MuscleMeat

Burning the fat!

Haha ik heb hetzelfde, ik begin mijn aders op mijn hand ook steeds beter te zien:P. Dus volgens mij gaat t dan de goede kant op.. dat betekent dat de vet er minder wordt!

• Topic Starter Topic Starter
Of je op de goede weg bent kun je alleen zelf bepalen :). In mijn ogen klinkt het goed maar het gaat natuurlijk om jou!

idd haha, ik denk wel dat ik redelijk op de goeie weg ben:)

Haha ik heb hetzelfde, ik begin mijn aders op mijn hand ook steeds beter te zien:P. Dus volgens mij gaat t dan de goede kant op.. dat betekent dat de vet er minder wordt!

ja, I know, ik ben zo trots op mijn aders :) ik show het bijna aan iedereen lold:p

training vandaag:

rug

lat mach voorkant 2x12x40 1x12x45
lat mach achterkant 3x12x30
vertical row 3x12x35
pulley 3x12x40
hyperextensions 3x20

biceps

multistation biceps curl 3x12x15
dbb biceps korte curl 3x12x8
dbb biceps lange curl 1x12x8

deze weeks training:
benen+abs+schouders
biceps+abs+rug

dinsdag

benen
leg press 3x12x100
leg curl 3x12x15
leg extension 3x12x25
standing calf raises 3x20x100
sitting calf raises 3x20x25
abdductor 3x12x40
adductor 3x12x25
squat 3x15
lunges 3x15x16

schouders
pek dek 3x10x60

abs

woensdag

rug
lat mach wide grip 3x12x40
lat mach close grip 1x12x45 2x12x40
pulley 3x12x40
vertical row 3x12x40
reverse dbb fly 3x10x4
hyperextensions 3x20

biceps
dbb biceps curl 3x10x8

abs

ben redelijk vooruit aan het gaan met krachtstats! :D
en met voeding gaat het redelijk goed
af en toe ziek, maarja...

deze week geen borst/triceps training kunnen doen:(
komende week word het keihard bikkelen voor mijn tentamens

dus: ik moet het maar nemen van mijn voeding
wss word het cardio op m'n hometrainer hier @ home

BYTHAWAY: 2 kilo aan vet verloren in 1 maand tijd!
ook: zichtbare spieren bij mijn bovenbenen.. waa voelt lekker strak aan ^^

Wieeeeeee:), ik eet ook in principe veel minder dan mijn voedingsschema: zit nu zo snel al vol door clean voeding!

iig: iHappy!

Haha aders showen lol :D.
Lekker dat het zo goed gaat! Door blijven knallen dus! Ik zou alleen wel de squat (en lunges) aan het begin van je benentraining doen. Dat zijn belangrijke compounds die je dan zwaarder kan pakken. En.. nu we het toch over compounds hebben: waar zijn je military press en rows? ;)

Succes met je tentamens!

Haha aders showen lol :D.
Lekker dat het zo goed gaat! Door blijven knallen dus! Ik zou alleen wel de squat (en lunges) aan het begin van je benentraining doen. Dat zijn belangrijke compounds die je dan zwaarder kan pakken. En.. nu we het toch over compounds hebben: waar zijn je military press en rows? ;)

Succes met je tentamens!

Bedankt!!

Military press doe ik op de pek dek machine haha:p, moet eigenlijk wel die stangen of dumbb pakken...

Maar welke oefening bedoel je met rows?

Squat en lunges kan in principe ook eerst, alleen vind ik de gewichten die ik pak zo bagger weinig, en ik neem altijd dumbbells.
Ik wil wel een keer op de smith row machine.. of een barbell-stang nemen.. Maar ben nog niet zo bekend met die dingen XD

bedankt voor de aanvullingen, leer ik veel van:)

ben nog veelste bescheiden aan het trainen in de gym.. alle dumbb en barbellstang oefeningen moet ik echt een keer gaan doen!

Ja gewoon doen, je traint voor jezelf!

Ja gewoon doen, je traint voor jezelf!

haha, thanks for the support mate! :D

ben al tijdje afwezig (lees: studie)

na 12 juli ga ik weer keihard aan met mijn training!
ik val nog enigzins af doordat ik enigzins een beetje vasthoud aan mijn dieet.

af en toe sneaken, maar nog steeds binnen proporties!

schommel nog altijd nu 58 - 60
dus ben iig tevreden :D

beenspieren zijn duidelijker en armspieren ook!
vooral bij mijn polsen kan je zien dat ik daar redelijk veel fatloss heb!

nu ook bij mijn training gevoegd:
pull ups en dips

:D

en weeg nu in de officieel 58 kilo.. dus ik ben 4 kilo verloren in 2 maanden tijd:D

aaaaaaaaargh, laatste paar weken niet zo lekker kunnen trainen door studie en tijdgebrek/planning niet zo op orde..

iig vanaf de 25ste kan ik wss al helemaal niet trainen.. want dan zit ik met mijn ass in Barcelona!

dus, fftje vakantie vieren en dan weer knallen in de gym!!

fijne vakantie voor de rest:)

vakantie is over!
nu ben ik hard op weg om de teveel lekkere eten weg te trainen..
as maandag weer mijn cutschema volgen!

MENSEN, wat een drama.. ongezond eten etc. heeft me weer gebracht op 60 kg.

Ik hoop dmv weer aan mijn logje te werken om weer wat fitter te worden/af te slanken..
here goes nothing..!

goodluck!

Wat was er gebeurd? Gewoon gestopt met je cutschema?

En nu?

Dank U!

Wat was er gebeurd? Gewoon gestopt met je cutschema?

En nu?

wat er was gebeurd? ik denk dat ik ben vervallen in mijn normale gewoonte, maar ook omdat ik me vaak niet meer lekker begon te voelen door wat ik at.
en ja, daardoor ben ik gestopt met mijn cutschema...

enigzins denk ik dat ik te laag ging met mijn kcal en mijn kh

maar mijn proces verbetert nu wel meer, ik heb minder trek in eten gekregen de laatste tijd (as in, minder snoepen en geleidelijk meer beter eten: havermout + water weer op het menu!)

ik ben heel blij dat ik nu meer zoete dingen laat liggen, heb er nu niet meer zoveel behoefte erin gekregen.. alleen af en toe wel eens chips...

laatste tijd heb ik ook veel minder honger gekregen, ben daar ook blij mee! :)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 21:49 ----------

en nu ben ik bezig weer met mijn KT oppakken (die hopelijk om de zoveel weken varieert) en daarna doe ik cardio achteraan

ik heb weer wat nieuwe oefeningen en tips gekregen van mensen in the gym!

en in deze tussentijd ben ik weer op mijn oude gewicht: 58 kilo :D

vanaf 1 januari 2012 (zat al jaren op een plateau op 60kg - vooral buik van 85cm die ik naar 75cm wil hebben, abs moeten zichtbaar worden!)

sinds een week of 2/3 een voedingsschema opgebouwd (zie 1e post), soms gecheat

maar nu komende weekend ga ik een betere voedingsschema bouwen die ik wel echt 100% aan ga houden

ik train daarnaast: 6 x pw, 3 day split en overige dagen cardio
maar volgens sommige overtrain ik mezelf waardoor het effect niet te zien is.. (klopt dit?)

ik wil nu over naar een ekv verhouding van 40/30/30 eerst was het 40/40/20, maar ik denk dat ik low carbs wil invoeren..

je hebt teveel ineens gegeven .teveel cardio ,direct laag in carbs gegaan.en nu weet je niet meer wat te veranderen?meer cardio?oh god dit ga je levenslag nooit kunnen onderhouden.miner eten?cardio is om e kcal te verbranden.ga je minder eten,waarom cardio?wil je meer eten?cardio opschroeven;

je hebt teveel ineens gegeven .teveel cardio ,direct laag in carbs gegaan.en nu weet je niet meer wat te veranderen?meer cardio?oh god dit ga je levenslag nooit kunnen onderhouden.miner eten?cardio is om e kcal te verbranden.ga je minder eten,waarom cardio?wil je meer eten?cardio opschroeven;

bedankt Amand voor jouw inzicht!

Je hebt zeker gelijk, ik ben echt met volle vertrouwen begonnen en heb idd teveel turbo gas gegeven in het begin.

Ik denk idd niet dat ik heel laag in kcals kan gaan, want dat kan ik niet voor een langere termijn volhouden. Maar ik wil wel iets onder mijn onderhoud eten. Ik heb geen zin om eeuwenlang te gaan cardioen. Dat hou ik toch niet vol.

Nu is het alleen nog om mezelf zover te krijgen om daadwerkelijk minder te eten. Ik eet iig geen koekjes en chocolade en dergelijke! Alleen nu nog afzien van chips.. :(

Gelukkig eet ik wel redelijk een goed avondmaal bestaande uit groente en vis of tofu:)
Ik eet (al heel lang) geen rijst meer, om mijn kcals te beperken.

Geen rijst, en wel chips?

Met koolhydraten is niets mis hoor, kan je goed gebruiken na een zware training.

Geen rijst, en wel chips?

Met koolhydraten is niets mis hoor, kan je goed gebruiken na een zware training.

Jup, geen rijst maar wel chips. Ben helaas weer begonnen met het snoepen van mijn vroegere 'verslaving': chips. Heel slecht. Weet ik.

Heel lang kocht mijn moeder gelukkig geen chips meer, maar nu klaagt mijn vader dat er zo weinig in huis is om s'avonds te eten. Dus vandaar dat mijn moeder weer chips, koekjes ed koopt.

En ja, ik MOET kappen met het eten van chips. Maar het is zo lekker knapperig :'(.

Ben hard op weg om mezelf weer op 't goeie pad te brengen..

Nah, er is idd niks mis met carbs.. Maar ik vind rijst nu niks meer aan. En ik train meestal op de vroege ochtend of middag.

Eerst altijd in de avonden, maar deze omslag komt beter uit (tijdelijk).

ok jongens, het is erop of eronder.

vanaf morgen geen lekker eten meer (as in bad carbs/fat).

het is beter nu op mijn huidige leeftijd af te slanken dan af te wachten totdat ik 30 ben en nog steeds niet kan afvallen.

Terug
Naar boven