buddhist
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

See you guys next week...Had je overigens wel safety bars gebruikt bij de squat dan?

Nee, ik squat altijd zonder safety bars. Misschien maar 's afleren...![]()

Ik zou je squats gewoon als gehaald beschouwen en volgende training gewicht er op. Als je weet dat je hem kon dan zit dat wel goed.

Had je genoeg rust tussen je bench setjes in? Hoeveel minuten ongeveer?
Ik wil je trouwens even een compliment geven over de opmaak van je posts, erg prettig en overzichtelijk, ook met de kleuren die werksets aangeven enzo. Erg fijn!
haha misschien wel, squatte eerst ook zonder safety bars, tot dat ik dus niet meer uit de hole kwam. Snel afgeleerd![]()
Congrats met al je PR's!
Toen ik SS volgde was dat ook de eerste waarop ik failde en ik denk dat dat bij 99% van de BB'ers zo is
Gewoon blijven gaan en rustig blijven knallen. Gewicht zal traag gaan, maar dat betekent niet dat je schouders ook traag gaan groeien 

Hoor je trouwens spreken over je ademhaling; zit die al goed? Want persoonlijk haal ik daar enorm veel kracht uit, vooral tijdens mijn BP-sets. Als ik er op let en inademen bij het naar beneden laten en uitadem bij het uitduwen, dan hef ik meer of kan ik meer sets/reps doen dan wanneer ik er niet op let. Raar, maar waar![]()
)