- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kleine meisjes die mannen bedreigen... een nieuwe reality show in wording?![]()

).Hahaha Dominante mensen regeren de wereld...pak je zweepje BubsieIk durf wedden dat het veel kijkers zou lokken
S2000 ronkt weer gelukkig, net een update gehad van thuis. Hij mag weer binnen slapen en krijgt maar een klein beetje slaag (omdat hij me stress bezorgde).

Voor het eerst kwaad op hem in meer dan 15jaar? Jij bent Buddha in eigen persoonDus... Mijn vriend vond het een geniaal idee om gisteren nog de gasklep en air intake te wisselen van de S. Had nog gezegd dat we dat misschien beter uitstelden tot na Euromeet... En ja hoor, gisteravond wilde hij niet blijven draaien omdat de sensor van de nieuwe gasklep niet helemaal goed staat.
Ik dacht even dat ik zou ontploffen. Dus ben ik nu super gestresseerd. We vertrekken woensdagochtend, ik kan dit nu niet gebruiken. Het is al een jaar of langer dat ik hiernaar uitkijk, als we nu niet meekunnen hierdoor dan zou ik voor het eerst in de 15,5 jaar dat we samen zijn wel eens heel erg boos kunnen worden...
Vanochtend dus ook niet gaan lopen, had echt geen energie of zin.
Wel 4sets cross body crunches, zijwaartse plank 30sec + rotatie, gewone plank 15sec gedaan.
Gewoon op een handdoek, want mijn matje lijkt ook voetjes te hebben gekregen.
/Whine mode off![]()

klinkt als een motorstoring die ik had toen ik mijn vorige auto , had laten chippen
).
verhalen ook volgen 
Voor het eerst kwaad op hem in meer dan 15jaar? Jij bent Buddha in eigen persoon
Lees net dat probleem gefixed is, dus whine mode switched off; wine (or beer) mode on![]()

Snap ik helemaal hoor. Ben ook zo goed als nooit openlijk kwaad op anderen (alleen intern gestresst door de soms talrijke f*ck-ups van anderen rondom mij)... maar dat kost mijzelf dan eigenlijk het meeste energie (want ik krop het op) terwijl een ander niet eens door heeft dat ik met wat zit van ergernis of frustratie...Voor het eerst héél erg boos.
Ik denk dat ik in al die tijd het nooit langer dan een paar uur heb volgehouden om boos te zijn op hem.
Het ligt gewoon niet in mijn aard.. Ik wil altijd dat alles goed en fijn is, kwaad zijn en ruzie maken is verlies van kostbare tijd met de mensen die je graag ziet
Iemand die me niet nauw aan het hart ligt daarentegen, die kan het wel voor eeuwig en drie dagen verpesten.
Dan ben ik stukken minder vergevingsgezind![]()

Ik hou mijn hart al vast voor het cijfer volgende week woensdag![]()

meer carbs is ook meer vocht...die gaan altijd samen....blijf lekker thuis vanaaf...ben je morgen ook fitter![]()

Niet altijd. Is ook persoonsgebonden.meer carbs is ook meer vocht...die gaan altijd samen....

Denk wel dat er een hoop vocht tussen zit. Merk altijd dat mijn ringen strakker rond mijn vingers zitten als ik wat meer carbs had of alcohol dronk de dag ervoor.