XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Goeie training Bubs, toppertje!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Goede training ondanks alle omstandigheden☺
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Goeie RDL zeg, ondanks alle ellende. :thumb: Daar zou je bijna overheen lezen.....
Hehe, thanks! Denk dat ik wel wat beter kan/moet bracen. Kan aan gewerkt worden de komende weken :).
Komen ze dan ook wel eens een dode en bloedende vogel naar je bed slepen, of valt dat wel mee :P
Nee gelukkig niet :p.
Ons Mina vangt sowieso geen muizen of vogeltjes, en de kleine gaat (nog) niet buiten.
Die zal wel volop jagen denk ik, en ik vrees dat zij wel al haar vangsten het huis in zal sleuren :roflol: .
Ja, en rustig aan Bubs, maar dat hebben honderd mensen al gezegd :)
I know :o. Train ook maar als het goed voelt om te gaan.
Goeie training Bubs, toppertje!

Goede training ondanks alle omstandigheden☺
Dank jullie :heart: .

Donderdagochtend ook richting gym getrokken. Beetje langere rustpauzes gehouden tussen de sets, en het ging echt wel goed.
PR op OHP zelfs, en VPR bij de incline DB press :cool: .

Training donderdag 21 oktober 2021 - UB1
OHP
1x12x12,5
1x8x22,5
1x6x27,5
2 x 1+2 x 35 (eerste rep pushpress en twee gewone reps erna) PR :D
2 x 4+1 x 32,5 (hier dan eerst 4 gewone reps en 1 pushpress op het einde)

Heel blij mee, voelt toch lekker om nu zo een PR te kunnen zetten :).

Landmine one arm row
4x8x10,5

Lying bicycle crunch\
4x10 per kant

Incline DB press
2x10x16
1x8x16
1x11x14 Fail op 12de rep

Eerste keer 3 setjes met 16 kg, wel 3 à 4 minuten rust tussen de sets genomen.
Trage en gecontroleerde uitvoering.

Straight arm pushdown
3x12x35

Ab rope pushdown
4x15x50

Cable flys
1x12x20
2x10x20

Unilateral side raises
2x10x6
1x8x6

En vanochtend een klein rondje gelopen (7km à 10,7km/h).
Elke dag zeg ik dat ik meer ga proberen te eten, maar ik blijf telkens rond 1100-1300kcal hangen... Ik eet als ik voel dat mijn maag knort, maar zit dan snel vol en dat blijft ook langer duren dan normaal.
De stress blokkeert de bodemloze put in mijn maag...
Voor het weekendje Duitsland zat ik rond 54kg, erna bijna 57 (ja, goed gevreten daar :o) en nu 3 weken later gezakt naar 53,5...
Maar, morgen gaan we met mijn zus uit eten om onze gedachten wat te verzetten. Dus de gemiste kcals zullen (hopelijk) wel wat aangevuld worden.
 
Nice PR! :D
En eet smakelijk morgen! Al een idee waar jullie uit eten gaan?
 
Minder trainen, maar wel PRs halen, tot nu toe ga je lekker.
Veel te veel en heel lekker eten voor een goeie prijs, en het is nog gezellig zitten ook
Tip: regel een chauffeur en drink ook genoeg kcal! :klink:
 
Minder trainen, maar wel PRs halen, tot nu toe ga je lekker.

Tip: regel een chauffeur en drink ook genoeg kcal! :klink:
Dat is al geregeld :o. Maar ik ga het toch enigszins beschaafd houden, met als motivatie een banksessie in de gym zondag en niet thuis met twee katinnen en een extra kater :roflol:.
Maar ja, we zien wel hoe het uiteindelijk loopt (of vloeit) ...
 
Dat is al geregeld :o. Maar ik ga het toch enigszins beschaafd houden, met als motivatie een banksessie in de gym zondag en niet thuis met twee katinnen en een extra kater :roflol:.
Maar ja, we zien wel hoe het uiteindelijk loopt (of vloeit) ...
Ik zei: "genoeg." :p
 
Dat is weer goed gedaan :thumb:
Eet smakelijk morgen.
Dank je :). En dank je! Het heeft gesmaakt :).
Vooral proteins binnen gewerkt (kip, steak, mager varkensvlees) en groenten.
Ik zei: "genoeg." :p
Het was genoeg, maar niet teveel :p.

Gisterochtend een lekkere sessie gehad in de gym. Na twee sets bulgarians stond mijn booty al in de fik :fire: .

Training zaterdag 23 oktober 2021 - LB2
Bulgarian split squat
Bilateral load
4x10x14 hh. per kant

Ipselateral load - dropset of death
8x14/10/6/BW met 8 seconden pauze halfway up bij de laatste rep van elke set.
Als je dacht dat je een haat/liefde verhouding had met Bulgarians, probeer dit eens. Het verandert instantly naar gewoon haat :roflol: .

BB Hip thrust (gewoon ipv pyramid, geen zin om zoveel schijven te laden, wisselen en opruimen atm :o)
4x10x82,5
Ging best vlot, dus volgende week 85kg. 100 for reps moet wel lukken voor eind vh jaar.

Landmine reverse lunge NIEUW
1x12xBB
1x12x+5kg
2x12x+10kg
Zit zeker meer in.

Seated leg curl
3x10x35

Cable hip adduction
3x15x30

Calve raises
4x12x45

Reverse crunches
4x20

Russian twist
4x10x8 hh. per kant

Alles samen ongeveer 1h20 bezig geweest, dus kan nog prima.
Straks een uurtje naar de gym, wordt een korte UB sessie :).
 
Laatst bewerkt:
Ipselateral load - dropset of death
8x14/10/6/BW met 8 seconden pauze halfway up bij de laatste rep van elke set.
Als je dacht dat je een haat/liefde verhouding had met Bulgarians, probeer dit eens. Het verandert instantly naar gewoon haat :roflol: .
Heb je het gewicht dan bij je vloerbeen, of juist het zwevende been? Klinkt heftig ja.
 
Heb je het gewicht dan bij je vloerbeen, of juist het zwevende been? Klinkt heftig ja.
Ipsolateraal, dus aan de kant van het werkende been (vloerbeen).

Training vandaag begon super, maar daarna ging het snel “bergaf”. Mijn tandje is echt wel sneller leeg.
Maar ik wilde deze (PR) week mooi afsluiten, dus…

Training zondag 24 oktober 2021 - UB2
Bench press
1x10x25
1x6x32,5
1x4x40
2x2x45 Weer een PR!
Had nog maar 1x1x45 gedaan met Natty87 deze zomer. Nu dus op mijn eentje 2 sets van 2 reps.
In de eerste set zat mogelijks nog een derde, maar ik was daar helemaal alleen en had geen zin om (nog eens) onder de bar te belanden :o.

2x4x42,5

Chin-ups
2x4 BW + 3 banded
2x3 BW + 2 banded

DB shoulder press
1x10x14
1x8x14 Elleboog begon tegen te sputteren
2x8x12
Toch wat teleurgesteld…

Lat pulldown
3x10x40

Vertical chest press
2x12x42,5
1x10x42,5

Single arm cable delt pull
3x10x17,5

Blij met de PR’s van deze week, maar ik voel me toch behoorlijk gesloopt :o.
Volgende week wat rustiger aan doen. Het worden sowieso slechts 2 of 3 gymsessies.
 
Lekker die pr!!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Zo, je knalt er even 2 stevige trainingen uit zeg!!:thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Na het lopen niet meer getraind, maar eigenlijk ook niet meer veel thuis geweest...

Dinsdagavond iets voor 21u kreeg ik telefoon van het ziekenhuis. Papa had veel pijn en er werd beslist om te starten met morfine. Omdat ze niet wisten hoe hij daarop zou reageren mochten mijn zus en ik aan zijn bed gaan waken.
Hij heeft nog een ferme strijd geleverd, maar helaas ook best veel afgezien daardoor. Het was hard om hem daar te zien liggen, jammeren en kreunen van de pijn. Gelukkig sprak hij dinsdag zelf nog uit dat hij toch een palliatieve behandeling wilde, dus werd woensdag in de vroege namiddag de sedatie opgestart. Daarna is hij amper nog wakker geweest, maar hoefde ook geen pijn meer te hebben.
Het water op zijn longen en de vastzittende slijmen waren voor hem wel nog er ongemakkelijk, maar dat heeft de nachtverpleegkundige woensdag prima aangepakt. Uiteindelijk is hij gisterochtend om 8u overleden, in de aanwezigheid van mijn zus en mij. Precies 1 jaar en 1 dag na mijn mama, in de aanpalende kamer...
Na 36uur kamperen in het ziekenhuis is nu de mallemolen gestart van het regelen van de uitvaart, en daarna nog alle andere dingen die gedaan moeten worden.
Sporten ga ik volgende week terug oppikken denk ik, maar nu eerst even op mijn positieven komen. De eerste nacht in het ziekenhuis geen oog dicht gedaan, de tweede een uurtje of 2... Ik vond het wel gek hoe je dan toch kan blijven gaan zonder al teveel last te hebben van het niet slapen. Vandaag voelen mijn benen wel als lood...
 
Starten met morfine... dan weet je het wel.

Sterkte bubs.
 
Jeetje wat heftig Bubs, heel veel sterkte voor jou en je familie:(
 
Ah fuck joh… heel veel sterkte bubs
 
Back
Naar boven