Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

Bovenal veel sterkte!
Denk goed om jezelf Bubs. Als jij instort kun je er ook niet voor anderen zijn. Trainen is en blijft slechts een belangrijke bijzaak. Sterkte. :heart:
Wat hij zegt!

Ga vooral even lekker trainen als je er zin in hebt of om even je hoofd leeg te maken, maar dit zou zo maar eens niet het moment kunnen zijn om jezelf te pushen of hoge eisen te stellen.

Ook je log, hoe graag we ook meelezen en -kijken (komt die badkamer ooit af? :p), moet nu vooral geen verplichting worden, maarals het goed voelt om te delen, mag het allemaal wel.

TLDR: denk ook aan en let ook een beetje op jezelf!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.522
Denk goed om jezelf Bubs. Als jij instort kun je er ook niet voor anderen zijn. Trainen is en blijft slechts een belangrijke bijzaak. Sterkte. :heart:
Deze keer probeer ik dat ook echt te doen... Ik vind het nog steeds heerlijk om in de gym te zijn, maar de energie (en tijd) ontbreken nu gewoon een beetje.
En bedankt :heart: .
moeilijke tijd, das zeker, Sterkte! :(
Dank je :heart: .
Thx :heart: .
Wat hij zegt!

Ga vooral even lekker trainen als je er zin in hebt of om even je hoofd leeg te maken, maar dit zou zo maar eens niet het moment kunnen zijn om jezelf te pushen of hoge eisen te stellen.
Ja, dat is het plan. Gisteren niet geweest omdat ik me vooraf al aan het opjagen was in een (veel te) strak tijdschema.
Werken tot 17u, gym van 17u15-18u30, ziekenhuis van 19u-20u, naar huis rushen om nog snel even bij mijn vriend te kunnen zijn,... Op dit moment niet zo'n goed idee om alles zo tight te zetten hé :o.
Dus gewoon rustig mijn werk afgemaakt, daarna rechtstreeks naar het ziekenhuis gereden en gebleven tot 19u15 om dan tenminste nog samen met Mr. Bubs te kunnen eten en wat op de bank hangen voor hij ging werken.
Er is al genoeg gedoe in mijn hoofd zonder dat ik er nog extra bij creëer.
Ook je log, hoe graag we ook meelezen en -kijken (komt die badkamer ooit af? :p), moet nu vooral geen verplichting worden, maarals het goed voelt om te delen, mag het allemaal wel.

TLDR: denk ook aan en let ook een beetje op jezelf!
Ooit wel, binnen een jaar of 10 :roflol: . Ik zal het hier zeker in geuren en kleuren delen!
De nieuwe keuken is er wel al 3 maand intussen, geen idee of ik daar uitgebreid verslag van heb gemaakt toen :thinking: . De taarten (en alle andere zaken) die erin gemaakt worden zijn alleszins heel lekker :p.

Nou, de nachten worden er niet beter op. Ik lig constant te woelen en slaap amper een uurtje aan een stuk denk ik.
Nochtans om 21u45 mijn bed ingedoken, maar de slaap niet kunnen vatten. En dan om 3u hopeloos wakker.
Toch maar blijven liggen (in de hoop nog wat te dutten) om uiteindelijk om 6u op te staan en een rondje te rennen.

Ik had vrijdag en zaterdag wat last van mijn knie, en ben zondag dan ook gaan wandelen in de plaats van te rennen.
Vanochtend dan rustig vertrokken, helemaal geen last en uiteindelijk een rustige intervaltraining gedaan.

Training dinsdag 12 oktober 2021 - Hardlopen
  • Interval: 10' warm-up - 3x8'(4') - 4' uitlopen
    Totaal: ~50'; 8,5km; gemiddeld 10,2km/h

1634022472227.png

1634022492280.png
Morgen normaal naar de gym, FB :).

• #5.523
Vorige week twee trainingen gedaan (FB op woensdag, UB op vrijdag).
Zaterdag rust genomen (knie voelde niet lekker en moest naar een uitvaart).
Gisteren zou ik LB gaan doen, maar ben opgestaan met enorm veel hoofd- en buikpijn (tijd vd maand) en mijn benen voelden als lood.
Dus ik heb het bij een wandeling gehouden.
Vanochtend wel een tempoloop gedaan. 8km, 42' dus een mooi tempo van 5:25/11,1km/h.
Mijn conditie is dus nog best ok.

Morgen normaal terug FB, maar zal ervan afhangen hoe het met mijn papa is. Het gaat namelijk echt niet goed.
De geelzucht leek even te beteren nadat ze vorige week woensdag een stent plaatsten, maar sinds vandaag gaat de bilirubine waarde terug omhoog helaas. Zolang deze niet zga normaal is, is er geen sprake om de chemotherapie verder te zetten. De tumor is enorm agressief, dus elke dag zonder therapie is er een teveel.
Deze nacht is hij ook nog gevallen omdat hij weigert hulp te vragen als hij naar het toilet moet. Gevolg: een gebroken schouder...
Er wordt tevens 30% glucose constant toegediend omdat hij anders in ketose dreigt te gaan door een veel te lage suikerspiegel, en eten doet hij ook nog amper.
Maw: een exacte spiegel van vorig jaar deze tijd... Toen zat ik ook elke dag in het ziekenhuis, aan het sterfbed van mijn mama...

Kippenvel.. Heel veel sterkte. :heart:

Sterkte Bubsie :heart:

Ach Bubsie... twee in 2 jaar tijd, dat is wel zwaar zeg :(

Vorige week twee trainingen gedaan (FB op woensdag, UB op vrijdag).
Zaterdag rust genomen (knie voelde niet lekker en moest naar een uitvaart).
Gisteren zou ik LB gaan doen, maar ben opgestaan met enorm veel hoofd- en buikpijn (tijd vd maand) en mijn benen voelden als lood.
Dus ik heb het bij een wandeling gehouden.
Vanochtend wel een tempoloop gedaan. 8km, 42' dus een mooi tempo van 5:25/11,1km/h.
Mijn conditie is dus nog best ok.

Morgen normaal terug FB, maar zal ervan afhangen hoe het met mijn papa is. Het gaat namelijk echt niet goed.
De geelzucht leek even te beteren nadat ze vorige week woensdag een stent plaatsten, maar sinds vandaag gaat de bilirubine waarde terug omhoog helaas. Zolang deze niet zga normaal is, is er geen sprake om de chemotherapie verder te zetten. De tumor is enorm agressief, dus elke dag zonder therapie is er een teveel.
Deze nacht is hij ook nog gevallen omdat hij weigert hulp te vragen als hij naar het toilet moet. Gevolg: een gebroken schouder...
Er wordt tevens 30% glucose constant toegediend omdat hij anders in ketose dreigt te gaan door een veel te lage suikerspiegel, en eten doet hij ook nog amper.
Maw: een exacte spiegel van vorig jaar deze tijd... Toen zat ik ook elke dag in het ziekenhuis, aan het sterfbed van mijn mama...
Wat heftig allemaal weer🥺 sterkte❤

uppff die machteloosheid!! :sad:

• #5.529
Kippenvel.. Heel veel sterkte. :heart:
Thx.
Dank je :heart:
Ach Bubsie... twee in 2 jaar tijd, dat is wel zwaar zeg :(
In 1 jaar... Mijn mama is nog geen jaar geleden gestorven (27 oktober 2020). Hmpf :(.
Wat heftig allemaal weer🥺 sterkte❤
Dank je wel lieverd :heart: .
Dat is idd het ergste... Mijn papa daar zo zien liggen, afzien, een dokter die nog vanalles wil proberen... Pfff.

Tot overmaat van ramp werd ik ook wakker gebeld door een klant om 4u. Jolly day ahead :rolleyes: .

• #5.532
Na 5u slaap, 11uur gewerkt te hebben en 2uur in het ziekenhuis te zitten, zit trainen er vandaag niet meer in. Deze ochtend wel nog een uurtje gewandeld, maar nu stik kapot. Ik voel me er wel schuldig om tov mezelf, maar ik zag om 18u al sterretjes (letterlijk) dus het zou ook niet zo verstandig zijn… Fingers crossed dat ik deze nacht niet opgebeld wordt, dan kan ik morgenochtend voor het werk een uurtje/75’ naar de gym.

gewoon wat minder volume, op onderhoud, dat is een stapje terug....:)

Gewoon trainen wanneer je kan. Geen druk op jezelf leggen nu.

• #5.539
gewoon wat minder volume, op onderhoud, dat is een stapje terug....:)
Ik ben meer van het "kijken wat lukt en daaraan aanpassen". Vanochtend kreeg ik de 110kg leg press van vorige week bvb. niet in positie, dus dan teruggeschakeld naar 100kg en wat minder reps...
RDL dan weer 2,5kg bij geknald :o.
Niet eens een stapje terug, gewoon even een pas op de plaats.
:sad:
Van mij mag je best wat liever zijn voor jezelf.
:heart:
Niet eens een stapje terug, gewoon even een pas op de plaats.
Ik vrees dat @Bosco55555 hier gelijk heeft:
ik denk nie dat ze da kan/wil :o
Willen misschien wel, maar mentaal vind ik het lastig om mee om te gaan dat ik mijn gewone "niveau" niet haal.
Voelt als falen...
Ik hoop dat het haar lukt, anders is de kans groot dat het toch wel gebeurt.
Het zal zichzelf wel verbieden om lang en zwaar te trainen op den duur denk ik. Dus als ik dan nog iéts wil doen, zal ik misschien wel een stap terug moeten nemen.
Gewoon trainen wanneer je kan. Geen druk op jezelf leggen nu.
Will do.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gisteren vroeg naar bed, en gelukkig niet opgebeld deze nacht. Mijn viervoeters waren ook lief en braaf en hebben me warm gehouden :heart: .
Dus ik was vanochtend, naar omstandigheden, fris om eindelijk weer eens naar de gym te trekken.
Korte sessie (hoewel 1uur zeker best ok is), op leg press wat gas moeten terugnemen maar dan wel PR op RDL...
Ik voel wel dat het niet is "zoals gewoonlijk".

Training woensdag 20 oktober 2021 - LB1
Leg press
1x12x40
1x10x60
1x10x80
4x10x100

Dropset
15x80/60
20x40/20

RDL
1x8x52,5
1x6x62,5
4x4x72,5 mixed grip; PR
Spanning en vorm leek me wel niet 100%, dus hier moet ik wel op letten.

Back extension
4x12x16

SS

Side bends bench
4x12x5 hh. per kant

Leg extension
4x10x30

Decline crunches
4x20

Beperkte set oefeningen, maar ik wil geen trainingen snel snel afhaspelen. Liever iets minder en goed, dan veel en shitty form.
Morgen moet ik niet werken, dus dan wordt het een UB sessie.
Vandaag ook mijn best doen om iets meer te eten...

Goeie RDL zeg, ondanks alle ellende. :thumb: Daar zou je bijna overheen lezen.....

Mijn viervoeters waren ook lief en braaf en hebben me warm gehouden :heart: .
Komen ze dan ook wel eens een dode en bloedende vogel naar je bed slepen, of valt dat wel mee :P

Ja, en rustig aan Bubs, maar dat hebben honderd mensen al gezegd :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven