- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks @Skatermarvin .Vervelend om te lezen in de spoiler Bubs! Hou je taai, al heeft zo'n opmerking natuurlijk weinig te bieden.
Denk in ieder geval om jezelf![]()
Vaak is het inderdaad makkelijker, maar of het ook beter is voor jezelf... Dat begin ik te betwijfelen tbh.Part of life Bubs. Je komt ook hier doorheen, heel veel sterkte!! En wat je zegt herken ik, ik hou ook veel voor mijzelf. Dat vind ik makkelijker dan het erover te hebben.
Nee, dat heeft niets te maken met verdienen en met dit soort vragen maak je het alleen maar erger voor jezelf.Dan vraag je je toch af: wat heb ik in godsnaam misdaan in dit (of een vorige) leven om dit te verdienen?
Precies. Het leven is niet altijd 'eerlijk' en soms heb je gewoon domme pech.Nee, dat heeft niets te maken met verdienen en met dit soort vragen maak je het alleen maar erger voor jezelf.
Wees een beetje lief voor jezelf!
OHP
Warm-up: 10x12 / 10x17 / 10x22
5x8x27
Focus op vorm, rug holt zga niet meer.

Het zou pas erg zijn als iemand dat erg zou vindenhelemaal niet erg als je hulp gaat zoeken, delen is helen!
.Tuurlijk heb je gelijk, maar het zijn wel dingen die door mijn hoofd spoken.Nee, dat heeft niets te maken met verdienen en met dit soort vragen maak je het alleen maar erger voor jezelf.
Wees een beetje lief voor jezelf!
Het is wel een beetje heel veel "domme pech" op een jaar tijd...Precies. Het leven is niet altijd 'eerlijk' en soms heb je gewoon domme pech.
Hold on!
Niet het belangrijkste, maar voor mij wel belangrijk. Want als ik het trainen laat vallen, dan weet ik dat ik hetzelfde doe met voeding (als in: er is dan geen reden om te eten als ik daar geen zin in heb).
OK, nu ik de rest heb gelezen: trainen is nu echt niet het belangrijkste. Goed dat je die hulp zoekt om over het oude en nieuwe verdriet te praten. Loop jezelf niet voorbij meisje en doe vooral voorzichtig met jezelf, knuffel!![]()

Dank je.
Het hoort er inderdaad bij, maar als alles op een hoop valt wordt het - voor mij dan toch - teveel om aan te kunnen.Ronduit klote. Heftig. Sterkte. Helaas heb je niet te kiezen wat je voor je kiezen krijgt. Ik geloof niet dat het net verdienen te maken heeft, eerder met pech en geluk.
Het zal je niet troosten, maar we gaan dit soort dingen allemaal meemaken, vroeg of laat. Het hoort bij het leven. Maakt het niet minder zwaar.
Toegeven dat het minder goed gaat is inderdaad niet simpel. Hier is dat makkelijker, want internet en weinig tot geen persoonlijke connectie.Dacht na maanden, laat ik weer een eens inloggen en dan lees ik dit. Wat ontzettend heftig om te lezen meis!
In mijn omgeving gezien dat er over praten, er open over zijn (zover als jij dat wilt) en hulp zoeken vaak helpen bij het helingsproces maar dat daar wel heel veel moed voor nodig is! Dus superknap van je!
Vanaf hier heel veel sterkte en een digitale knuffel! 😘
Merci @IRONic DrunkerCourage Bubs, we branden hier alvast een kaarsje voor je pa.
Je mag jezelf niks verwijten dat dit gebeurt.
Het lot ligt niet in jouw handen, de toekomst ook niet.
En je bent er al zeker de oorzaak niet van.
Blij dat je hulp zoekt om hier mee om te gaan.
We hopen dat alles goed komt en dat je deze onzekere periode snel mag achterwege laten.
.
.
.Dank je Bossman!iedereen komt aan de beurt met het verwerken van een (of meerdere) trauma(s) in zijn / haar leven (remember 06-05-2016)
Het gaat je lukken Bubs...ik geloof in jou!![]()
.
.
.
.Schaamte zal zeker een rol kunnen spelen, er ligt, volkomen onterecht, ook nog een taboe op. Het idee dat je anderen misschien ook 'tot last' bent kan ook meespelen. In mijn omgeving heb ik gezien dat openheid juist kan bijdragen aan het genezingsproces. Je bent op de goede weg en een powervrouw! Goed dat je naar de psych luistert.Toegeven dat het minder goed gaat is inderdaad niet simpel. Hier is dat makkelijker, want internet en weinig tot geen persoonlijke connectie.
Familie, collega's, vrienden... Daar is dat een stuk moeilijker. Ook een deel schaamte speelt hierin mee, want waarom kan ik hier niet mee om?
Ik maak me ook te druk in wat anderen (zullen) denken en wil deels daardoor de draad asap terug oppakken.
Maar ik ga maar braafjes luisteren naar de psychologe en huisarts...
.
); AVG HR 137bpm.
.
.
.
.I second thatBlessurevrij blijven is belangrijker dan strak dat schema volgen.
Ja. Eerst zakken, 2 seconden op laagste punt blijven, dan kort omhoog en omlaag om daarna volledig recht te komen. Probeer het eens zou ik zeggen, de haat/liefde verhouding kan er alleen maar sterker van wordenI second that
Ik moest even pulse pauze splits squat opzoeken, maar je doet eigenlijk een extra kwart repje net boven het laagste punt?
Forgive me my ignorance, maar hoe doe ik dat dan preciesProbeer ze eens met een stretch van een x aantal seconden op de laatste rep, dat is ook erg zwaar![]()
?
.
. Details later (vandaag, morgen, volgende week vrijdag,... Wie zal het zeggen
).
.