XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

Goede PR Bubs! Je gaat lekker, meis. :grinny::flexing:

• Like
Waarderingen: Bubs
lekker bezig hier!!!

Mooi doorzetten! :clap:

• Like
Hahaha... maar goed dat je de vertaling erbij hebt gezet... Ik dacht eerst dat je koek ging eten :roflol:

Goeie shape update trouwens ook, je ziet er echt goed uit hoor en ook je trainingen gaan erg lekker... Je hebt in korte tijd lekker wat PR's neer gezet. Lekker doorgaan zo zou ik zeggen.
whaha dat dus! vreemde taal

mooi die loco squats!
goed om te zien dat steeds meer dames uit hun ```safe zone`` stappen wbt trainingen. zit altijd veel meer in!

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.446
Toffe PR weer, lekker bezig geweest.
Goede PR Bubs! Je gaat lekker, meis. :grinny::flexing:
lekker bezig hier!!!

Mooi doorzetten! :clap:

Thanks all!

Haha, ik vermoedde al dat het niet te begrijpen zou zijn.
Je spreekt de "ten" uit met een vette "e" zoals tent.
Dus eerst "koeke" (laatste e uitspreken als u in hulp) en erna "ten".
Niet "koek" met erna "eten" :roflol:

mooi die loco squats!
goed om te zien dat steeds meer dames uit hun ```safe zone`` stappen wbt trainingen. zit altijd veel meer in!

Thanks Natty!
Gebeurt inderdaad te weinig, bij mij in de gym zijn we slechts met twee (jonge)dames die echt KT doen.
De rest raakt nooit een DB aan en gaat amper boven de 20kg op machines...
Maar dat ligt ook aan de gym.
Toen ik ongeveer een jaar terug zei dat ik intensiever KT wilde doen en vroeg of ze mij wilden helpen met een schema keken ze me aan alsof ik had gezegd dat ik de paashaas op het paard van Sinterklaas was tegenkomen tijdens mijn reis naar de maan :eyes:
Dus heb ik me hier maar een account gemaakt en ben ik met zelfstudie begonnen voor trainingen en voeding...

Goed bezig smalle! :p

• Like
  • #1.449
Gisteren ietsje vroeger kunnen vertrekken op het werk: volledige training + cardio kunnen doen!

Training woensdag 27 maart 2019 - PUSH
Bench press
2x10xBB
1x10x25
1x8x30
1x5x32,5
1x4x32,5
3x5x32,5 Geen spotter, lekker op mezelf meer reps gedaan op 32,5 :cool:
1x2x35

DB Shoulder press
4x10x10

DB Skull crusher
2x10x4
2x8x6 Pfoe, zwaarder dan gedacht!

Low to high cable fly
3x10x10
1x8x12,5

Rope pushdown
2x12x22,5
2x10x25

DB Incline rear fly
4x10x4

Cross body crunch
4x10 per kant

Incline crunches
4x12

Cardio (265kcal)
  • 5' warm-up crosstrainer
  • 25' Wave prf 1; 12,5' lvl 11 en 12,5' lvl 12
Fysio: gaat altijd wat beter. De drukpunten zijn nog steeds pijnlijk, maar ze duwt ook al een stuk harder dan in het begin.
Ik voel dat het allemaal wat losser begint te worden, dus ben best hoopvol dat alles goed komt :)
Food woensdag: 1319kcal, ekv 114gr/99gr/53gr

Vanavond normaal rondje lopen met de wederhelft :)
Ondanks mijn gevreet in het weekend daalt mijn gewicht ook nog beetje bij beetje.

upload_2019-3-28_11-9-24.png

In januari stond de weegschaal nog op 56kg, dus toch al 4kg kwijt intussen.
Wil er graag nog minstens eentje kwijt voor de Euromeet, maar als ik blijf hangen rond 52kg is dat ook best ok.
Na de Euromeet ga ik dan wel nog even door met carbcyclen/cutten tot de zomer vermoed ik.

Je staat scherp genoeg bubs, vp hoeft niet lager :)

• Like
Ziet er goed uit bubs!

• Like
Maar ik wil stiekem ook een sixpack :sad:

Je moet doen zoals onze forumpiraat @Sanca Magni : niet meer dalen in VP maar gewoon keiveel abs-oefeningen doen zodat deze door het vetlaagje door komen :D

Serieus: je ziet er goed uit hoor Bubs en naar mijn mening hoef je niet meer te dalen in VP. Ik vrees dat het je looks geen goed zal doen, maar wie ben ik :P

Laatst bewerkt:
  • #1.458
dan moet je wel diep gaan hoor Bubsie :)

Nja, I know...
Ook hier blijven dromen zeker :p Of gewoon gelukkig zijn met hoe het is.

Thanks!

Ik zal er eentje voor je uithalen bij je lokale nachtwinkel!

Haha, dat zal de abs alleen maar verder doen verdwijnen vrees ik :roflol:

Je moet doen zoals onze forumpiraat @Sanca Magni : niet meer dalen in VP maar gewoon keiveel abs-oefeningen doen zodat deze door het vetlaagje door komen :D

Serieus: je ziet er goed uit hoor Bubs en naar mijn mening hoef je niet meer te dalen in VP. Ik vrees dat het je looks geen goed zal doen, maar wie ben ik :P

upload_2019-3-28_16-20-25.png

Ik heb me al meermaals voorgenomen om 's morgens 3 sets van een 3-tal buikspieroefeningen te doen.
Failing every time :o

Ik ken iemand die het met je eens is trouwens over dat vp :rolleyes:
Zelf vind ik dat er nog wel wat af mag rond mijn buik/benen... Helaas kun je niet kiezen waar het verdwijnt :(

Ziet er goed uit bubs. Mischien je elleboog iets meer naar voren doen als je je bicep flest.

Dank je wel! Zal ik onthouden :)

Als je diep genoeg gaat verdwijjnt het uiteindelijk overal maar nodig is het niet imo.

Terug
Naar boven