Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of je op de goede weg bent kun je alleen zelf bepalen. In mijn ogen klinkt het goed maar het gaat natuurlijk om jou!

Haha ik heb hetzelfde, ik begin mijn aders op mijn hand ook steeds beter te zien. Dus volgens mij gaat t dan de goede kant op.. dat betekent dat de vet er minder wordt!
ik show het bijna aan iedereen lold

, ik eet ook in principe veel minder dan mijn voedingsschema: zit nu zo snel al vol door clean voeding!
.
Haha aders showen lol.
Lekker dat het zo goed gaat! Door blijven knallen dus! Ik zou alleen wel de squat (en lunges) aan het begin van je benentraining doen. Dat zijn belangrijke compounds die je dan zwaarder kan pakken. En.. nu we het toch over compounds hebben: waar zijn je military press en rows?
Succes met je tentamens!
, moet eigenlijk wel die stangen of dumbb pakken...

Wat was er gebeurd? Gewoon gestopt met je cutschema?
En nu?

vanaf 1 januari 2012 (zat al jaren op een plateau op 60kg - vooral buik van 85cm die ik naar 75cm wil hebben, abs moeten zichtbaar worden!)
sinds een week of 2/3 een voedingsschema opgebouwd (zie 1e post), soms gecheat
maar nu komende weekend ga ik een betere voedingsschema bouwen die ik wel echt 100% aan ga houden
ik train daarnaast: 6 x pw, 3 day split en overige dagen cardio
maar volgens sommige overtrain ik mezelf waardoor het effect niet te zien is.. (klopt dit?)
ik wil nu over naar een ekv verhouding van 40/30/30 eerst was het 40/40/20, maar ik denk dat ik low carbs wil invoeren..
je hebt teveel ineens gegeven .teveel cardio ,direct laag in carbs gegaan.en nu weet je niet meer wat te veranderen?meer cardio?oh god dit ga je levenslag nooit kunnen onderhouden.miner eten?cardio is om e kcal te verbranden.ga je minder eten,waarom cardio?wil je meer eten?cardio opschroeven;

Geen rijst, en wel chips?
Met koolhydraten is niets mis hoor, kan je goed gebruiken na een zware training.