- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?Banaan lijkt me inderdaad een goed idee. Valt ook niet al te zwaar. Ik heb altijd schrik dat ik onderweg misselijk ga worden ofzo als ik net voor het lopen iets eet. Rennen die ik nog steeds liefst als ik net uit bed kom, dus eerst eten en twee uur laten zakken is echt niets voor mij.Vanaf anderhalf uur rustig lopen of meer intensieve loopjes is het handig sowieso vooraf te eten, uiteindelijk voel I je stukken beter en loop je verder en harder zonder extra moeite.
ik neem overdag vaak een banaantje vlak voor ik naar buiten ga oid, dat is over het algemeen genoeg.
Pff, niet veel spectaculairs of interessants te zien met die thuis trainingen en mijn huidige kcal inname hoor
.Dat bepalen wij wel 🤣Kom jij dan ook mijn handje vasthouden?
Banaan lijkt me inderdaad een goed idee. Valt ook niet al te zwaar. Ik heb altijd schrik dat ik onderweg misselijk ga worden ofzo als ik net voor het lopen iets eet. Rennen die ik nog steeds liefst als ik net uit bed kom, dus eerst eten en twee uur laten zakken is echt niets voor mij.
Pff, niet veel spectaculairs of interessants te zien met die thuis trainingen en mijn huidige kcal inname hoor.
Kort uit de heup:Misschien moet ik wel overwegen om, als ik nog langere rondjes ga doen, een gelletje mee te nemen voor onderweg. Ik loop nog steeds op nuchtere maag, maar vanaf afstanden van 16km/+100minuten is het vast niet slecht om iets bij te hebben...
Een zware lunch zou ik ook niet doen. Maar ik ontbijt met havermout met whey en als ik dan rond hal twaalf een uurtje ga lopen neem ik een banaan en als ik langer ga nog een sultana ofzo. Iig koolhydraten om onderweg te verbranden.Kom jij dan ook mijn handje vasthouden?
Banaan lijkt me inderdaad een goed idee. Valt ook niet al te zwaar. Ik heb altijd schrik dat ik onderweg misselijk ga worden ofzo als ik net voor het lopen iets eet. Rennen die ik nog steeds liefst als ik net uit bed kom, dus eerst eten en twee uur laten zakken is echt niets voor mij.
Pff, niet veel spectaculairs of interessants te zien met die thuis trainingen en mijn huidige kcal inname hoor.
Ik heb in een ander topic geleerd dat dit ook gelezen kan worden als een uitnodiging voor heel andere dingen dan trainen, maar je wel de dagen erna nog moeilijk loopt.

grenzen verleggen dan maarrrrrrJe durft wel nu de grenzen dicht zijn, zullen we maar zeggen!![]()

Je kan je lichaam aan veel laten wennen en het mantra is ook: nothing new on race day.Mijn PR op de halve marathon heb ik op nuchtere maag gelopen. Voor mij werkte dat veel beter dan lopen nadat ik iets had gegeten. Ook eten tijdens het hardlopen heb ik nooit gedaan. Alleen water drinken. Het is volgens mij ook wat je lijf gewend is. Is kreeg zelf vaak last van pieken (en dalen) in mijn bloedsuikerspiegel als ik vooraf had gegeten. Vanzelfsprekend is het wel van belang dat je over de gehele dag genomen voldoende voeding binnenkrijgt.
Met nuchter bedoel ik inderdaad niets eten vanaf het opstaan. Ook niets drinken trouwens. Al bedoel ik daarmee niets waar calorieën inzitten (dus wel water, zwarte koffie en thee zonder suiker).Je kan je lichaam aan veel laten wennen en het mantra is ook: nothing new on race day.
Hoe laat was die race en wat was dat PR, als ik vragen mag?
Met nuchtere maag hebben we het over niets eten vanaf het opstaan?
Hier HM <1.45, in de middag, wel gegeten (4 uur van tevoren, 2 uur van tevoren krentenbol oid), onderweg water/sportdrank/fruit wat aangeboden werd.
Ja en ja, maar niet lichtelijk.Ren jij wel nog of zitten we allebei lichtelijk jaloers de trainingen van Bubs te bekijken?

Het is vooral dat ze zichzelf zo kan blijven motiveren en altijd in ieder geval iets doet.Misschien moet ik dat "lichtelijk" inderdaad maar verwijderen. Al gun ik het Bubs enorm dat ze lekker kan blijven rennen en vind ik jaloezie eigenlijk geen beste eigenschap.
.Het is zo lief en tekenend dat je je hier druk om maakt, je kan ook gewoon ff niets posten.Ik twijfel of ik mijn log open ga houden of tijdelijk sluiten. Het kwam er de laatste weken al niet echt van om de trainingen bij te houden, en ik vermoed dat het nu niet zal beteren.