AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

ik zou dit vooral wel blijven doen! wel met zoveel mogelijk gewicht erop en graag filmen.
Misschien een verwarrend voorbeeld gezien de reacties, maar ik bedoel het 'normaal' strekken van de knie tot neutraal. Niet proberen te overstrekken of iets dergelijks. Ik ken de filmpjes van dubbelklappende benen van mensen die hypermobiel zijn in de knieën en deze overstrekken. Deze dude vond dat ik de knieën ligt gebogen moest houden.

Ik geef echt nooit advies. Niet mijn taak en als ze advies willen dan vragen ze dat wel aan de trainer. Er is mij wel meer dan eens om advies gevraagd, dan help ik met alle liefde en dan nemen ze het tenminste ook aan:)

Gelukkig komt er ook nooit iemand spontaan advies geven. Ik heb daar zelf dus echt een schurfthekel aan :roflol: Ook niet als het netjes gevraagd wordt:spaz:

• Haha
Waarderingen: Bubs
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.164
"Mag ik jou misschien een tip ge...."

"NEEEE!!"

:D

Ik zou het vooral nu niet proberen, met al die zwangerschapshormonen!
Ook van @SP1988 zou je wel eens een barbell tegen je bek kunnen krijgen denk ik, haha :p.

@mitsymo Rusten is gelukt gisteren! Niet wezen hardlopen, geen extra wandeling, geen training, geen core,... NIETS!
En oh man, wat is mijn lijf blij vandaag. De vermoeidheid is er uit, en ik ben helemaal klaar om vanavond weer te knallen in de gym!

Dit weekend voelde het alsof mijn jeans iets strakker zat rond mijn bovenbenen en achterste.
De volgende geplande meting is pas voor 17juli, net voor we een weekendje weg gaan.
Maar ik kon mezelf niet bedwingen om toch even glutes en bovenbenen te meten :p.
Glutes van 84cm --> 85cm
Bovenbeen van 45cm --> 45,5cm

Niet spectaculair, toch blij :D!

Ook van @SP1988 zou je wel eens een barbell tegen je bek kunnen krijgen denk ik, haha :p.

@mitsymo Rusten is gelukt gisteren! Niet wezen hardlopen, geen extra wandeling, geen training, geen core,... NIETS!
En oh man, wat is mijn lijf blij vandaag. De vermoeidheid is er uit, en ik ben helemaal klaar om vanavond weer te knallen in de gym!

Dit weekend voelde het alsof mijn jeans iets strakker zat rond mijn bovenbenen en achterste.
De volgende geplande meting is pas voor 17juli, net voor we een weekendje weg gaan.
Maar ik kon mezelf niet bedwingen om toch even glutes en bovenbenen te meten :p.
Glutes van 84cm --> 85cm

Ongelooflijk hè, wat een goede rust(dag) met je kan doen ;)

• Like
Train, rest rep(eat) :p

• Like

Glutes van 84cm --> 85cm

Hahaha

Yeshh gainssss

• Like
  • #4.169

1594204122920.png

Ongelooflijk hè, wat een goede rust(dag) met je kan doen ;)

Jup, helaas ben ik hardleers :roflol: .

:pressing:

Misschien heb ik er overheen gelezen maar wat is de oorzaak van de slechte slaap?

• #4.171
Misschien heb ik er overheen gelezen maar wat is de oorzaak van de slechte slaap?

Beetje een vol hoofd en een niet-uitgerust lijf denk ik :).
Gelukkig gebeurt dit niet elke nacht, nu doorgeslapen van 23u-5u en dan nog weer in slaap gevallen tot 6u ongeveer.
Great succes :D!

• #4.172
Training woensdag 8 juli 2020 - FB Week 3 dag 2
Warm-up circuit met small band
  • Glute bridge x20
  • 90Degree hip abduction x20
  • Push-ups x12
--> 3 keer herhaald

Deadlift (focus techniek)
2x10x42
5x5x52

OHP
1x10x14,4
1x8x17
5x5x22
Ging best makkelijk, volgende week wat gewicht erbij!

Bulgarian split squat with DB (gewicht per hand)
2x12x10
2x8x12
Bij de eerste set even een enorme evenwichtsstoornis gehad, lag bijna met dumbells enal op mijn bek :roflol: .

Incline DB press
3x10x12
Na de eerste set kwam een kerel doodleuk naar me toe, met 4kg dumbells in zijn hand om te vragen "Of hij de lichte gewichten mocht gebruiken".
EN WAT WIL JE DAARMEE INSINUEREN??
Had 'm bijna een van die 12'jes tegen zijn gezicht geplakt.
Gelukkig heeft hij zich nog herpakt door me te complimenteren met mijn rug en te zeggen dat ik mooi droog sta.
Toch staat ie op de zwarte lijst #NeverForget.

BB Hip Thrust - 2sec Paused
3x10x59,5

Rope wrist curl (fysio)
3x1,25 (langzaam op en neer)

Cable upright row
1x12x27,5
2x8x30

Leg extension
3x12x27,5

Cardio ~6km wandelen in de regen, lekker.

Ik ben niet de enige agressieveling hier :roflol:

• Haha
Wat doet al die zoetigheid met jou Bubsie :D ?

ik ben vanochtend 2x stront nat geworden bubs je staat er niet alleen voor :).

• Heart
  • #4.177
Ik ben niet de enige agressieveling hier :roflol:

:o.

Waarschijnlijk was je fysiek dan ook wel beter dan die van hem :D

Nou, ik wilde het eigenlijk niet zelf zeggen... Maar ja :p.

Wat doet al die zoetigheid met jou Bubsie :D ?

1594286609805.png

ik ben vanochtend 2x stront nat geworden bubs je staat er niet alleen voor :).

Hier bleef het min of meer droog gelukkig!
Net toen ik bijna aan 6km zat begonnen er dikke druppels te vallen, maar het heeft al bij al maar twee minuutjes geduurd :D.
Inderdaad, dat wil zeggen dat ik vanochtend vroeg alweer ben gaan hardlopen...

Training donderdag 9 juli 2020 - Cardio (hardlopen + wandelen)
  • Hardlopen: 37'; 6km; 9,8km/h; ~350kcal; AVG HR 152bpm
  • Wandelen: 24'; 2,5km; 6,3km/h; ~75kcal
Helemaal pijnvrij gelopen :cheer: .
Tempo zit wel alweer relatief hoog (1km/h sneller dan mijn eerste rondje sinds de blessure) en ook qua afstand bouw ik sneller op dan gepland :o.
Toch mezelf voor genomen om voor september niet langer dan 6km aan een stuk te lopen en met een maximum van twee rondjes per week.
Don't want to compromise the booty gains :p (en vooral niet hervallen met de blessure).

Vanavond misschien nog een rondje abs, ik zie wel hoeveel energie/zin ik heb.
Niet zo'n goeie dag vandaag :(.

Glutes van 84cm --> 85cm
Helemaal pijnvrij gelopen :cheer: .
Tempo zit wel alweer relatief hoog (1km/h sneller dan mijn eerste rondje sinds de blessure) en ook qua afstand bouw ik sneller op dan gepland :o.
Toch mezelf voor genomen om voor september niet langer dan 6km aan een stuk te lopen en met een maximum van twee rondjes per week.
Don't want to compromise the booty gains :p (en vooral niet hervallen met de blessure).
Twee uitstekende progressies (phun intended), houd ze vast!

• Love
  • #4.179
De laatste nachten waren toch niet zo fantastisch, ik voel me ook enorm gestresseerd de laatste dagen.
Die combinatie heeft nogal een weerslag op mijn emotioneel welzijn.
Maar veel energie of weinig, sporten maakt ruimte in mijn hoofd dus ik ben met veel plezier naar de gym getrokken.

Training vrijdag 10 juli 2020 - FB Week 3 dag 3
Warm-up circuit met small band
  • Monster walks x25
  • Glute bridge x20
  • Side raises x12x4
--> 3 keer herhaald

Leg press
1x15x40
1x12x60
5x12x90

Voor het eerst was de BP bezet toen ik die wilde doen :eek: ! Dus dan maar hip thrust en BP omgewisseld...
BB Hip thrust - Pyramid
1x10x47
1x8x57
1x6x67
1x15x47

Bench press - Medium
1x12x25
1x10x30
4x8x35

BOR met EZ (voelt beter aan voor mijn elleboog)
4x10x29

Rope tricep overhead extension
3x12x20

EZ Bicep curl (cable station en platte stang bezet)
3x10x21,5

Abductor machine
3x12x55

Calve raises
3x10x8 per kant

Cardio: ~5km wandelen

Terug
Naar boven