AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.201
Ik ben ook dik:piggy:

Wat fijn dat je op jouw lengte en gewicht zoveel kunt eten!

Ben eigenlijk wel benieuwd wat je ongeveer allemaal eet..?

Je bent verre van dik :)!

Ik kan het zelf ook moeilijk geloven eigenlijk...
De schrik zat er al in om naar 1750 te gaan en in een week moddervet te worden, maar blijkbaar heb ik zoooo lang in een tekort geleefd (toch wel +2jaar met hier en daar een weekje cheaten) dat mijn lichaam snakt naar voedingsstoffen.
39kg VVM op 46 is ook wel niet slecht, denk ik :). Met de berekeningen zou 1850 onderhoud moeten zijn...
Ik ben ook wel een beetje een cardio-freak natuurlijk, dat helpt wel om meer te kunnen eten ;).

Bij deze, een greep uit het "stijgende kcal-leven" van Bubs ;).
Ik eet graag gevarieerd, veel groenten en kook graag. Dus soms zitten er best wat ingrediënten in een maaltijd :p.
En ja, ik log zga ALLES (op kruiden na).

Bijlagen

Je bent verre van dik :)!

Ik kan het zelf ook moeilijk geloven eigenlijk...
De schrik zat er al in om naar 1750 te gaan en in een week moddervet te worden, maar blijkbaar heb ik zoooo lang in een tekort geleefd (toch wel +2jaar met hier en daar een weekje cheaten) dat mijn lichaam snakt naar voedingsstoffen.
39kg VVM op 46 is ook wel niet slecht, denk ik :). Met de berekeningen zou 1850 onderhoud moeten zijn...
Ik ben ook wel een beetje een cardio-freak natuurlijk, dat helpt wel om meer te kunnen eten ;).

Bij deze, een greep uit het "stijgende kcal-leven" van Bubs ;).
Ik eet graag gevarieerd, veel groenten en kook graag. Dus soms zitten er best wat ingrediënten in een maaltijd :p.
En ja, ik log zga ALLES (op kruiden na).
Wel wat weinig Bacardi bij de gingerbeer de 21e:roflol:

Wel lekker gevarieerd zeg. :meal:

• Haha
Waarderingen: Bubs
Hier wordt goed gegeten!! Goedzo:):heart::cheer:

• Love
  • #4.204
Wel wat weinig Bacardi bij de gingerbeer de 21e:roflol:

Wel lekker gevarieerd zeg. :meal:

Haha, ik neem meestal 20-30mL afhankelijk van wat er bij gaat.
Variatie is key om te genieten met relatief "weinig" kcal budget :).

Hier wordt goed gegeten!! Goedzo:):heart::cheer:

Dank je peul!

Hoe moe en slechtgeluimd ik me gisterochtend voelde, zo energiek en goedgezind was ik 's avonds in de gym...
Meer kunnen eten doorheen de dag maakt echt wel verschil zeg! Ik begin intussen de voordelen toch duidelijk te merken.
Trainingen gaan ook echt goed!

Training woensdag 15 juli 2020 - FB Week 4 Dag 2
Warm-up circuit met small band
  • Glute bridge x20
  • Monster walks x25
  • Push-ups x12
--> 3 keer herhaald

Deadlift (focus techniek)
2x10x42
5x5x52
Hm, blijkbaar zijn de schijven in mijn gym te klein om echt een goeie techniek te kunnen krijgen.
Maximum wat we hebben is 20kg.
Dus nu twijfel om door te gaan hiermee of niet. Ik vind ze net leuk eigenlijk :(.

OHP
1x10x14,4
1x8x17
2x5x22
3x5x24,5 :woot:

Bulgarian split squat with DB (gewicht per hand)
2x8x12 Nou, ik vond dat er wel nog wat ruimte was dus...
2x10x12

Incline DB press
3x12x12
Heuj, VPR!

BB Hip Thrust - 2sec Paused
3x12x59,5

Cable upright row
3x12x30
Lekker zeg!

Rope wrist curl (fysio)
3x1,25 (langzaam op en neer)

Leg extension
1x12x27,5
2x10x30 Die laatste voelde ik toch goed branden :fire: .

Cardio ~6km wandelen.

Benen en UB voelden echt goed vol, zeer tevreden met deze training (ondanks slechts 3h45' slaap).
Vandaag weer op kantoor, maar wilde ook rondje rennen. Dus eruit om 6u... Benen voelden wel wat als half gekookte spaghetti, dus ik heb het rustig gehouden.
Ging best goed, kon nog wel doorrennen na de 6km grens (maar ik heb mezelf voorgenomen er tot eind augustus niet over te gaan, dus de overige 2,5km heb ik gewandeld).

Training donderdag 16 juli 2020 - Cardio
  • Hardlopen: 39'; 6km; 9,3km/h; ~350kcal; AVG HR 145bpm
  • Wandelen: 24'; 2,5km; 6,6km/h

Morgen de laatste training van de week, want dan weekendje weg.
Ik ga dan ook nog eens meten, want het is inmiddels weer 4 weken geleden.
Mijn gewicht stijgt intussen wel, dus ik doe mijn best om te focussen op spiegel en kracht en niet op het cijfertje...
Doei :wave: !

Hoe moe en slechtgeluimd ik me gisterochtend voelde, zo energiek en goedgezind
Ieder nadeel heb z'n voordeel, nu kon je het woord slechtgeluimd gebruiken, bonuspunten!
Hm, blijkbaar zijn de schijven in mijn gym te klein om echt een goeie techniek te kunnen krijgen.
Maximum wat we hebben is 20kg.
Bedoel je met te klein de diameter of het gewicht dat je kan maken?
Ging best goed, kon nog wel doorrennen na de 6km grens (maar ik heb mezelf voorgenomen er tot eind augustus niet over te gaan, dus de overige 2,5km heb ik gewandeld).
Liever tot eind augustus heel vaak 6k renne, dan 1x 16 en een bak ellende.
Mijn gewicht stijgt intussen wel, dus ik doe mijn best om te focussen op spiegel en kracht en niet op het cijfertje...
Beast niet beestje, geen huiskat maar een tijger!
Morgen de laatste training van de week, want dan weekendje weg.
Geniet ervan!

• Heart
  • #4.207
Road to beast mode update!
Het is alweer vier weken geleden dat er gemeten werd, en aangezien ik straks vertrek voor een weekendje weg vanochtend maar even gedaan.
Lichte stijging in gewicht t.o.v. vier weken geleden, maar bijna verwaarloosbaar (300gram).
Cm's gaan omhoog op de juiste plaatsen :eyebrow:, vetpercentage lijkt nagenoeg gelijk te blijven :cheer: .

1594981642952.png

Die 2000kcal blijven dus nog wel eventjes!
Net ook nog de laatste training van de week gedaan, ging weer super lekker.

Training vrijdag 17 juli 2020 - FB Week 4 dag 3
Warm-up circuit met small band
  • Squad bouncer x20
  • 90degree hip abduction x20
  • Side raises x15x4
--> 3 keer herhaald

Leg press
1x15x40
1x15x60
3x12x90
2x10x100
Betere MMC, happy!

Bench press - Medium
1x12x25
1x12x30
2x10x35
1x8x35
1x10x35

BB Hip thrust - Pyramid
1x10x47
1x8x57
1x6x67
1x15x47

BOR met EZ
4x12x32
PR!

Rope tricep overhead extension
3x12x20

Cable Bicep curl
1x12x22,5
2x10x25
Lekker!

Calve raises
3x12x8 per kant

Adductor machine (ipv abductor aangezien ik die maandag deed)
1x15x20
3x12x35

Cardio: ~5,5km wandelen

Zo, en nu genieten van een weekendje rust en ontspanning!

Dat lijkt allemaal prima uit te pakken. Goed bezig hoor!

• Like
  • #4.211
Bedoel je met te klein de diameter of het gewicht dat je kan maken?

Diameter :).
Gewicht is nog laag sowieso :p.

Liever tot eind augustus heel vaak 6k renne, dan 1x 16 en een bak ellende.

Amen to that :)!

dat vroeg ik me ook af. Als de stang te laag bij de grond is kan je de BB misschien op 2 blokken of dikke matjes leggen?

Geen twee blokken, geen dikke matjes.
Nja, basis gym...

Dat lijkt allemaal prima uit te pakken. Goed bezig hoor!

Dank je!

Is dit nu een Gym of is dit een homegym?

Het is een Gym :).
Kleine zaak, weinig volk, maar ook niet zo heel veel materiaal helaas...

Goed bezig Bubs, heel fijn weekend gewenst :thumb:

• Love
Road to beast mode update!
Het is alweer vier weken geleden dat er gemeten werd, en aangezien ik straks vertrek voor een weekendje weg vanochtend maar even gedaan.
Lichte stijging in gewicht t.o.v. vier weken geleden, maar bijna verwaarloosbaar (300gram).
Cm's gaan omhoog op de juiste plaatsen :eyebrow:, vetpercentage lijkt nagenoeg gelijk te blijven :cheer: .
Heel chill dit Bubs!

Fijn weekend alvast:driving:

• Like
Het is een Gym :).
Kleine zaak, weinig volk, maar ook niet zo heel veel materiaal helaas...

Ik dacht al dat je heel groot woont :D
Weinig volk vind ik geen mispunt. Toen ik een paar jaar geleden naar gyms ging waren het meestal wel de Hardcore gyms. Ik hoef dat dagvolk niet zo om mij heen!

• Haha
  • #4.216
Goed bezig Bubs, heel fijn weekend gewenst :thumb:

Thanks!

Heel chill dit Bubs!

Fijn weekend alvast:driving:

Ja, gaat echt lekker. En het is ook gewoon lekker dat ik zoveel kan eten :D.
Dank je!

Als het bumpers of schijven met rubber eromheen zijn kan je die wellicht gebruiken om de hoogte goed te maken?

Geen rubber eromheen helaas :(.

Ik dacht al dat je heel groot woont :D
Weinig volk vind ik geen mispunt. Toen ik een paar jaar geleden naar gyms ging waren het meestal wel de Hardcore gyms. Ik hoef dat dagvolk niet zo om mij heen!

Haha, we wonen niet klein maar ook nie zo decadent groot dat ik er een gigantische home gym kan hebben :roflol: .

Gisteren leuk dagje gehad met het verkennen van Amsterdam. In totaal toch een 20-tal km gewandeld, stappenteller gaf ruim 37k stappen :nut:.

Ook op vakantie vindt mijn lijf dat ik tussen 6 en 7 wel genoeg heb geslapen. Meneer Bubs daarentegen kan prima tot 9u doorslapen. Gelukkig was ik hierop voorbereid en zaten mijn sportkleren en -schoenen in mijn tas :D.

Training zondag 19 juli 2020 - Mini Banded workout
Glute bridge
4x20xS

90degree hip abduction
4x20xS

Squat bouncer
4x20xS

Standing hip abduction
4x12xS per kant

Crunches
4x15

Heel touchers
4x20

Russian twist
4x20

Cardio
  • Hardlopen: 39'; 6km; 9,4km/h; ~ 360kcal; AVG HR 145bpm
Daarna lekker buikje rond gegeten aan het ontbijt en nu nog eventjes terug naar Amsterdam. Vanavond terug naar huis met tussenstop in Breda om naar ons favoriete Griekse restaurantje daar te gaan :D.
:wave2:

Flink gewandeld :thumb: Zitten jullie in een hotelletje? Doe voorzichtig met de drukte, ik hoorde dat het weer op het randje zit van ingrijpen door de veiligheidsdiensten. Er zijn nog zat plekjes in A'dam die ook leuk zijn en minder druk :)

Daarna lekker buikje rond gegeten aan het ontbijt en nu nog eventjes terug naar Amsterdam. Vanavond terug naar huis met tussenstop in Breda om naar ons favoriete Griekse restaurantje daar te gaan :D.
Wat een fijne vooruitzichten :heart:

• #4.219
Flink gewandeld :thumb: Zitten jullie in een hotelletje? Doe voorzichtig met de drukte, ik hoorde dat het weer op het randje zit van ingrijpen door de veiligheidsdiensten. Er zijn nog zat plekjes in A'dam die ook leuk zijn en minder druk :)

We logeerden in een hotelletje in Weesp. Lekker rustig daar, en toch meer dan genoeg gelegenheden om te eten of iets te drinken.
Zaterdag viel de drukte enorm mee, zondag was er inderdaad meer politie op straat. Denk om de 500m of zo stond er wel een stel.
Behalve op weg van/naar het station zijn we niet in het centrum geweest. Veel langs de grachten gewandeld en kleine straatjes/steegjes verkend :).
Onze vrienden raadden ons "De Pieper" aan, dus daar zijn we zondag ook nog een biertje gaan drinken :D.
Het is inderdaad een leuke, bruine kroeg. Als we ooit nog eens in A'dam zijn gaan we daar zeker weer langs!
Je mag alleen niet teveel gezopen hebben als je nog wil plassen, wat een levensgevaarlijke trap :roflol: .

Wat een fijne vooruitzichten :heart:

En het was even leuk als het klonk, een super afsluiter van een top weekend :).
De weegschaal vond dat ook, gisteren gaf die 49,5kg aan. In drie dagen dus lekker 1,9kg erbij gevreten :roflol: .
Gelukkig weet ik intussen dat het grotendeels vocht en maaginhoud is, dus maakte me er niet druk om.
Deze ochtend was het alweer gezakt naar 48,3kg...

Aangezien het hier vandaag nationale feestdag is, en de eigenaars van mijn gym elke gelegenheid aangrijpen om te sluiten kon ik deze week nog niet trainen.
Gisteren dan maar een wandeling gemaakt van 9km, en deze ochtend een rondje wezen rennen.

Training 21 juli 2020 - Hardlopen
Cijfertjes: 1h01; 10km; 9,9km/h; ~580kcal; AVG HR 157bpm

Nouja... Het ging gewoon lekker en ik had helemaal geen pijn.
Dus toch maar eens doorgerend :o.

Morgen weer naar de gym :cheer: .

Klinkt allemaal goe :thumb:
(behalve van de gym....)

• Like
Terug
Naar boven