- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit meer
Hoop dat t helpt om t op te schrijven. Niet opeens stoppen met posten dan he![]()

Back on track!
Nieuwe kt oefeningen gevondenen door hulp van wat mensen uit de gym
februari t/m juli diehard trainen en op een redelijk strikte voedingsschema letten
ik vraag me wel af, of je een buikje echt goed strak kan aftrainen in die paar maanden tijd..?
Strak aftrainen is vet verliezen. Wil je dat doen kun je misschien beter 1 of 2 maanden 20% onder onderhoud eten.

Natuurlijk kan dat. Al ligt het er wel aan van hoever je moet komen.

Hm, volgens mij doe ik dat al redelijk, maar ik zal het idd ff in een vschema moeten zetten..
lig nog steeds op rond 60 kg, wil naar de 50 maar ik vraag me af of dat wel heel realistisch is
anyways: new system, ik stel elke week een leerdoel op: deze week is het geen chips, next week denk ik geen ijs en etc. zo wil ik echt proberen om dat al gehele snoepfase af te sluiten (voor zover afsluiten..)
deze week zondag de leerdoel, 'een week geen chips' gesteld, lukt al aardig![]()

Straf je eigen niet alleen! beloon je eigen ook anders is geen een dieet vol te houden! Ik zeg niet dat je dan op de bank moet gaan zitten met een zak chips maar maak wat lekkers klaar voor je eigen een gezonde snack!![]()
Is zo'n anderhalve kg per maand, het kan wel. Maar dan moet het wel wat strikter dan alleen 1 soort snoep te laten staan.
Februari-juli= 6 maanden of 26 weken
10kg eraf = tekort van 70.000 kcal
Dus 2700 per week onder onderhoud. Als je geen cheatdag hebt, zo'n 400 kcal elke dag.
Niet onmogelijk dus. Maar wel pittig, zeker gezien je discipline en resultaten in de afgelopen 6 maanden![]()

ik heb iig wel weer iets bij B&F besteld, protein ice cream.. hopelijk lukt dat me meer om mezelf te weerhouden van al dat lekkers.
Bij kenmerken staat het volgende:
als ik echter het productlabel vergelijk met die van mass perfection dan komen de waarde per 100gr dicht in de buurt bij die van mass perfection
1 dosering (2scoops) van protein icecream staats zelfs gelijk aan ongeveer 0,75 dosering (1,5scoops) van Mass Perfection terwijl dit een weightgainer is.
Hoop dat er op de website bij protein icecream een fout productlabel staat, anders heeft dit veel weg van misleidende reclame omdat de beschrijving de verwachting wekt dat het gezond is en je doordat het calorie, vet en koolhydraat arm is het zonder zorgen kan eten terwijl je er eigenlijk gewoon fatsig van wordt. En aangezien ijs sowieso lekker is (al helemaal met jullie goddelijk smaken) is het niet moeilijk om zo 3-4 van die protein ijsjes op een dag te eten met de achterliggende gedacht dat het gezond is en je er niet van aankomst.
Heb bij de vergelijking ook nog gewoon ijs neergezet.
![]()
Je hebt wel gezien dat dit nauwelijks beter is dan gewoon ijs, als je wil afvallen? Ja er zit wat meer eiwit in maar daar heb je dan ook wel zo'n beetje alles mee gezegd. zie onderstaande quote van Skyblazer uit het bodyenfitshop.nl topic....

Best logisch.Haha, ik beloonde mezelf ook altijd met eten. Niet echt de handigste manier.
Ben sinds een paar maanden over gestapt op kleding. Zeker strakke leggings en tops om in te trainen mag ik van mezelf alleen kopen als ik ook netjes dieetBest logisch.
Maar als dit geen doen is, wat dan wel? Of vind je het gewoon niet zo belangrijk?
.