- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Ja, gek hé! Een andere peasant had 'm ingepalmd
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Lifegoal!
Ziet er uit als een lekker workout, zeker gezien de stress en slechte nachten!De laatste nachten waren toch niet zo fantastisch, ik voel me ook enorm gestresseerd de laatste dagen.
Die combinatie heeft nogal een weerslag op mijn emotioneel welzijn.
Maar veel energie of weinig, sporten maakt ruimte in mijn hoofd dus ik ben met veel plezier naar de gym getrokken.
Training vrijdag 10 juli 2020 - FB Week 3 dag 3
Warm-up circuit met small band
--> 3 keer herhaald
- Monster walks x25
- Glute bridge x20
- Side raises x12x4
Leg press
1x15x40
1x12x60
5x12x90
Voor het eerst was de BP bezet toen ik die wilde doen! Dus dan maar hip thrust en BP omgewisseld...
BB Hip thrust - Pyramid
1x10x47
1x8x57
1x6x67
1x15x47
Bench press - Medium
1x12x25
1x10x30
4x8x35
BOR met EZ (voelt beter aan voor mijn elleboog)
4x10x29
Rope tricep overhead extension
3x12x20
EZ Bicep curl (cable station en platte stang bezet)
3x10x21,5
Abductor machine
3x12x55
Calve raises
3x10x8 per kant
Cardio: ~5km wandelen

.Ziet er uit als een lekker workout, zeker gezien de stress en slechte nachten!
Fijn weekend![]()
.
.
.Ik wou het net zeggen, maar je bedacht het zelf al in de laatste zinIk dacht er gisteren over na om vandaag een rondje te rennen, maar aangezien ik me zo k*t voelde vanochtend niet gedaan.
Benen voelden ook veeeel te vermoeid, dus een dagje rust zal me meer deugd doen!

Ik wou het net zeggen, maar je bedacht het zelf al in de laatste zin
En nu nog even een nachtje slapen zonder zorgen!
.
.
.Prachtig!Normaal verhoog ik met 100kcal, maar mijn innerlijke autist vindt 1950 een stom getal.
.
!
.
.
).
Lekker bezig Bubs, en super knap dat je de Kcals nu zo goed binnen weet te krijgen. Ik weet hoe moeilijk dat mentaal kan zijn, dus respect voor je![]()
.
.
.Dit vind ik wel fijn om te horen, dat er achter de schermen goede positieve dingen gebeuren.Nog een nieuwtje om af te sluiten: na wat nadenken, discussiëren en overleggen met de meest fantastische dames van DBB beslist om mijn kcal vanaf vandaag weer wat omhoog te gooien.
Lekker hoor! Flink wat carbs ook!Eerst dag 2000kcals, nailed it.
![]()
Weegschaal vanochtend: 47,4Kg (-0,3 t.o.v. gisteren).
Vandaag dagje rust (op kantoor).

Die sexy DBB ladies hoort ze zelf ook bij, al heb ik wel eens het idee dat ze zelf denkt van niet.net even door je log zitten heen bladeren. wat een progressie, mooi fysiek en dat ook nog eens allemaal ondanks de tegenslagen toppie!
Dit vind ik wel fijn om te horen, dat er achter de schermen goede positieve dingen gebeuren.
Dank DBB dames!
!net even door je log zitten heen bladeren. wat een progressie, mooi fysiek en dat ook nog eens allemaal ondanks de tegenslagen toppie!
Lekker hoor! Flink wat carbs ook!
Beetje jaloers wel![]()
.
.Die sexy DBB ladies hoort ze zelf ook bij, al heb ik wel eens het idee dat ze zelf denkt van niet.
!Lekkere training @Bubs
Maarre .. waarom blur jij je dagelijkse doel cijfers ?
In het groen staat toch wat je overhebt, dus het totaal is niet zo heel moeilijk te raden![]()
Ik ben ook dikNou - zonder je dik te willen noemen - ik weeg ook wel 34kg minder.
Dus ook minder eiwitten nodig...
En dan eet ik nog eens meer (gepland), dus ik kan wel hoger in carbs en vet gaan ja.
AND I LOVE IT!
![]()