MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Nog even de training van gisteren loggen!
Voor het eerst sinds 11 november 2018 weer kunnen benchen, en amper 2,5 kg onder mijn max van toen!
Dus best tevreden eigenlijk. Ik kan hier ook weer gaan opbouwen :wl:

Training 20 maart 2019 - Push
Bench press
2x10xBB
1x8x25
1x8x30
1x3x35 Beetje overmoedig...
2x4x32,5
1x5x32,5
1x4x32,5
Iemand waar ik al een tijdje af en toe een praatje mee maak was zo vriendelijk om achter me te staan omdat het de eerste keer sinds lang was :)
Anders had ik het waarschijnlijk al bij 3 reps gelaten op 32,5kg...

DB Shoulder press
1x10x8
3x10x10

DB Skull crusher
1x10x3
3x10x4
Wilde nog een set met 6kg doen, maar iemand was er net mee gaan lopen :rolleyes:

Low to high cable fly
1x10x7,5
3x10x10

Rope pushdown
1x10x15
1x10x20
2x10x22,5

DB Incline rear fly
4x10x4

Ab pulldown
1x15x20
2x15x25
1x15x27,5

Incline crunches
4x12

Geen cardio,want het was al fysiotijd...
De drukpunten op mijn rugwervels voelen al een stuk minder pijnlijk, dus het gaat de goede kant uit :)
Food woensdag: 1354kcal, ekv 127gr/89gr/53gr

Ma/di/woe samen ongeveer 350-400kcal minder gegeten dan anders om vandaag toch een beetje te compenseren...
Super genoten van onze dag!
Mijn vriend zijn wagen is na 5 jaar (eindelijk) ingeschreven en op zijn verjaardag zoals hij graag wilde :clap:
Ik heb er wat moeten achter zitten, maar uiteindelijk is alles volgens plan verlopen en kunnen we nu ook van ons "zonnetje" genieten :D
Het weer in Oostende was niet super, maar het bleef droog en er was geen wind. Lekker veel gewandeld en genoten van eten (ontbijtje gemaakt vanochtend - zie maaltijd met pics topic-, 's middags dikke snee toast met brie, honing, noten en rozijnen + slaatje en om 16u een heerlijke wafel met brownie, vanilleijs en chocoladesaus drool:). We hebben allebei nog steeds geen honger, dus vanavond wordt het enkel nog een slaatje denk ik :D
"Schade" zal dus wel meevallen waarschijnlijk :)
Morgen gaan we normaal samen lopen, dus dat compenseert ook nog een beetje! :p

Nog een shape-update. Ondanks dat mijn benen echt hard en vol aanvoelen, blijft enige definitie uit helaas :treuren:

Maart_B 2019.jpg

Mooi dat benchen weer goed gaat, lekker volume ook voor de 1e keer weer ....bouw een gewenning in ....half gas!! dan blijf je heel.....nice pic ...nice shape :)

Leuk dagje gehad vandaag!!

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #1.423
Mooi dat benchen weer goed gaat, lekker volume ook voor de 1e keer weer ....bouw een gewenning in ....half gas!! dan blijf je heel.....nice pic ...nice shape :)

Leuk dagje gehad vandaag!!

Zeker weer rustig opbouwen, geen pijn is nu prio 1!
En thanks Bos!

Zeker leuk dagje gehad, nu nog eentje werken en dan weekend :cheer:

Goede bezig bubs en mooie shape :engel:

Willen de benen bij een vrouw echt droog worden moet je ook echt giga diep gaan. Vaak ook een kwestie van vocht. Goed bezig en prima shape hoor!

• #1.426
Goede bezig bubs en mooie shape :engel:

Dank je natty! Kan zeker nog niet tippen aan de jouwe, maar ik doe rustig verder :)

Willen de benen bij een vrouw echt droog worden moet je ook echt giga diep gaan. Vaak ook een kwestie van vocht. Goed bezig en prima shape hoor!

Blijven dromen dus :p Ahja, ik ben al ver gekomen, dat hou ik ook in gedachten :rolleyes:

Vanavond onmiddellijk na het werk gaan lopen.
Niet veel zin en energie, niet moeilijk aangezien ik enkel nog maar een low carb reep en Cola Zero binnen had vandaag...
Ik had denk ik wel nog carbs op overschot van gisteren, want na een paar kilometer ging het best lekker en uiteindelijk een dikke 10km gelopen...
App deed halverwege wat raar, maar het gemiddelde van 9,2km/h zal wel ongeveer kloppen.
Eerste 6km samen met hubbie gelopen, hem dan gedropt thuis en zelf nog 4km bij gedaan.
Cijfertjes: 1h06min; 10,1km; 9,2km/h; 600kcal

upload_2019-3-22_22-33-56.png

Na het douchen en een XXL whey shake nog de wekelijkse boodschappen gedaan en iets gaan drinken.
Avondeten: salade met biefstuk, 50gr brood.
En het taartje dat we gisteren niet meer opaten omdat we allebei al volgevreten waren gaan we straks nog binnenwerken :D
Totaal ongeveer 1300kcal? Valt mee :cool:

• #1.427
Training zaterdag 23 maart 2019 - LB2
Leg press
1x15x40
1x15x80
1x12x120
2x12x130
1x12x140 PR op reps

Walking lunges (KB in elke hand)
1x16passenx4
2x16x6
1x16x8

Back extension
2x12x8
2x10x12

Glute ham raises
Geprobeerd, en opgegeven :p
We hebben geen zo'n speciaal bankje in de gym, en ik vond nergens een goed plekje om de oefening uit te voeren.
Ging totaal niet... Verder in de training dan maar wat fitgirl oefeningen gedaan in de plaats :rolleyes:

BB Hip thrust
1x10x27
3x10x32
1x10x37 PR

DB Sumo squat
1x15x6
1x12x8
1x12x10
1x12x12

Glute cable kickback ss Cable hip adduction
2x10x32,5 ss 2x12x17,5 (wat gewicht terug, lies gevoelig)
2x8x35 ss 2x12x20

Abductor machine - butt elevated
4x10x67,5

Rotary torso
4x12x35

Side crunch on bench

4x12x8

Cardio (380kcal)
  • 15' Stepper, prf 6 lvl 13
  • 15' Wave, prf 1 lvl 11
  • 15' Ligfiets prf 6 lvl
En toen was ik "koeketèn"
doodop voor de niet West-Vlamingen onder ons :p
.
Behalve de was en de plas zal ik niet meer veel uitvreten vandaag denk ik :)
Vlaamse stoverij staat al te pruttelen voor morgen drool:
Vanavond gaan we sushi eten (geen AYCE, dus het blijft beschaafd :p).
Iedereen een fijn weekend gewenst!!

thnxs voor de vertaling :p

• Like
En toen was ik "koeketèn"
doodop voor de niet West-Vlamingen onder ons :p
.

Hahaha... maar goed dat je de vertaling erbij hebt gezet... Ik dacht eerst dat je koek ging eten :roflol:

Goeie shape update trouwens ook, je ziet er echt goed uit hoor en ook je trainingen gaan erg lekker... Je hebt in korte tijd lekker wat PR's neer gezet. Lekker doorgaan zo zou ik zeggen.

• Like
  • #1.430
Zoals de meeste wel gezien zullen hebben zondag niet kunnen trainen.
Het is nu niet dat het een gigantisch drama is, maar plannen die zo laat wijzigen daar kan mijn brein niet zo goed mee overweg :o
Na een "silent treatment" van 3 uur ofzo uiteindelijk wel een erg fijne dag gehad :p
Voor de lunch had ik een salade gemaakt om dan 's avonds te kunnen afsluiten met de verse Vlaamse stoverij, wat rauwkost en Belgische frietjes drool:
Food zaterdag: 1431kcal, ekv 103gr/136gr/44gr
Food zondag: 2087kcal, ekv 116gr/155gr/81gr

De weegschaal was gisteren niet al te boos op me gelukkig :D
En uiteraard ben ik ook gaan lopen gisterochtend!
Wekkertje om 5u45 en zelfde rondje als vorige week gedaan in bijna exact dezelfde tijd.
De app heeft wel kuren de laatste dagen en had in het begin geen gps signaal, dus klopt niet volledig.
Maar aangezien het gewoon een kopie is van vorige week maandag komt het op dezelfde afstand en snelheid natuurlijk :)
Cijfertjes (idem vorige week): 9,2km; 53';10,3km/h; 528kcal.

upload_2019-3-26_8-49-28.png

Na het lopen zag ik als het ware toch een lichte aflijning in mijn bovenbeen (denk ik)!
Food maandag: 1171kcal, ekv 118gr/51gr/50gr

Vanavond LB training + cardio :)

Hahaha, Bubsie, you cold-hearted girl.:evilred:
Ik zou @wovano nooit zo lang de silent treatment kunnen geven.
Ik houd het maximaal 30 minuten vol en dan houdt het op. :roflol: Dan wil ik een knuffel en is het meestal wel weer goed. Ik ben zo zwak.:eyes:

• #1.432
Hahaha, Bubsie, you cold-hearted girl.:evilred:
Ik zou @wovano nooit zo lang de silent treatment kunnen geven.
Ik houd het maximaal 30 minuten vol en dan houdt het op. :roflol: Dan wil ik een knuffel en is het meestal wel weer goed. Ik ben zo zwak.:eyes:

Ik meestal ook hoor, maar ik was echt boos :emo:
Nadeel is dan dat hij ook slechtgehumeurd wordt en ik uiteindelijk toch maar toegeef omdat ik het niet meer kan hebben :p
Uiteindelijk is het het ook niet waard om een hele dag te verspillen...
's Avonds hebben we er ook nog over gepraat, wat hopelijk helpt om dit soort toestanden te vermijden in de toekomst :rolleyes:

Ik meestal ook hoor, maar ik was echt boos :emo:
Nadeel is dan dat hij ook slechtgehumeurd wordt en ik uiteindelijk toch maar toegeef omdat ik het niet meer kan hebben :p
Uiteindelijk is het het ook niet waard om een hele dag te verspillen...
's Avonds hebben we er ook nog over gepraat, wat hopelijk helpt om dit soort toestanden te vermijden in de toekomst :rolleyes:
so true! Communicatie is everything. :)

en natuurlijk maken de frietjes met Vlaams stoofvlees ook veel goed. Ofja, dat kan ik me in ieder geval wel voorstellen.:meal:

• Like
wow!! gewoon op zondagmorgen om 05.45 eruit en alle onrust eruit lopen
je kan wel goed nadenken dan en het speelt door je hoofd...hoe ga ik hier goed mee om en je plannetjes maken haha
Gelukkig kan jij je goed beheersen Bubsie....your a winner :heart:

• Like
  • #1.435
wow!! gewoon op zondagmorgen om 05.45 eruit en alle onrust eruit lopen
je kan wel goed nadenken dan en het speelt door je hoofd...hoe ga ik hier goed mee om en je plannetjes maken haha
Gelukkig kan jij je goed beheersen Bubsie....your a winner :heart:

Gisteren was het maandag hoor Bos :p
Zondag ben ik er om 6u30 uit gerold om mijn mealpreps te maken voor we vertrokken :p

• Like
  • #1.437
Collega vroeg net of ik hem na het werk naar de garage kan brengen om zijn auto op te halen.
Enkel wij twee zijn om 17u klaar met werken vandaag.
Het zit gewoon niet in me om iemand waarmee ik het goed kan vinden iets te weigeren...

Dat betekent dus dat ik minstens 30 minuten later in de gym zal zijn.
Wordt dus alweer geen training zoals gepland :eyes:
Kiezen dus tussen enkele LB oefeningen skippen of cardio...
Het universum moet me niet de laatste dagen :grumble:

Morgen wordt het ook al een kortere training omwille van fysio om 20u (maar goed, dat is een noodzakelijk kwaad om me pijnvrij te krijgen natuurlijk).

Collega vroeg net of ik hem na het werk naar de garage kan brengen om zijn auto op te halen.
Enkel wij twee zijn om 17u klaar met werken vandaag.
Het zit gewoon niet in me om iemand waarmee ik het goed kan vinden iets te weigeren...

Dat betekent dus dat ik minstens 30 minuten later in de gym zal zijn.
Wordt dus alweer geen training zoals gepland :eyes:
Kiezen dus tussen enkele LB oefeningen skippen of cardio...
Het universum moet me niet de laatste dagen :grumble:

Morgen wordt het ook al een kortere training omwille van fysio om 20u (maar goed, dat is een noodzakelijk kwaad om me pijnvrij te krijgen natuurlijk).

Het is altijd fijn om iemand te helpen waarmee je het goed kan vinden.....(endorfines) ....hij zal jou vast ook wel een keer helpen dan

• Like
  • #1.439
Gisteren uiteindelijk toch niet moeten omrijden, de garage had nog een vervangwagen voor mijn collega gebracht.
Wel druk verkeer op de weg naar huis, dus ietsje later in de gym.
Toch volledige KT kunnen doen en 20 minuutjes cardio, blije Bubs :)

Training dinsdag 26 maart 2019 - LB1
Squat
1x10x25
1x10x30
1x8x35

En dan... Ik ging onmiddellijk naar 42,5 gaan omdat ik vorige week toch ook een setje daarmee kon doen.
Uiteindelijk besloten om helemaal loco te gaan :nanner:
5x5x45 Dikke PR erbij :rocknana:

All hail @ProudPizza want ook dit is dankzij haar tip om niet belachelijk laag te gaan squatten.
Mijn achterste kwam licht onder mijn knieën, even vasthouden en redelijk vlot weer omhoog.
Ik voelde mijn glutes ook véél meer dan vorige squat sessies. Dit maakte me een happy panda :D

BB Calve raises
4x12x55 +5Kg

Glute bridge
1x10x32
1x10x42
5x10x57 +5Kg, +18reps

Stiff leg DL
5x10x37 +18 reps
Wel wat last van slechte grip tijdens de laatste setjes, moet toch eens kijken voor straps ofzo.

BB Seated calve raises in smith
1x12x30
3x12x40
Nog niet mijn favo oefening, maar even doorbijten.

Leg extension
1x10x37,5
2x8x40

Leg curl
1x10x37,5
1x10x40
1x8x42,5

KB Step-ups (kniehoogte)
3x10x8 L
3x10x8 R

Cardio (175kcal)
  • 5' Loopband 6km/h, helling 5% (toen kwam een stepper vrij :p)
  • 15' Stepper (profiel 3, lvl 14)
Helemaal kapot na de training, maar erg voldaan.
En ja hoor, vanochtend zag ik alweer wat aflijning aan de zijkant van mijn bovenbeen dus het is er echt :D
Food dinsdag: 1500kcal, ekv 139gr/137gr/46gr

Vanavond push!
Heb niet zo'n goede nacht achter de rug (vroeg wakker), dus ik ben benieuwd hoe het benchen zal gaan...

Terug
Naar boven