- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, mijn kennis betreffende (werk gerelateerde) blessures is niet bepaald groot. Aangezien het voelt alsof het gloeit, vermoed ik een ontsteking. Maar ik zou mijn hand er niet voor in het vuur steken.Wat denk je zelf eigenlijk wat het zou kunnen zijn? Ik moest trouwens destijds met mijn RSI de kosten van het gesprek bij de revalidatie arts zelf betalen (200 euro voor 10 min..). Belachelijk vond ik dat, aangezien de klachten volledig werkgerelateerd waren.
.Als de dokter een ultrasound ding heeft, moet hij dat wel kunnen zien oplichten....Aangezien het voelt alsof het gloeit, vermoed ik een ontsteking.
Als de dokter een ultrasound ding heeft, moet hij dat wel kunnen zien oplichten....
.
.
) en 18 beurten kiné.
! (voor een LB training weliswaar, ik ga toch eerst advies van de kinesitherapeute afwachten i.v.m. upper).
.
.
!
.
. Maar ik ga serieus mijn best doen om de tempo's in acht te nemen!
.

).Gisteravond onmiddellijk na het werk langs de huisarts geweest.
Diagnose:
- Houdingsgebonden brachialgie, links.
- Trapeziussyndroom bilat.
- Tenniselleboog links

Oud genoeg
.Mooie skwats en hardloopplannen!Gisteravond onmiddellijk na het werk langs de huisarts geweest.
Diagnose:
10 dagen ontstekingsremmers (
- Houdingsgebonden brachialgie, links.
- Trapeziussyndroom bilat.
- Tenniselleboog links
) en 18 beurten kiné.
Ik mag wel lekker blijven werken, dus zoveel rust zal het niet nodig hebben.
En, als ik mag werken mag ik sporten vind ik zelf.
Dus gisteravond lekker ook nog naar de gym getrokken! (voor een LB training weliswaar, ik ga toch eerst advies van de kinesitherapeute afwachten i.v.m. upper).
Het ging super, voor het eerst weer "zwaar" kunnen squatten zonder kniepijn.
Ik heb hier dan ook de focus op gelegd, en iets minder assistance gedaan.
Training dinsdag 10 maart 2020 - LB1
Warm-up: 15' Crosstrainer ~110kcal
Squat (in smith)
1x10x30
1x8x40
1x6x50
3x5x55
3x3x57,5
1x3x60
Ik hoopte 1 rep te kunnen maken met 60kg, maar uiteindelijk lukten er drie met een mooie diepte!
De laatste wel alles moeten geven om terug boven te raken, maar het is gelukt!!
2x6x50
Leg extension
1x8x40
1x8x42,5
1x8x45
Seated leg curl (nog steeds voorzichtig hier)
1x10x30
1x10x32,5
1x10x35
Leg press - wide stance
1x10x30
1x10x60
1x10x80
1x10x100
Abductor machine
1x10x60
2x10x62,5
Adductor machine
1x15x20
3x10x40
Mijn LB lijkt dus hersteld te zijn, nu ik kreupel ben aan mijn UB.
Super slechte nacht achter de rug, volgens mij amper een uurtje of 3 echt geslapen. Constant wakker geworden, draaien, niet direct weer in slaap komen,...
Mijn hartslag was ook al enorm hoog toen ik op stond van mij druk/zorgen te maken in en over vanalles en nog wat.
Toch maar om 5u20 opgestaan voor een rondje rennen... Ik was wakker en had het mentaal nodig.
Het plan is om vanaf deze week (ongeveer) het HM schema te volgen (https://www.runinfo.nl/schema21kmbe...7&mar=&dir=2&wor=&dor=4&vrr=&zar=6&zor=&acd=1).
Dagen kunnen al eens gewisseld worden afhankelijk van het weer, privé-omstandigheden, spierpijn,...
En snelheid, tja. Het is intussen wel duidelijk dat ik niet zo goed ben in traag lopen. Maar ik ga serieus mijn best doen om de tempo's in acht te nemen!
Vandaag de eerste training (ipv maandag) en dat moest dus 45' in tempo 2 zijn. Het is min of meer gelukt.
Looptraining woensdag 11 maart 2020 - 45' tempo 2
Cijfertjes: 55' (ok ja, 10 minuutjes te lang); 9km; 9,9km/h (en +/- 0,5km/h te snel); ~525kcal; AVG HR 164bpm
Nu hopen dat ik morgen vlot uit bed raak, want LB trainen en 8uur later gaan rennen is best pittig!
Het was wel een fijne training, ondanks de wind en het licht gemiezer. Kopje lekker wat leegmaken.
Volgende loopje is vrijdag gepland: 30' in tempo 2 (30', zo kort).
Vanavond al voor de eerste keer naar de kiné...
hopelijk ben je snel van die ellende af!
ik ga morgen naar het zh. Al gok ik wel dit ik eerst weer wordt doorverwezen voor een mri.
.Al gelijk 18 beurten wijst toch al wel op iets ernstig, imo.
.
.Dank je @Mentat! Ik was echt blij met die 3 reps op 60, zeker omdat ze ook nog eens goed op diepte warenMooie skwats en hardloopplannen!
Planning is toch meer richtinggevend, wat dagen omdraaien en doorschuiven moet geen probleem zijn.
Zelf heb ik de neiging om bij 2x in schema als derde toch nog een korte duurloop of hertelloop te doen.
De herstelloopjes op die site zijn wel veelal kort, dus soms doe ik dan 60@70: zestig minuten op 70 procent van de maximale hartslag, of zo rustig als wel lukt.
Sterkte met die arm/schouder/rug-dinges.
.en moet je dat oplossen met een ontstekingsremmer?Oud genoeg.
Komt voornamelijk door teveel stress op het werk, geen ideale werkhouding en teveel werken...
o ja, dat is waarschijnlijk meer constructief

.
.
.Thanks @mitsymo !Aahh @Bubs pas een beetje op jezelf! Wel goeie lb training!![]()
. Wel best triceps en onderarmen niet teveel belasten atm.Ho, ho..blessure gezeik heeft niks met leeftijd te maken

True! Ik ben het levende bewijsHo, ho..blessure gezeik heeft niks met leeftijd te maken![]()
gewoon sprake van slechte fabricage 
Ho, ho..blessure gezeik heeft niks met leeftijd te maken![]()
True! Ik ben het levende bewijsgewoon sprake van slechte fabricage
![]()
.Ondanks alles wel een lekkere LB workout Bubs! Cardio er ook nog steeds in![]()
.