- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(vandaag exact hetzelfde getal overigens).
).
).

2 weken
Laatste weging 28/04
Vanaf dan had ik al vakantiegevoel en heb ik niet meer getracked
Zo is het alweer duidelijk hoe traag mijn metabolisme is, en hoe snel ik erin slaag om dik te worden![]()
Dus zo erg is het niet gesteld met je 
Ik kom soms 2 kilo bij op 1 dagDus zo erg is het niet gesteld met je
![]()

Nochtans heb ik, behalve bij het ontbijt, niet extreem veel gegeten.
Lunch was altijd licht (soep of klein broodje) of sloeg ik gewoon over wegens nog geen honger. Avondeten was 4/6 ingebrepen, dus niet te kiezen en ook normale porties.
De wel te kiezen diners hield ik bij 1x enkel hoofdgerecht, 1x hoofdgerecht + dessert.
Ahja, er zijn ergere dingen in het leven zeker?![]()

Ik schommelde vaak genoeg met 3 kg verschil in slechts één dag.Ik kom soms 2 kilo bij op 1 dagDus zo erg is het niet gesteld met je
![]()
No worries.Dit dusIk kom soms 2 kilo bij op 1 dagDus zo erg is het niet gesteld met je
![]()

Bad ID ....die weegschaal....kan ook niet anders....hormonen hebben ook een boost gekregen ....komt wel weer goed hoor meis...wat is nu 2 kg??![]()

Ik kom soms 2 kilo bij op 1 dagDus zo erg is het niet gesteld met je
![]()
Ik zou dan de rest van de week niet eten denk ik 
Ik schommelde vaak genoeg met 3 kg verschil in slechts één dag.No worries.
Ik weet vrijwel zeker dat je snel omlaaggaat als je je reguliere ritme weer oppakt. Nothing to worry about!

Ik wil zelfs niet weten hoe je daarin slaagt!Is helemaal niet zo raar om soms te schommelen! Al helemaal niet in staat van russisch beleg![]()
Wat anderen al aangeven: gewoon doorgaan en binnen een paar weken zit je weer op je gewichten van een paar weken geleden.

), maar er werd gelopen en dat is het belangrijkste! Ik had ook nog abnormaal veel pijn in mijn glutes en hams van woensdag. De straf na een week rust 

2000 gram?
Ik zou dan de rest van de week niet eten denk ik
Denk dat je PDS daar wel voor iets tussen zit, niet? Dan kun je dat misschien beter plaatsen?
Reguliere ritme oppikken is zeker de bedoeling, dag 1 was al een succes gelukkig
Ik wil zelfs niet weten hoe je daarin slaagt!
Ok dan... Ik zal het maar geloven
Het sportritme heb ik alvast weer goed opgepikt: na de FB training van woensdagochtend, stond gisteravond een rondje lopen op het programma.
Ok ok, veel zin had ik er niet in en had mijn vriend niet al klaargestaan in looptenue dan was het er misschien niet van gekomen.
We waren allebei niet erg vooruit te branden (vooral hij niet, ik kreeg pijn vooraan aan mijn onderbeen omdat ik zo fel moest inhouden), maar er werd gelopen en dat is het belangrijkste! Ik had ook nog abnormaal veel pijn in mijn glutes en hams van woensdag. De straf na een week rust
Uiteindelijk een 7-tal km samen gelopen, en dan nog 3km op m'n eentje.
Cijfertjes: 1h07'; 10km; 9km/h; 600kcal
![]()
Food was ook weer on point: 1346kcal, ekv 112gr/110gr/49gr (34/33/33)
Vorig jaar ben ik de laatste kilootjes kwijtgeraakt op 1450kcal en een ekv verhouding van 30/40/30, dat ging toen vrij vlot.
Nu ben ik wel vaak iets minder strikt in de weekends, dus ik hou het op weekdagen op max 1350kcal en zorg er gewoon voor dat ik zeker mijn eiwitten en voldoende vetten binnen heb.
De rest vul ik dan aan met carbs.
Kan ik weer havermoutpannenkoekjes eten en bananenbrood enzo
Dat heb ik tijdens het carb cyclen wel heel erg gemist...
Hoewel de kha broodjes die ik maakte ook enorm lekker waren, dus soms gooi ik er nog wel eens een low carb dag tussen denk ik
Maar ik ga nu in het algemeen weer focussen op kcal en niet op koolhydraten.
Hier nog een happy face foto uit Bella Italia
![]()

Ik schijt me soms helemaal een ongeluk op het gebruik van een boterham met pindakaasBij mij heeft het inderdaad te maken met pds (maag- en darminhoud in combinatie met vocht vasthouden na een PDS-aanval). Ik vind het nu eerder grappig dan dat het me frustreert. Ik houd me ook niet meer bezig met gewicht.![]()

.