Fitness Seller

Buffster's Powerlifting log

Proficiat met de pr!!!

klusmier zei:
ik train als powerlifter, maar spaar mijn krachten voor de laatste zware reps.
squat bijvoorbeeld:
6*70
5*120
3~4*140
2*150
rest gaat met leggpress-machine tot 240 (tot 170 diep), ivm veiligheid!:D

train op je eigen nivo en laat je NOOIT overhalen zwaarder te tillen dan je kunt, en gebruik je riem vanaf 80% van je top

SUCCES!

80% vind ik wel wat weinig, ik gebruik de riem eigenlijk alleen bij 95% en hoger.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor comments enne ik gebruik helemaal geen riem :D

Zei toch dat je deze training weer PR's ging halen :p

ik gebruik hem nu vanaf 80%, omdat ik sinds een maandje weer aan t trainen ben, na een stop van 8 jaar.

waarschijnlijk gaat het over een maandje ook wel vanaf 90~95%, maar ik wil nu ff geen blessures hebben zo vlak voor de zomervakantie!:D

training vrijdag 27 mei 2005

Speed squats
3x60kg
3x80kg
7x2 @ 100kg

Speed deadlift
3x60kg
3x100kg
6x3 @ 125kg

Deadlift
2x155kg (doel coan routine: 2x155kg)

Barbell shrugs
8x60kg
8x100kg
8x120kg
8x130kg
6x140kg

Front squats
5x60kg
5x80kg
3x100kg

Goede training, snelheid zat er bij squats/deads goed in en het doel van coan routine was easy deze week. Rest van oefeningen ging ook oke, maar was wel verdomd warm.

greetz,
Ron

serieuse gewichten om speed mee te doen buff :thumb:

Waarom niet de assistance van de coan routine?

Thanks!

Unregistered zei:
Waarom niet de assistance van de coan routine?
Omdat ik dan één volledige dag aan deadlift zou moeten besteden en dat in mijn ogen niet verstandig is, kijkende naar de verhouding tussen mijn deadlift/squat. Ik heb het idee dat ik op deze manier zowel mijn deadlift als squat kan gaan verbeteren. Zodra de deadlift dagen zwaar gaan worden ga ik daar op dinsdag met mijn ME dag wel rekening mee houden.

greetz,
Ron

Bleghhhh weer een k*ttraining, dit weekend teveel gedronken / te weinig gegeten en heb ook het idee dat mijn lichaam weer op is. Ik ga van deze week een rustweek maken en vanaf volgende week weer een tijd bodybuilding style trainen, dit om 2 redenen. Ik wil weer wat massiever worden en daarnaast wil ik over een maand of 2 gaan cutten en dat gaat beter gepaard met bodybuilding. Dat betekent automatisch ook dat ik mijn log bij deze afsluit totdat er weer wat noemenswaardigs gebeurt, maarja dat zal waarschijnlijk pas over een maand of 3/4 zijn.

training maandag 30 mei

Bench press
3x50kg
3x60kg
3x70kg
3x80kg
3x90kg
3x100kg HEAVY ???
1x110kg HEAVY!!!! ???

Dumbbell press
5x5 @ 32kg

Die dumbbell press heb ik er nog even achteraan gedaan om in ieder geval nog iets van de training te maken, maar had niet het idee dat pressen echt zin had. Afgelopen week close-grip nog 2x110 gedrukt, waardoor ik er deze training wel vertrouwen in had. Ik kwam vandaag echter niet in mijn groove terecht, de barbell zakte niet naar beneden zoals ik wilde en daardoor kreeg ik hem ook echt moeilijk uitgedrukt. 3x100 kg was al goed zwaar en 110 kreeg ik maar net uitgedrukt, terwijl dit vorige week zelfs al bijna 2 keer lukte. Had er geen zin meer in en bij deze is het dus weer afgelopen met mijn powerlifting avontuur :) Iig voor de aankomende maanden, jullie zullen mijn resultaten wel weer zien :thumb:

greetz,
Ron

Je raakte gewoon verwend door al die PR's :p Succes met cutten dan maar!

LOL nee daar zat het hem niet in, maar wil gewoon weer groeien, ff wat kilo's spiermassa winnen en dan zorg ik dat ik snel weer zwaar kan gaan liften!

greetz,
Ron

ok, efkes overschakelen kan geen kwaad, kan zelf bevorderend werken...
veel succes!

Oke mensen, ik ga mijn logboek weer updaten, ik heb me de laatste tijd vooral gefocussed op het verhogen van reps/sets op de grote 3. Vooral mijn squat is nog erg zwak wanneer ik hiermee aan het reppen ben, dus vandaar dat ik besloten heb om hier ook nu nog aan te blijven werken. De dingen waar ik me momenteel dus op ga focussen zijn:

*sterk worden in reppen
*overall kracht winnen
*richten op bepaalde olympische oefeningen (powerclean, push-press)
*schoon bulken

Zoals jullie dalijk in mijn log kunnen zien ben ik op bepaalde dingen wat achteruit gegaan, heeft te maken met het feit dat ik me een maand op bodybuilding geconcentreerd heb (p*ssy workouts) en dat ik zo'n 8kg lichter geworden ben. Bench is enige oefening die wat achteruit gegaan is, maar daar hoop ik snel weer verschil in aan te brengen. Anyway, genoeg gelul, hier is mijn training van gisteren:

Training 26-07-05

Deadlift
5x160
5x160
3x160
1x180
1x200

Speed deadlifts of blocks
5x1 @ 150kg

Standing calf raises
8x90
8x135
8x157,5
8x180

Na deadlifts ook nog wat barbell shrugs/power cleans gedaan, maar op een laag pitje omdat mijn grip al aardig kapot was na het deadliften. Vandaag een beetje afgetast bij deadlifts om te kijken hoe het zou gaan, maar de gewichten wilden nog best lekker omhoog. Ik merkte wel dat ik onderin wat zwak was, dus vandaar dat ik me aankomende tijd voor deadlift wat ga focussen op deadlifts vanaf een verhoging. Voor onderlichaam ga ik aankomende tijd WSB doen met nevenoefeningen met hoge reps/veel sets, voor boven lichaam Metal Militia icm nevenoefeningen high repped.

greetz,
Ron

Eindelijk, dacht dat je nooit meer ging voortdoen!

Jongens, bel de kranten - buffster is back in business!

Maar serieus, 200kg deadlift, doe je goed! Hoe zwaar weeg je nu?

Grtz,
Ron

Weeg nu rond de 90kg, wil dit langzaam maar zeker wel weer gaan opbouwen.

greetz,
Ron

Terug
Naar boven