- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
En het zal er de komende weken niet beter op worden... Van 27/7 tot 3/8 sluiten ze ook nog een week, en van 31/7 tot 5/8 zijn wij weg
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Gefeliciteerd, da's super!Training 21 juli 2020 - Hardlopen
Cijfertjes: 1h01; 10km; 9,9km/h; ~580kcal; AVG HR 157bpm
Nouja... Het ging gewoon lekker en ik had helemaal geen pijn.
Dus toch maar eens doorgerend.
.
!maak je set af, supported met stiekjes? is-da-wa? en die bouw je dan af

Hoe kan een vrouw met jouw figuurtje nou issues hebben?Ik voelde me toch een beetje als een dik nijlpaard, maar moet hier echt over geraken.

Ik voelde me toch een beetje als een dik nijlpaard, maar moet hier echt over geraken.
Foei en ja!RDL ziet er nog super easy uit. Volgens mij kun je meer dan je denkt!
Bij de pull-up zou je de armen nog volledig kunnen strekken voordat je weer omhoog komt, voor een full ROM.
!maak je set af, supported met stiekjes? is-da-wa? en die bouw je dan af
Ik vind het echt top een vrouw pull ups zien doen...echt!!
. Thanks!
Hoe kan een vrouw met jouw figuurtje nou issues hebben?![]()
Foei en ja!
Je VP is lager dan dat van veruit de meeste mannen, voor een vrouw enorm laag, je ziet er supergoed en atletisch uit: houd eens wat meer van jezelf!
!RDL ziet er solide uit, voor zover ik kan beoordelen.
Mooie gecontroleerde pullups. Mijn voorkeur heeft het bij de pullups de armen volledig te strekken onderin, wel de schouders "packed" houden.
Je zou een beest worden, weet je nog, die booty moet je wel voeden!
Dit is ook al knap hoor. Ik zie vrijwel nooit vrouwen pull-ups doen in de gym zonder de hulp van bands.Klopt, ik dacht er ook aan dat ik waarschijnlijk verder zou moeten zakken.
Het is ook nog work in progress natuurlijk, als ik er 10 haal op deze manier ga ik werken aan de full ROM!
Dit is ook al knap hoor. Ik zie vrijwel nooit vrouwen pull-ups doen in de gym zonder de hulp van bands.

Eens met bovenstaande opmerkingen
RDL ziet er goed uit! Easy ook dus verhogen die hap![]()
.
).Dit en het feit dat veel mannen ze ook niet full rom doen. Hoe en waar je je benen laat is vaak nog een discussie en hangt soms ook af van de hoogte, maar je lichaam licht achterover hellend is iets makkelijker.Dit is ook al knap hoor. Ik zie vrijwel nooit vrouwen pull-ups doen in de gym zonder de hulp van bands.
Dit en het feit dat veel mannen ze ook niet full rom doen. Hoe en waar je je benen laat is vaak nog een discussie en hangt soms ook af van de hoogte, maar je lichaam licht achterover hellend is iets makkelijker.
.Lekker bezig bubs, en erg netjes die pull ups. Zoals gezegd, zie ze vrouwen bijna nooit doen in de gym zonder hulpmiddelen
.
.
!Oeps.. Maar wel het maximale eruit gehaald!1x3,5x40 (bar op het laagste standje moeten inhaken, zat er net niet onder vast).
Dit zijn al best deftige gewichten bij jouw BW.2x5x40
1x4x40
1x3,5x40 (bar op het laagste standje moeten inhaken, zat er net niet onder vast).
Dit ziet er altijd zo kut uit als iemand dat doet. Spotter is mogelijk het beste idee wanneer je weet dat je het mogelijk niet gaat halen..Safeties of DBs zijn veiligere opties, geen klemmen gebruiken om eventueel de schijven te kunnen dumpen wordt ook genoemd, maar wordt niet overal gewaardeerd.