AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Je bent lekker aan het SS-ten Bubs.....zomaar?? conditionering?

Ik vind buikspieroefeningen wel goed te SS'n, levert ook weer wat tijdswinst op :)
Cable oefeningen zijn gewoon handig, doe ik dan met een been beide oefeningen en dan wisselen.

Klinkt als de ideale zaterdag voor een Bubsie. :D

Normaal wel! Maar ik heb echt enorm veel last van de maandelijkse kwaal dit weekend.
Buikpijn, humeurig, vreetbuien, futloos,...
Ik heb nu verplichte rust gekregen van mijn vriend, dus ik lig even op de bank.
Straks wil ik wel nog wat gaan wandelen, maar op een rustig tempo. Gewoon wat genieten van het zonnetje :)

Deze ochtend wel op mijn tanden gebeten en wezen trainen, het is nog deload week dus ik zag het wel goed komen.

Training zondag 12 mei 2019 - PUSH DELOAD 70-80%
Pully row

1x15x14
4x12x21

Lat pulldown
1x15x14
1x5x21
4x12x24,5

BB shrugs SS DB hammer curl
4x12x30 // 4x12x5

Assisted pull ups
4x10x23

Face pulls
4x12x27

Straight arm pushdown
4x12x21

DB preacher curl
2x12x5
2x10x6

Abdominal crunch machine

2x15x20
2x12x25
1x12x30

Cardio (440kcal)
  • 30' Stepper (hill, lvl 6)

Pittig hoor die SS ...je bent wel een doordouwer...terwijl het ene been rust (maar jij (je hart) rust niet haha) verder met het andere :)
....een paar dgn vechten met die russen en dan weer naar huis sturen....dat hoort er gewoon bij..dus ff n stapje terug...no worry's

• #1.723
Pittig hoor die SS ...je bent wel een doordouwer...terwijl het ene been rust (maar jij (je hart) rust niet haha) verder met het andere :)
....een paar dgn vechten met die russen en dan weer naar huis sturen....dat hoort er gewoon bij..dus ff n stapje terug...no worry's

Heb ik gedaan, dat stapje terug :)
Normaal is maandag loopdag, maar ik kon het omwille van de pijn en slechte slaap dit weekend echt niet opbrengen om een uur vroeger op te staan.
Lekker tot 7u blijven liggen, extra dagje rust dan maar.
Morgen weer knallen met een nieuw schema!

Heb ik gedaan, dat stapje terug :)
Normaal is maandag loopdag, maar ik kon het omwille van de pijn en slechte slaap dit weekend echt niet opbrengen om een uur vroeger op te staan.
Lekker tot 7u blijven liggen, extra dagje rust dan maar.
Morgen weer knallen met een nieuw schema!
***** vijf sterren voor jou Bubsie :)
lekker in een warm bad gaan liggen ...dat vind je buik wel fijn!!

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #1.725
In de gym waar ik meestal train en LB doe, hebben we volgende leg press:

https://www.panattasport.com/en/product/1XPL085A.html

Tot nu toe altijd zittend uitgevoerd, maar nu ik aan een nieuw schema werk dacht ik eraan om 'm de komende week volledig horizontaal te doen.
Any thoughts? Voordelen of nadelen? Worden er dan andere spiergroepen getraind?
Is er een manier superieur over de andere (en waarom)?

Goede vraag...ben benieuwd..:o

In de gym waar ik meestal train en LB doe, hebben we volgende leg press:

https://www.panattasport.com/en/product/1XPL085A.html

Tot nu toe altijd zittend uitgevoerd, maar nu ik aan een nieuw schema werk dacht ik eraan om 'm de komende week volledig horizontaal te doen.
Any thoughts? Voordelen of nadelen? Worden er dan andere spiergroepen getraind?
Is er een manier superieur over de andere (en waarom)?
Legg Press blijft Leg Press lijkt mij.....je kan variëren....en kijken hoe het aanvoelt....
onder verschillende invalshoeken de spier aanpakken/prikkelen is altijd goed lijkt mij..........

Wat een gekke gedachte om dat liggend te doen.. :roflol: Ik zou niet weten hoe dat in zijn werk gaat :P Duw je dan de plaat weg, of duw je jezelf weg?

Ik heb geen flauw idee tbh.. probeer het eens en let us know! Ben wel benieuwd hoe dat aanvoelt..

Wat een gekke gedachte om dat liggend te doen.. :roflol: Ik zou niet weten hoe dat in zijn werk gaat :P Duw je dan de plaat weg, of duw je jezelf weg?

Ik heb geen flauw idee tbh.. probeer het eens en let us know! Ben wel benieuwd hoe dat aanvoelt..
Ik was me zojuist ook aan het afvragen hoe dat precies in zijn werk gaat, maar ik heb dan ook echt 0 ruimtelijk inzicht. Ik kan het me absoluut niet voorstellen.

We verwachten een uitgebreide review hier. :lol:

Ik was me zojuist ook aan het afvragen hoe dat precies in zijn werk gaat, maar ik heb dan ook echt 0 ruimtelijk inzicht. Ik kan het me absoluut niet voorstellen.

:roflol: gelukkig, ik was bang dat het aan mij lag hahahah

• #1.731
Goede vraag...ben benieuwd..:o

Ik ook :p

Legg Press blijft Leg Press lijkt mij.....je kan variëren....en kijken hoe het aanvoelt....
onder verschillende invalshoeken de spier aanpakken/prikkelen is altijd goed lijkt mij..........

Er moet toch wel een verschil zijn, anders was die rugleuning niet instelbaar denk ik :thinking:

Het kan, dus waarom niet :p
Je duwt jezelf weg, net zoals in zittende positie.
Zaterdag maar eens testen dan!

Haha, let maar op of ik geef die nog ook.
"Het mysterie van de liggende leg press ontrafeld" :roflol:

:roflol: gelukkig, ik was bang dat het aan mij lag hahahah

Misschien ligt het aan jullie allebei? :tanden:
j/k offcourse, only love voor de andere meiden hier :heart:

We zien het filmpje wel verschijnen!! :kiss:

@Punjab deze doe jij toch ook? ideaal voor jou lijkt me...er zijn veel varianten ...............

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik ben benieuwd! Heb wel es een liggende leg press gedaan maar dat was op de grond onder een Smith Machine.

Is de smith nog ergens goed voor :D

maar echt liggend is deze..die kan echt plat
17-0.jpg

Terug
Naar boven