
Dus ik denk dat ik het ga aanpassen in functie van 3 looptrainingen per week.
Er staan namelijk toch al drie wedstrijden op de planning intussen.
!Ik had niet op de beginnersschema's geklikt omdat ik dacht dat ze te licht zouden zijnTrainingsschema halve marathon beginner: 3 per week
Maak je eigen loopschema 21 km beginnerwww.runinfo.nl
Deze geeft max 3 trainingen per week, er is er ook één met 4.
Leuk dat je wedstrijden gaat lopen, geeft je echt de kans boven jezelf uit te stijgen en te testen wat je echt kan. En het is ook gewoon leuk!
Succes!
.
.
.
), en morgen een herstelloopje!Wel leuk dat je dan ook zo all in gaat. Van geen wedstrijden doen heb je in één keer een jaar vol.Tijd van de maand komt er ook aan, dus de timing is écht ideaal!
Ik had niet op de beginnersschema's geklikt omdat ik dacht dat ze te licht zouden zijn.
Maar zelf eentje o.b.v drie dagen maken is wel interessant!
Een tijdje terug eens gekeken wat er van wedstrijden in de buurt is, en dan het een en ander geselecteerd.
Op dit moment wil ik de volgende zeker doen:
Op het "misschien" lijstje:
- 26/04/2020 Run for Laubia - 10Miles
- 07/06/2020 McBride run - HM
- 08/11/2020 Poppies run - 10Miles of HM
- 27/12/2020 Christmas run - 8km
Af en toe kijk ik eens of er nog bijgekomen zijn.
- 16/05/2020 Brandhoekrun - 11Km
- 25/07/2020 Kermisrun - 11Km
About yesterday: niet veel speciaals, ik had een externe training (weer in hetzelfde hotel met een overvloed aan lekker eten).
Me lekker tegoed gedaan aan een mini-chocotwist, de lunch (soep, parelhoenfilet met erwtjes, gigantische dame blanche), een stuk of 4 chocolade/noten bladerdeegkoekjes en druiven.
Licht diner genomen: slaatje + 1 boterham met pindakaas, en een half puntje bananenbrood pre-bed.
Als ik alles samen "gok" in MFP kom ik rond de 1800kcal, wat best nog meevalt.
Ik had me wel van uur vergist en was daardoor te vroeg, voor de training dan maar 2km gewandeld in de buurt.
's Avonds ook nog 4km gaan wandelen, dus alles samen toch een uurtje lichte beweging gehad (ik wilde vooral mijn spieren wat losmaken na de 17,5km van zondag).
Vanavond eerste deload training (wordt saai, weet ik nu al), en morgen een herstelloopje!
Wel leuk dat je dan ook zo all in gaat. Van geen wedstrijden doen heb je in één keer een jaar vol.
.
.
.
.

Goed dat je aan het deloaden bent geslagen.
Is het een bewuste keuze om ook een herstelloopje te doen, of kwam dat toevallig zo uit?
.Tijdens je cyclus goed eten meis, het kost veel energie zowel fysiek als mentaal

Tijdens je cyclus goed eten meis, het kost veel energie zowel fysiek als mentaal![]()
Sounds like you've got it all figured out.
Deloaden is saai ja, maar ook nuttig. Maar vooral ook saai.![]()
.
.Welkooooom!!!
!
.

.
!Lekka.....burger zit ook veel ijzer in, dat past wel bij jou, zo'n ijzervreterDoen we dit weekend wel met een cheatmeal, pizzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! (of een verse burger, maar ik hoop pizza)

En dat na een vroege looptraining en een lange dag werkenZo meteen nog naar de gym voor de tweede deload training deze week.

Lekka.....burger zit ook veel ijzer in, dat past wel bij jou, zo'n ijzervreter![]()
.
.
.En dat na een vroege looptraining en een lange dag werken![]()
.
.
.
.
dat is dan echt een mindf*ck, die zal zeker smaken