XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.581

tumblr_lxsbpsWLwW1rnq3i2o1_250.gif

Je maag maar een beetje ontzien....geen rauw vlees en zo..(dan maar een kopje thee met een beschuitje :p) .ik hoop dat je dr snel vanaf komt....buikpijn kan je behoorlijk van slag brengen....geniet maar een beetje van het zonnetje Bubsie :)

(als het meezit ben je straks zomaar een kilootje kwijt)

Laatst bewerkt:
  • #1.584
Je maag maar een beetje ontzien....geen rauw vlees en zo..(dan maar een kopje thee met een beschuitje :p) .ik hoop dat je dr snel vanaf komt....buikpijn kan je behoorlijk van slag brengen....geniet maar een beetje van het zonnetje Bubsie :)

(als het meezit ben je straks zomaar een kilootje kwijt)

Ik eet gewoon zoals gepland... Alleen iets meer carbs omdat ik me zo verdomd flauw voel :(
Weegschaal gaf vanochtend 50,5kg trouwens, niet gedacht dat ik dit nog ging meemaken voor de trip naar la Bella Italia :D

Nu dus twijfel of ik nog twee weken doorga met cyclen of langzaamaan weer naar een 30/40/30 verhouding ga.

Genieten van de zon zeker, net anderhalf uurtje gewandeld, heerlijk :) Wel moe nu... Dus even rusten.

Ik eet gewoon zoals gepland... Alleen iets meer carbs omdat ik me zo verdomd flauw voel :(
Weegschaal gaf vanochtend 50,5kg trouwens, niet gedacht dat ik dit nog ging meemaken voor de trip naar la Bella Italia :D

Nu dus twijfel of ik nog twee weken doorga met cyclen of langzaamaan weer naar een 30/40/30 verhouding ga.

Genieten van de zon zeker, net anderhalf uurtje gewandeld, heerlijk :) Wel moe nu... Dus even rusten.

Als je maar voldoende / veel drinkt dat scheelt ook wel...mooi die 50,5
eet naar behoefte ...je energiebehoefte is nu wat minder als je minder actief bent...je krijgt straks wel weer dat gevoel terug en smaakt je eten ook weer beter
leuk tripje bella Italia...het land v d carbs / pasta
gun je herstel ook wat tijd.....tis-nie-anders :)

Inderdaad bubsie, nu kan je best gewoon wat rust nemen. Des te sneller ben je er weer bovenop en kan je terug gaan knallen in de gym. Nu even een stapje terug om er nadien weer drie naar voren te zetten :)

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #1.588
Als je maar voldoende / veel drinkt dat scheelt ook wel...mooi die 50,5
eet naar behoefte ...je energiebehoefte is nu wat minder als je minder actief bent...je krijgt straks wel weer dat gevoel terug en smaakt je eten ook weer beter
leuk tripje bella Italia...het land v d carbs / pasta
gun je herstel ook wat tijd.....tis-nie-anders :)

Mijn eten smaakt wel hoor, heb ook super trek.
Alleen was het tien minuten na het eten minder leuk.
Gelukkig vandaag merkbaar beter, nog maar lichte kramp in plaats van dubbelplooien van de pijn! :cheer:

Inderdaad bubsie, nu kan je best gewoon wat rust nemen. Des te sneller ben je er weer bovenop en kan je terug gaan knallen in de gym. Nu even een stapje terug om er nadien weer drie naar voren te zetten :)

Rust? Staat niet in mijn woordenboek :o
Maar ik ben niet naar de gym geweest, enkel wandelen (en vandaag gelopen), dat telt wel als rust toch? :engel:

Ik ben een tijdje geleden naar Cavriago geweest in Italië (dichtbij Parma) Daar was helemaal niets bella aan hoor :p

Alles in Italie is bella :heart:
Vooral het eten :D
Wij gaan naar Trento in het Noorden, maar het is vooral de ervaring om een evenement met 140+ S2000's mee te maken die het awesome zal maken denk ik :)
Kijk er enorm naar uit, nog 11 dagen!! :lol:

• #1.589
Ik werd dus een beetje gek van (wat ik) rusten (noem).
Omdat ik geen drie trainingsdagen op rij (dat levert sowieso pijntjes op), vanochtend de loopschoenen aangetrokken.
Ineens ook uit mijn "comfort zone" gestapt van het lopen aan de rand van de stad, en eens wat buitenwegjes opgezocht.
Uitzicht: 10/10
Geur: 2/10 :roflol:

Maar het was wel leuk, eens iets anders.
Ik weet niet of het nu aan de nasleep van de infectie lag of de wegen (het ging behoorlijk veel omhoog en weinig terug omlaag), maar het was een verdomd lastig rondje!
Toch 11,5km gedaan aan een rustige 9,7km/h gemiddeld.
Cijfertjes: 1h11'; 11,5km; 9,7km/h; 670kcal

upload_2019-4-19_13-51-58.png

Rest van de dag rustig aan doen, morgen legday knallen (of gewoon legday en kalm aan doen) :D

• #1.590
Vandaag LB, maar zal toch niet gaan maxen denk ik.
Ik wil liefst volledig hersteld zijn voor 1mei en vooral niet nog iets anders oprapen... Het worden, denk ik, onderhoudstrainingen tot na de Euromeet.
Daarna ga ik er weer vol tegenaan!

• #1.591
Meet: the Bubs way van rustig aan doen :D

Training zaterdag 13 april 2019 - LB2
Leg press
1x15x40
1x15x80
2x12x120
2x12x140
1x12x150

BB Hip thrust
5x8x42

Cross body crunch
5x12 per kant

Glute cable kickback ss Cable hip adduction
1x12x30 ss 1x12x17,5
1x12x32,5 ss 1x12x17,5
1x12x32,5 ss 1x12x20
1x12x35 ss 1x12x20

Ab rope pulldown
5x12x37,5

Walking lunges (KB in elke hand)

4x16px8

DB Sumo squat
2x12x14
2x12x16

Abductor machine - butt elevated
1
1x12x65
2x12x67,5
1x12x70

Back extension

4x10x12

Side crunch on bench
4x12x8

Cardio (290 kcal)
  • 15' Stepper prf 1, lvl 14
  • 15' Wave prf 1, lvl 12
Niet bepaald veel lichter getraind dus :o
Het was sterker naar mezelf, maar... Ik ga wel naar mijn lichaam luisteren!
Als het morgen/volgende week te zwaar aanvoelt, gewoon wat lichter pakken :)

En dan nu tijd voor quality time met de appelsien (en mijn vriend uiteraard :heart:).
Geniet van het zonnetje allemaal!! En van de bijhorende cocktails en barbecues die dit weer met zich meebrengt :eating:

• #1.597
Das een halve appelsien want het dak is eraf :D

Haha :roflol:
Nu is het zelfs maar 1/4 appelsien meer :p
Bumper eraf, uitlaat eronderuit, batterij eruit,...
Gisteren wel succesvol de exhaust manifold kunnen uithalen en de lichtere met betere geleiding kunnen plaatsen :cool:
Straks de rest maar weer beginnen samen steken :D

• #1.598
Vanochtend ook getraind natuurlijk.
Lekker weer, ideaal om in een rijvoertuig zonder dak naar de gym te gaan...
Helaas, de S2000 ligt (alweer) uit elkaar, dus ik heb voor de Harley Trapson (fiets dus) gekozen.
Even getwijfeld, want gym 2 ligt op 15km van hier en ik had schrik dat ik na de training geen zin zou hebben om terug te fietsen :o
Toch gedaan, en ben er blij om! 90 minuten in de buitenlucht fietsen is toch stukken leuker dan daar binnen op een cardiotoestel staan :rolleyes:

Training zondag 21 april 2019 - PULL
Lat pulldown
1x12x21
3x10x28

Pulley row
4x12x28

Assisted pull-ups
3x10x20
1x10x18

BB shrugs
4x12x35

T-bar row
1x12x22
3x10x27

Face pulls
2x12x32
2x8x34

Cable bicep curl
2x12x16
2x10x18

DB preacher curl
4x10x6

Abdominal crunch machine
1x15x15
2x15x20
2x12x25

Cardio (500kcal)
  • 15km naar de gym fietsen
  • 15km terug naar huis fietsen
Voila, nu weer tijd om de handjes smerig te maken en aan de auto te werken.
Hopelijk kunnen we 'm vandaag weer helemaal in elkaar steken en dan morgen een ritje doen. We'll see!
Fijne zonnige en paasige zondag allemaal! :wave2:

Haha :roflol:
Nu is het zelfs maar 1/4 appelsien meer :p
Bumper eraf, uitlaat eronderuit, batterij eruit,...
Gisteren wel succesvol de exhaust manifold kunnen uithalen en de lichtere met betere geleiding kunnen plaatsen :cool:
Straks de rest maar weer beginnen samen steken :D
Dus je gaat nog niet "oerend hard" :cool:
Die appelsien houd je wel lekker bezig :)
Tussendoor wel ff n beetje aan je tan werken Bubsie :cool:

Terug
Naar boven