MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

• Heart
Waarderingen: Bubs
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.223

Dank je! De rest van de week toch maar kalmer doen, want wil het niet weer forceren natuurlijk ;).
Trainen gisteren voelde heer-lijk! Ik voelde me toch een beetje als een dik nijlpaard, maar moet hier echt over geraken.
Dus netjes 1999kcal gegeten en blijven focussen op de trainingen!

Training woensdag 22 juli 2020 - FB Week 5 Dag 1
Warm-up circuit met small band
  • Squat bouncer x8kgx20
  • Monster walks x30
  • Push ups x12
RDL - Focus techniek
2x8x42
3x5x47

2x5x49,5
Form was echt super, dus voor het eerst gewicht verhoogd!
Super blij mee :cheer: !

Pull-ups
1x6xBW
2x5xBW

1x4xBW
Een vijfde zat er weer niet meer in, darn!

2DB Reverse lunges
4x10x12 per kant
Qua gevoel in mijn benen zou ik zwaarder kunnen gaan, maar op gebied van grip met de DB's wordt het al moeilijk...

Straight arm pushdown
2x12x27,5
1x10x30
Oops, moest 2x10x30 zijn... Ahja.

Cable glute kickback
3x10x22,5

DB Shoulder press
3x12x10 VPR!

Palm down wrist curl (fysio)
3x12x3

Abductor machine
3x12x57,5

Cardio ~6km wandelen

Vanavond tweede training van de week!

RDL ziet er nog super easy uit. Volgens mij kun je meer dan je denkt!
Bij de pull-up zou je de armen nog volledig kunnen strekken voordat je weer omhoog komt, voor een full ROM.

• Heart
Ziet er goed uit! En niet alleen je form. :heart:

Ik voelde me toch een beetje als een dik nijlpaard, maar moet hier echt over geraken.
:finger: Foei en ja!
Je VP is lager dan dat van veruit de meeste mannen, voor een vrouw enorm laag, je ziet er supergoed en atletisch uit: houd eens wat meer van jezelf!

RDL ziet er solide uit, voor zover ik kan beoordelen.

Mooie gecontroleerde pullups. Mijn voorkeur heeft het bij de pullups de armen volledig te strekken onderin, wel de schouders "packed" houden.

Je zou een beest worden, weet je nog, die booty moet je wel voeden!

• Love
  • #4.229
RDL ziet er nog super easy uit. Volgens mij kun je meer dan je denkt!
Bij de pull-up zou je de armen nog volledig kunnen strekken voordat je weer omhoog komt, voor een full ROM.

Gaat ook vlot inderdaad, maar ik wilde eerst écht een goeie vorm hebben en dan pas gewicht erop knallen.
Nu dat zo is, kan ik gaan opbouwen.

Klopt, ik dacht er ook aan dat ik waarschijnlijk verder zou moeten zakken.
Het is ook nog work in progress natuurlijk, als ik er 10 haal op deze manier ga ik werken aan de full ROM :D!

maak je set af, supported met stiekjes? is-da-wa? en die bouw je dan af :)
Ik vind het echt top een vrouw pull ups zien doen...echt!!

Bwa, ik vind het prima om hier op AMRAP te werken. Dan zie ik ook of ik reps bij kan maken in bepaalde sets of niet.
Hehe. dank je @Bosco55555 !

Ziet er goed uit! En niet alleen je form. :heart:

Oh my :o. Thanks!
:thumb:

Hoe kan een vrouw met jouw figuurtje nou issues hebben? :dunno:

Omdat dat figuurtje lang niet altijd zo was, en ik niet terug wil naar

1595512279016.png
.

:finger: Foei en ja!
Je VP is lager dan dat van veruit de meeste mannen, voor een vrouw enorm laag, je ziet er supergoed en atletisch uit: houd eens wat meer van jezelf!

I'm trying! En het lukt toch al beter dan voorheen, want na het weekendje weg ben ik niet teruggegaan naar hongermodus.
Netjes onmiddellijk terug naar de 2000kcal :)!

RDL ziet er solide uit, voor zover ik kan beoordelen.

Mooie gecontroleerde pullups. Mijn voorkeur heeft het bij de pullups de armen volledig te strekken onderin, wel de schouders "packed" houden.

Dank je wel! Ik moet inderdaad nog werken aan de pull-up vorm/ROM, maar met tijd en voldoende (glazen) boterhammen komt dat ook wel!

Je zou een beest worden, weet je nog, die booty moet je wel voeden!

1595512440643.png

Klopt, ik dacht er ook aan dat ik waarschijnlijk verder zou moeten zakken.
Het is ook nog work in progress natuurlijk, als ik er 10 haal op deze manier ga ik werken aan de full ROM :D!
Dit is ook al knap hoor. Ik zie vrijwel nooit vrouwen pull-ups doen in de gym zonder de hulp van bands.

Eens met bovenstaande opmerkingen:D

RDL ziet er goed uit! Easy ook dus verhogen die hap:D

• #4.232
Dit is ook al knap hoor. Ik zie vrijwel nooit vrouwen pull-ups doen in de gym zonder de hulp van bands.

:heart:

Eens met bovenstaande opmerkingen:D

RDL ziet er goed uit! Easy ook dus verhogen die hap:D

Thanks @SP1988 ! Nu inderdaad dat gewicht omhoog knallen op de RDL!

Tijd voor de tweede training van de week, en o wat ging het weer lekker!
De fietsrit naar huis was wel een hel, ondanks de korte afstand. Benen helemaal kapot :D.

Training donderdag 23 juli 2020 - FB Week 5 Dag 12
Warm-up with small band
  • Glute bridge x20
  • 90degree hip abduction x20
  • Side raises 6kg x10 per kant
--> 3x herhaald

Horizontal leg press - Normal stance
1x15x40
1x12x60
2x12x90
3x10x100

Bench press
1x12x25
1x10x32,5
2x5x40 :cheer:
1x4x40
1x3,5x40 (bar op het laagste standje moeten inhaken, zat er net niet onder vast :roflol: ).

Barbell hip thrust
1x12x59,5
4x10x59,5
Burn booty burn!

Rear delt raises
3x12x6

Seated leg curl
1x12x32,5
2x10x35

Lat pulldown
3x8x35

Adductor machine
1x12x22,5
3x12x37,5

One arm chest press (fysio)
3x12x6,25

Cardio: 6km wandelen

Morgen dagje rust nemen (dus ook niet lopen), want ik wil zaterdag nog eens knallen in de gym!

Dit en het feit dat veel mannen ze ook niet full rom doen. Hoe en waar je je benen laat is vaak nog een discussie en hangt soms ook af van de hoogte, maar je lichaam licht achterover hellend is iets makkelijker.

• Like
Lekker bezig bubs, en erg netjes die pull ups. Zoals gezegd, zie ze vrouwen bijna nooit doen in de gym zonder hulpmiddelen

• Like
  • #4.235
Dit en het feit dat veel mannen ze ook niet full rom doen. Hoe en waar je je benen laat is vaak nog een discussie en hangt soms ook af van de hoogte, maar je lichaam licht achterover hellend is iets makkelijker.

Stand van handen ook dacht ik.
Ahja, maakt me allemaal niet zoveel uit. Zolang ik vooruitgang boek ben ik blij!
En als dit goed lukt kan ik weer een stapje verder/moeilijker gaan :).

Lekker bezig bubs, en erg netjes die pull ups. Zoals gezegd, zie ze vrouwen bijna nooit doen in de gym zonder hulpmiddelen

Dank je @Vissertje1980 :).

Wat een liefde voor de pull-ups, dank je allemaal :heart: .

Vandaag rust en hersteldag, he Bubs? :D

• Like
2x5x40 :cheer:
1x4x40
1x3,5x40 (bar op het laagste standje moeten inhaken, zat er net niet onder vast :roflol: ).
Dit zijn al best deftige gewichten bij jouw BW.

Misschien lees ik het verkeerd, maar toch even dit:
Voor zover ik begrepen heb wil je de stang alleen met gestrekte armen, sterkste positie, over je gezicht bewegen uit veiligheid. Liever een roll of shame dan dat je de onderste haken mist en de stang ergens op je keel of hoofd landt.

Safeties of DBs zijn veiligere opties, geen klemmen gebruiken om eventueel de schijven te kunnen dumpen wordt ook genoemd, maar wordt niet overal gewaardeerd.

Laatst bewerkt:
Safeties of DBs zijn veiligere opties, geen klemmen gebruiken om eventueel de schijven te kunnen dumpen wordt ook genoemd, maar wordt niet overal gewaardeerd.
Dit ziet er altijd zo kut uit als iemand dat doet. Spotter is mogelijk het beste idee wanneer je weet dat je het mogelijk niet gaat halen..

Terug
Naar boven