MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

Wel, je hebt gelijk...
Net gedaan met werken, zou pas om 17u45 in de gym zijn en dan wil ik zoveel mogelijk oefeningen doen waardoor het waarschijnlijk 19u30 zou zijn eer ik thuis ben.
Als ik dan nog moet douchen, inpakken, alles checken, eten, alles double checken,... geef ik mezelf weer onnodige stress.
Dus nu gewoon rustig beginnen inpakken enzo.
Wel blij dat ik vanochtend nog ben gaan lopen :)

Denk wel dat er een hoop vocht tussen zit. Merk altijd dat mijn ringen strakker rond mijn vingers zitten als ik wat meer carbs had of alcohol dronk de dag ervoor.
En na een dag of paar dagen is dat dan weer weg en is er meer af dan dat erbij kwam...
Ahja, het maakt ook niet zoveel uit nu, ik ga genieten van mijn vakantie :D
Goed zo Bubsie ik ben blij voor je.....neem je nog weerstandsbandjes mee? (laat maar lekker thuis....n beetje Quality time samen)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.682
Goed zo Bubsie ik ben blij voor je.....neem je nog weerstandsbandjes mee? (laat maar lekker thuis....n beetje Quality time samen)

Die heb ik niet eens, dus nee :p
Er is wel een zwembad in het hotel in Italië, dus ik heb mijn zwemkledij mee.
Ook sport-/loopkledij zit weg, just in case.
Voor de rest doe ik wel wat BW oefeningen als ik tijd/zijn heb (BW squat, glute bridge,crunches, pompen,...).
Ik neem het zoals het komt, zonder druk!

Die heb ik niet eens, dus nee :p
Er is wel een zwembad in het hotel in Italië, dus ik heb mijn zwemkledij mee.
Ook sport-/loopkledij zit weg, just in case.
Voor de rest doe ik wel wat BW oefeningen als ik tijd/zijn heb (BW squat, glute bridge,crunches, pompen,...).
Ik neem het zoals het komt, zonder druk!
Ohh ja veel plezier alvast!! Kom je gezond terug?

VEEL PLEZIER! :cheer:

Geniet ervan

:eating:

• #1.689
Bedankt allemaal! Eerste hotel bereikt, mooi uitzicht vanop de kamer :D

WP_20190501_18_12_06_Pro.jpg

Deze middag netjes gehouden qua eten. Was wel heerlijk! Goulash soep met twee boterhammen. Straks uit eten en misschien nog wat wandelen, nu het weer er nog naar is...
Toedeloe!

Have fun!!

Wat vet al die auto's zo zeg!

Ik hoop dat jullie het leuk hebben!

• Like
Waarderingen: Bubs
Wat een hoop oude rammel kisten bij mekaar :trollface:

waaa, vet. Al die auto's op een rijtje. Die van jou springt er wel echt tussenuit, Bubsie.
Iedereen zal die van jou wel echt een pareltje vinden, niet?:D

• #1.696
Net een uurtje thuis, het was fantastisch en veel te snel voorbij!
Ik heb besloten de eerstkomende week niet op de weegschaal te staan. De pasvorm van mijn broek zegt genoeg op dit moment + de Russen komen eraan. Ik ga mezelf niet gek maken :)

Morgen nog en dagje verlof om al wat wasjes te draaien, boodschappen te doen,... En uiteraard om naar de gym te gaan! Nu uitblazen van de rit naar huis en nog wat nagenieten met een hapje en drankje ;)
Laters!

• #1.697
waaa, vet. Al die auto's op een rijtje. Die van jou springt er wel echt tussenuit, Bubsie.
Iedereen zal die van jou wel echt een pareltje vinden, niet?:D

Iedereen is inderdaad gek van het kleur. Het is dan ook heel mooi, vooral in de zon!

Heb niet veel foto's op mijn telefoon, maar toch nog wat sfeerbeelden :D

IMG-20190502-WA0007.jpg
IMG-20190504-WA0008.jpg
WP_20190506_10_43_29_Pro.jpg
IMG-20190506-WA0017.jpg
WP_20190503_12_04_21_Pro.jpg
IMG-20190505-WA0008.jpg

Net een uurtje thuis, het was fantastisch en veel te snel voorbij!
Ik heb besloten de eerstkomende week niet op de weegschaal te staan. De pasvorm van mijn broek zegt genoeg op dit moment + de Russen komen eraan. Ik ga mezelf niet gek maken :)

Morgen nog en dagje verlof om al wat wasjes te draaien, boodschappen te doen,... En uiteraard om naar de gym te gaan! Nu uitblazen van de rit naar huis en nog wat nagenieten met een hapje en drankje ;)
Laters!
Fijn dat je hebt genoten..ik ben blij voor je
Als de russen weg zijn...wacht een paar dgn eerst weer n beetje je eetpatroon oppakken....zoveel ben je niet aangekomen meis...we kennen je wel een beetje
en wat dan nog..die 1-2 kg gaan zo weer weg
Lijkt me een goed plan....doe maar gewoon!! ...ja juist :D

• Like
Waarderingen: Bubs
Fijn dat je hebt genoten..ik ben blij voor je
Als de russen weg zijn...wacht een paar dgn eerst weer n beetje je eetpatroon oppakken....zoveel ben je niet aangekomen meis...we kennen je wel een beetje
en wat dan nog..die 1-2 kg gaan zo weer weg
Lijkt me een goed plan....doe maar gewoon!! ...ja juist :D
Misschien dat @Bubs zelfs wat is afgevallen? Door de adrenaline en al dat “cruisen met de ootoo” :p

Terug
Naar boven