ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whaha dat dus! vreemde taalHahaha... maar goed dat je de vertaling erbij hebt gezet... Ik dacht eerst dat je koek ging eten
Goeie shape update trouwens ook, je ziet er echt goed uit hoor en ook je trainingen gaan erg lekker... Je hebt in korte tijd lekker wat PR's neer gezet. Lekker doorgaan zo zou ik zeggen.
Toch volledige KT kunnen doen en 20 minuutjes cardio, blije Bubs![]()

mooi die loco squats!
goed om te zien dat steeds meer dames uit hun ```safe zone`` stappen wbt trainingen. zit altijd veel meer in!

mooi die loco squats!
goed om te zien dat steeds meer dames uit hun ```safe zone`` stappen wbt trainingen. zit altijd veel meer in!

De ader op mijn bicep begint ook wat minder cameraschuw te worden
![]()
Of gewoon gelukkig zijn met hoe het is.Ik zal er eentje voor je uithalen bij je lokale nachtwinkel!

Je moet doen zoals onze forumpiraat @Sanca Magni : niet meer dalen in VP maar gewoon keiveel abs-oefeningen doen zodat deze door het vetlaagje door komen
Serieus: je ziet er goed uit hoor Bubs en naar mijn mening hoef je niet meer te dalen in VP. Ik vrees dat het je looks geen goed zal doen, maar wie ben ik![]()

Ziet er goed uit bubs. Mischien je elleboog iets meer naar voren doen als je je bicep flest.

klopt, vraag maar aan @johnyjordaanAls je diep genoeg gaat verdwijjnt het uiteindelijk overal maar nodig is het niet imo.