Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.703
Gisteren toch maar op de weegschaal gestaan, het is sterker dan mezelf.
En ojee, wat was dat een slecht idee :eek:
Ik ben erin geslaagd om te eindigen op 54,4kg :o (vandaag exact hetzelfde getal overigens).
Vooral aan mijn buik merk ik het, die is wel wat ronder dan twee weken geleden evenals mijn borsten (wat mijn vriend dan weer super gelukkig maakt :roflol:).
Ondanks de "shock" van het gewicht heb ik niet zoveel zin om mezelf weer weken/maanden half uit te hongeren.
Hoewel ik graag terug naar de 50-52Kg wil (en zo snel mogelijk)... Moeilijk...

Ik denk dat ik op 1350kcal ga beginnen op weekdagen, geen carb cycling meer voor nu, en toch wat genieten in het weekend.
Op het eind van de maand evalueren en aanpassen waar nodig.
De laatste week heb ik ook zga geen beweging gehad (voornamelijk autorijden, amper gewandeld) en heel lekker (en veel) gegeten. Vooral aan het ontbijtbuffet liet ik me nogal gaan :grinny:
Dus ik hoop een beetje dat de eerste twee kilo's er relatief snel afgaan eens ik mijn normale sportritme weer heb opgepikt.

En nu we het toch over sporten hebben: gisteren lekker uitgeslapen (tja, wel vakantie gehad maar ik was er ook dagelijks tussen 6u-7u uit!) en daarna rustige FB training gedaan. Geen tijd voor cardio helaas.
Deze week nog deload om weer een beetje te wennen aan trainen (spierpijn is real ondanks de lagere gewichten :eek!:).

Training woensdag 8 mei 2019 - FB Deload 70-80%
Bench press SS Cross body crunch

1x10xBB
1x10x25
5x10x30 SS 5x12/kant

Squat SS Standing calve raises
1x10x25
1x10x35
5x8x42,5 SS 5x12x52,5

SLDL SS Ab rope pushdown
5x10x34,5 SS 5x12x37,5

DB Shoulder press SS Overhead tricep extension
4x10x8 SS 4x10x10

Low to high cable fly SS Tricep rope pushdown
2x12x7,5 SS 2x12x22,5
2x12x10 SS 2x12x22,5

Leg extension
3x10x32,5

Hopelijk blijft het weer een beetje ok vandaag, dan kan ik vanavond nog een rondje gaan lopen om de verzamelde fatties eraf te krijgen :)
Ciao!

Laatst bewerkt:
Bad ID ....die weegschaal....kan ook niet anders....hormonen hebben ook een boost gekregen ....komt wel weer goed hoor meis...wat is nu 2 kg?? ;)

• Like
Waarderingen: Bubs
Verzamelde fatties op 1 weekend :roflol:

• Like
  • #1.706
Laatst bewerkt:
2 weken :D
Laatste weging 28/04 :)
Vanaf dan had ik al vakantiegevoel en heb ik niet meer getracked :p
Zo is het alweer duidelijk hoe traag mijn metabolisme is, en hoe snel ik erin slaag om dik te worden :rolleyes:

Ik kom soms 2 kilo bij op 1 dag :p Dus zo erg is het niet gesteld met je ;)

• #1.708

:eek:

Nochtans heb ik, behalve bij het ontbijt, niet extreem veel gegeten.
Lunch was altijd licht (soep of klein broodje) of sloeg ik gewoon over wegens nog geen honger. Avondeten was 4/6 ingebrepen, dus niet te kiezen en ook normale porties.
De wel te kiezen diners hield ik bij 1x enkel hoofdgerecht, 1x hoofdgerecht + dessert.
Ahja, er zijn ergere dingen in het leven zeker? :bang:

:eek:

Nochtans heb ik, behalve bij het ontbijt, niet extreem veel gegeten.
Lunch was altijd licht (soep of klein broodje) of sloeg ik gewoon over wegens nog geen honger. Avondeten was 4/6 ingebrepen, dus niet te kiezen en ook normale porties.
De wel te kiezen diners hield ik bij 1x enkel hoofdgerecht, 1x hoofdgerecht + dessert.
Ahja, er zijn ergere dingen in het leven zeker? :bang:

Gewoon verder gaan waar je bent gestopt. Dan zit je zo weer back on track ;)

• Like
Ik schommelde vaak genoeg met 3 kg verschil in slechts één dag. :D No worries.
Ik weet vrijwel zeker dat je snel omlaaggaat als je je reguliere ritme weer oppakt. Nothing to worry about!

• Like
Is helemaal niet zo raar om soms te schommelen! Al helemaal niet in staat van russisch beleg:P

Wat anderen al aangeven: gewoon doorgaan en binnen een paar weken zit je weer op je gewichten van een paar weken geleden.

• #1.715
Bad ID ....die weegschaal....kan ook niet anders....hormonen hebben ook een boost gekregen ....komt wel weer goed hoor meis...wat is nu 2 kg?? ;)

2000 gram? :p

:eek: Ik zou dan de rest van de week niet eten denk ik :roflol:

Ik schommelde vaak genoeg met 3 kg verschil in slechts één dag. :D No worries.
Ik weet vrijwel zeker dat je snel omlaaggaat als je je reguliere ritme weer oppakt. Nothing to worry about!

Denk dat je PDS daar wel voor iets tussen zit, niet? Dan kun je dat misschien beter plaatsen?
Reguliere ritme oppikken is zeker de bedoeling, dag 1 was al een succes gelukkig :D

:haha:Ik wil zelfs niet weten hoe je daarin slaagt!

Idem. Is helemaal niet zo raar hoor @Bubs :)
Is helemaal niet zo raar om soms te schommelen! Al helemaal niet in staat van russisch beleg:P
Wat anderen al aangeven: gewoon doorgaan en binnen een paar weken zit je weer op je gewichten van een paar weken geleden.

Ok dan... Ik zal het maar geloven :grinny:

Het sportritme heb ik alvast weer goed opgepikt: na de FB training van woensdagochtend, stond gisteravond een rondje lopen op het programma.
Ok ok, veel zin had ik er niet in en had mijn vriend niet al klaargestaan in looptenue dan was het er misschien niet van gekomen.
We waren allebei niet erg vooruit te branden (vooral hij niet, ik kreeg pijn vooraan aan mijn onderbeen omdat ik zo fel moest inhouden :emo:), maar er werd gelopen en dat is het belangrijkste! Ik had ook nog abnormaal veel pijn in mijn glutes en hams van woensdag. De straf na een week rust :roflol:
Uiteindelijk een 7-tal km samen gelopen, en dan nog 3km op m'n eentje.
Cijfertjes: 1h07'; 10km; 9km/h; 600kcal

upload_2019-5-10_10-6-45.png

Food was ook weer on point: 1346kcal, ekv 112gr/110gr/49gr (34/33/33)

Vorig jaar ben ik de laatste kilootjes kwijtgeraakt op 1450kcal en een ekv verhouding van 30/40/30, dat ging toen vrij vlot.
Nu ben ik wel vaak iets minder strikt in de weekends, dus ik hou het op weekdagen op max 1350kcal en zorg er gewoon voor dat ik zeker mijn eiwitten en voldoende vetten binnen heb.
De rest vul ik dan aan met carbs.
Kan ik weer havermoutpannenkoekjes eten en bananenbrood enzo drool:
Dat heb ik tijdens het carb cyclen wel heel erg gemist...
Hoewel de kha broodjes die ik maakte ook enorm lekker waren, dus soms gooi ik er nog wel eens een low carb dag tussen denk ik :D
Maar ik ga nu in het algemeen weer focussen op kcal en niet op koolhydraten.

Hier nog een happy face foto uit Bella Italia :D

59633459_2363326103986754_7868596389414961152_o.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent.fbru1-1.jpg

2000 gram? :p

:eek: Ik zou dan de rest van de week niet eten denk ik :roflol:

Denk dat je PDS daar wel voor iets tussen zit, niet? Dan kun je dat misschien beter plaatsen?
Reguliere ritme oppikken is zeker de bedoeling, dag 1 was al een succes gelukkig :D

:haha:Ik wil zelfs niet weten hoe je daarin slaagt!

Ok dan... Ik zal het maar geloven :grinny:

Het sportritme heb ik alvast weer goed opgepikt: na de FB training van woensdagochtend, stond gisteravond een rondje lopen op het programma.
Ok ok, veel zin had ik er niet in en had mijn vriend niet al klaargestaan in looptenue dan was het er misschien niet van gekomen.
We waren allebei niet erg vooruit te branden (vooral hij niet, ik kreeg pijn vooraan aan mijn onderbeen omdat ik zo fel moest inhouden :emo:), maar er werd gelopen en dat is het belangrijkste! Ik had ook nog abnormaal veel pijn in mijn glutes en hams van woensdag. De straf na een week rust :roflol:
Uiteindelijk een 7-tal km samen gelopen, en dan nog 3km op m'n eentje.
Cijfertjes: 1h07'; 10km; 9km/h; 600kcal

upload_2019-5-10_10-6-45.png

Food was ook weer on point: 1346kcal, ekv 112gr/110gr/49gr (34/33/33)

Vorig jaar ben ik de laatste kilootjes kwijtgeraakt op 1450kcal en een ekv verhouding van 30/40/30, dat ging toen vrij vlot.
Nu ben ik wel vaak iets minder strikt in de weekends, dus ik hou het op weekdagen op max 1350kcal en zorg er gewoon voor dat ik zeker mijn eiwitten en voldoende vetten binnen heb.
De rest vul ik dan aan met carbs.
Kan ik weer havermoutpannenkoekjes eten en bananenbrood enzo drool:
Dat heb ik tijdens het carb cyclen wel heel erg gemist...
Hoewel de kha broodjes die ik maakte ook enorm lekker waren, dus soms gooi ik er nog wel eens een low carb dag tussen denk ik :D
Maar ik ga nu in het algemeen weer focussen op kcal en niet op koolhydraten.

Hier nog een happy face foto uit Bella Italia :D

59633459_2363326103986754_7868596389414961152_o.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent.fbru1-1.jpg

Bij mij heeft het inderdaad te maken met pds (maag- en darminhoud in combinatie met vocht vasthouden na een PDS-aanval). Ik vind het nu eerder grappig dan dat het me frustreert. Ik houd me ook niet meer bezig met gewicht. :)

• Like
Bij mij heeft het inderdaad te maken met pds (maag- en darminhoud in combinatie met vocht vasthouden na een PDS-aanval). Ik vind het nu eerder grappig dan dat het me frustreert. Ik houd me ook niet meer bezig met gewicht. :)
Ik schijt me soms helemaal een ongeluk op het gebruik van een boterham met pindakaas

• #1.718
Spierpijn in de benen was een stuk minder vanochtend, gelukkig!
Deze nacht rond 3u30 wel wakker geworden van enorme kramp in mijn linker kuit, damn das toch altijd vloeken :eek:
Ook tijdens de leg press en hip thrust last van krampen in mijn glutes, nog nooit eerder gehad :thinking:
Enfin, de training van vandaag (nog steeds deload 80% van max gewicht).

Training zaterdag 11 mei 2019 - LB1 DELOAD 70-80%
Leg press

1x15x30
1x15x60
1x15x90
5x12x120

Calve raises (Legpress)
5x12x80

BB Hip thrust SS Cross body crunch
5x10x37 // 5x12 per kant

Glute cable kickback SS Cable hip adduction

4x12x27,5 // 4x12x17,5

Sumo squat SS Ab rope pushdown
5x12x14 // 5x12x37,5

Walking lunges (DB in elke hand)

4x16px6

Abductor machine - butt elevated
1
4x12x57,5

Back extension ss Side crunch on bench

4x12x8 // 4x12x8 per kant

Cardio (275kcal)
  • 30' Wave prf 1 lvl 11
Morgen lukt het waarschijnlijk niet om naar de gym te trekken wegens tijdsgebrek, maar denk dat ik dan gewoon een paar simpele oefeningen thuis zal doen met mijn beperkte set halters :)
En als er nog tijd is klein rondje lopen.
Beter iets dan niets! We zien morgen wel :)

Voor nu: het Italiaanse stof moet nog van de blije b**kes van de S gepoetst worden, dus ik ga me daar mee bezig gaan houden :D.
Toedels!

Laatst bewerkt:
Je bent lekker aan het SS-ten Bubs.....zomaar?? conditionering?

• Like
Klinkt als de ideale zaterdag voor een Bubsie. :D

• Like
Terug
Naar boven