XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.563
Al sinds maandag enorm veel buikkrampen.
Na elke slok water of hap nog veel erger :(
Ik probeer me toch aan mijn schema te houden qua voeding, aangezien ik sowieso al laag in kcal zit op dit moment...
Energiepeil is ook super laag, maar gisteren toch naar de gym getrokken na het werk.

Training dinsdag 16 april 2019 - FB
Squat
1x10x25
1x10x32,5
1x8x40
5x5x50
1x5x52,5 BW squat it is :D:D (bw gisteren 51,5kg)! Ik dacht "laat ik het gewoon even proberen" en tadaaaaaaaa, super verbaasd over de vlotheid tbh. Werkset van maken volgende week?

Ab rope pushdown
5x12x37,5

Standing calve raises
5x12x65

Bench press
1x10xBB
1x10x25
1x8x30
2x5x35
1x4x35
2x6x32,5 Beetje teleurgesteld hier, maar toch niet zo slecht als ik naga hoe ik me fysiek voelde...

Cross body crunch
5x12 per kant

Stiff leg DL
5x10x42

Triceps rope pushdown
3x12x25
2x8x27,5

Shoulder press
3x10x10

DB overhead tricep extension
1x10x14 Uitvoering sloeg nergens op
2x10x12

Leg extension
1x10x37,5
2x8x40

Cardio (140kcal)

• 15' Wave, prf 1 lvl 12
Vannacht alweer amper geslapen van de krampen, dus maar wijselijk besloten om straks langs de huisarts te gaan.
Voel me er wel ambetant bij, want we waren al met slechts 4 op bureau in plaats van 9...
Maar ik voel me zo beroerd dat ik gewoon terug naar huis ben gereden deze ochtend (ja, ik was wel al vertrokken richting werk...).
Hopelijk is het snel over, want ik wil de BBQ aanmaken dit weekend! :(

Vandaag ga ik ook niet trainen, kan maar beter het beetje energie dat ik heb houden om te herstellen.

Wat vervelend dat je zoveel last hebt van je maag. Heb je dat vaker? Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Jeetje Bubsie, wat vervelend. Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt.
Hopelijk kan hij/zij je een beetje verder helpen. :(

Beterschap!! :(

• #1.567
Wat vervelend dat je zoveel last hebt van je maag. Heb je dat vaker? Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Het is niet echt mijn maag, maar meer darmkrampen.
Hoewel ik ook wel wat misselijk wordt na het eten, maar dat kan van de pijn zijn.
Behalve wat water met mijn dagelijkse meds niets meer gedronken vandaag gewoon omdat alles nu weer wat gekalmeerd is en ik het niet weer wil triggeren.
Maar ja, ik ben ook gevoelig aan blaasontstekingen dus veel water drinken moet...
Ik vrees dat ik er straks toch maar aan begin :eyes:

Jeetje Bubsie, wat vervelend. Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt.
Hopelijk kan hij/zij je een beetje verder helpen. :(

Thanks girls!
Eerste vrije afspraak was om 11u45... Dus we horen het binnen een uurtje of twee.
Als het aan mij lag nam ik de spasmomen die nog in huis is gewoon mee naar het werk (op goede hoop dat het zou helpen) en beet ik door.
Mijn wederhelft vind echter dat ik naar de dokter moet en aan mezelf moet denken i.p.v. werk/de baas :o

Je wederhelft heeft stiekem wel een goed punt tho.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #1.569
Je wederhelft heeft stiekem wel een goed punt tho.

Weet ik, daarom luisterde ik ook voor een keertje :p
Anders zou ik vanavond thuiskomen, moeten bekennen dat ik nog evenveel last heb en toch ben gaan werken, en dan een preek krijgen :grumble:
Neemt niet weg dat ik me superschuldig voel ten opzichte van mijn collega's...

niet bezuinigen op water drinken....vaker kleine slokjes dan maar?? idd niet te lang mee rond lopen :(

Gefeliciteerd met je squats! En beterschap :)

Beterschap @Bubs ! Hopelijk heeft de dokter je kunnen helpen intussen...

• #1.573
Gefeliciteerd met je squats! En beterschap :)

Thanks! Was echt een mijlpaal voor me :)

Beterschap @Bubs ! Hopelijk heeft de dokter je kunnen helpen intussen...

Het verdict is een virale maag/darmontsteking.
De medicatie die ik hier al had uitgehaald tegen de krampen mag ik innemen, en dan nog probiotica gekregen om de darmflora te herstellen.
Het lastige is dat ik mij voor de rest niet écht ziek voel, behalve dan dat de minste inspanning me in een halve zombie verandert.

Zoveel zin om straks naar de gym te gaan en de UB/LB oefeningen te doen die ik niet deed vanwege FB dinsdag, maar dan is er dat kleine stemmetje die fluistert dat ik nu toch beter eens gewoon RUST neem :o
Dus ik zal het maar houden bij een wandelingetje richting de bakker, en voor de rest kalm aan doen (denk ik).
Nog niet echt veel verandering qua krampen, en ook alweer wakker van 6u...
Kan iemand mij vastketenen aan de bank of zo? :roflol:

• #1.579

Buh,nee. Ik hou het wel bij mijn biefstuksalade deze middag :p
Hoewel ik écht zin heb in vanalles en nog wat... Als ik dan toch overal buikpijn van krijg achteraf, kan ik misschien toch beter gewoon eten waar ik zin in heb? :dunno:

Ik heb geen netflix :o
Wordt mooi weer, dus wat rustig wandelen en genieten van het zonnetje denk ik :)

Bij jou thuis dan? :p

Buh,nee. Ik hou het wel bij mijn biefstuksalade deze middag :p
Hoewel ik écht zin heb in vanalles en nog wat... Als ik dan toch overal buikpijn van krijg achteraf, kan ik toch beter gewoon eten waar ik zin in heb? :dunno:

Biefstuk salade? Dat klinnkt lekker :)

Haha. Probeer eens diclofenac ;) Mijn vrouw zweert erbij tijdens die dagen ;)

Terug
Naar boven