XXL Nutrition

Buddhist's 2nd Stronglifts Log

• Topic Starter Topic Starter
Mooie PR's! Na die 2 sets pendlay row niet geprobeerd nog een set te doen?

Nee, ik was uitgeteld. En daarbij moet ik toegeven: ik moet om 12:00 aan de slag en ik was bang dat ik het niet zou redden met eten, douchen, etc. Dus een beetje makkelijk besloten te stoppen zodat ik niet te laat op werk zou komen.

Nee, ik was uitgeteld. En daarbij moet ik toegeven: ik moet om 12:00 aan de slag en ik was bang dat ik het niet zou redden met eten, douchen, etc. Dus een beetje makkelijk besloten te stoppen zodat ik niet te laat op werk zou komen.

Haha ik snap het, geen ramp :p

Hmmzz sterkte met je vrouw.
maar top dat je de 72,5KG gepakt heb, deze ga ik morgen weer proberen te pakken, zit nu al een weekje of 2 vast ;( vorige week zaterdag heb ik de 72,5kg gepakt, maar verhogen lukte me niet meer...

Ben benieuwd hoe snel we op de 80kg gaan zitten??? ik vind het nog een hele verhoging!

in :)
Leuk om te lezen, zelf net begonnen met Rippetoe dus interessant je progressie te volgen! Keep up the good work ;)

Hmmzz sterkte met je vrouw.
maar top dat je de 72,5KG gepakt heb, deze ga ik morgen weer proberen te pakken, zit nu al een weekje of 2 vast ;( vorige week zaterdag heb ik de 72,5kg gepakt, maar verhogen lukte me niet meer...

Ben benieuwd hoe snel we op de 80kg gaan zitten??? ik vind het nog een hele verhoging!

thanks dude. ja, we zullen zien. ik zat er gisteren nog aan te denken... 80 kg! :D

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 15:43 ----------

in :)
Leuk om te lezen, zelf net begonnen met Rippetoe dus interessant je progressie te volgen! Keep up the good work ;)

Welkom. Will do!

Nice PR's! je DL en Squats gaan goed! OP blijft een lastige.. ik zelf ben gedeload naar 3x5 en hoop zo nog wat hoger op te komen in kilo's..

Ben benieuwd of ik je squats nog kan bijhouden zometeen haha :D

sjongejonge... die situatie thuis heeft een deuk in m'n discipline geslagen man! al bijna twee weken amper meer aan het trainen en ook niet met m'n dieet bezig geweest. vooral last gehad van opruimmanie (het huis is wel lekker netjes weer) en een sopranos-verslaving (bijna 3 seizoenen gekeken nu). dusss... toch even hier wat schrijven om het voor mezelf officieel te maken:

komende maandag zijn er geen excuusjes meer! m'n vrouw is goed bezig, gaat naar de sportschool & naar de psycholoog, en ik maak er een potje van. dus vanaf maandag weer de normale routine: ma/wo/vr trainen. plus stats opnemen, dieet volgen, etc!

tot dan! :cool:

Het blijft een hobby he, vrouw en huishouden (niet sopranos! :P wat dat ook moge zijn) horen op 1 te staan dus niks om je voor te schamen! Nu weer back on track en we staan je bij ;) Wat is het plan voor maandag?

Het blijft een hobby he, vrouw en huishouden (niet sopranos! :P wat dat ook moge zijn) horen op 1 te staan dus niks om je voor te schamen! Nu weer back on track en we staan je bij ;) Wat is het plan voor maandag?

Gewoon proberen op te pikken waar ik gebleven was. Dus:

SQ 75
BP 50
PR 47,5 (2e poging)

:)

Gewoon proberen op te pikken waar ik gebleven was. Dus:

SQ 75
BP 50
PR 47,5 (2e poging)

:)

Thuis gaat voor ja. Maar bedenk wel, een training is maar 1-2 uur van je dag en dat 3 keer in de week van de 7 dagen.
Bijna geen tijd dus, 2 serie's minder en je haalt het al bijna. (Ookal is het zo verslavend, know dat feel ).

Kun je altijd nog je trainingen proberen te doen ookal is je voeding niet top
voeding kan altijd even afzwakken gewoon wat dirty bulken :o.

Succes met alles! ;)

kom op buddhist!! thuisfront staat uiteraard op nr1....... maar training geeft mij enorm veel afleiding voor alles...

thanks mannen. jullie support is altijd een extra hulp om weer de draad op te pakken, hoewel het stemmetje in m'n achterhoofd er ook wat van kan... :)

even snel de hondjes uitlaten en dan ga ik slapen. lekker bijtijds, zodat ik morgenochtend kan knallen. ben inderdaad ook bang dat ik eventueel een stapje terug moet doen in gewichten, maar dat mag niet het uitgangspunt zijn. ik ga alles geven om m'n doelen te halen.

btw: vanochtend lekker wat cardio gedaan. 30 minuten rennen op 10 km/u. ook goed af en toe.

Maandag 5 november 2012

Stronglifts - workout A

Squats (ATG)
2x5x20kg
1x3x35kg
1x2x50kg
5x5x75kg PR!

Bench Press
2x5x20kg
1x3x35kg
2x5x50kg
1x3x50kg
1x1x50kg FAIL!

Pendlay Rows
2x5x40kg
5x5x47,5kg PR!

Stretches
Hamstrings
Schouders (dislocations)

Bench Press viel tegen. Iemand moest me helpen de bar van m'n lichaam te krijgen op het eind... :D

Toch weer twee PR's gezet. Nu focus vasthouden!

Goed gedaan toch 2 pr's. :)

Lekker die PR's ondanks je mindere periode!

Lekker man PR's brengen altijd extra motivatie met zich mee!! blijven doorzetten en zonde van die bench fail next workout pak je hem! :D

Yeah! :)

Top Buddhist, en nu weer lekker doorgaan!!!

Terug
Naar boven