Fitness Seller

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Ik ga voor pasta's en rijst ook uit van 2,5
400 gram wordt dan 1000 gram bereid. Klopt meestal als een bus.

Veel moeilijker vind ik braden in boter of olijfolie, ik giet 10 gram olijfolie in de pan, maak mijn kipfilet (what else) klaar en noteer dan de kip + hoeveel olijfolie?? Zegt u het maar... Er zit nog olijfolie in de pan.

Ik ga voor pasta's en rijst ook uit van 2,5
400 gram wordt dan 1000 gram bereid. Klopt meestal als een bus.

Veel moeilijker vind ik braden in boter of olijfolie, ik giet 10 gram olijfolie in de pan, maak mijn kipfilet (what else) klaar en noteer dan de kip + hoeveel olijfolie?? Zegt u het maar... Er zit nog olijfolie in de pan.
ik noteer gewoon alles, beter onder dan overschatten
En ik gooi wat rijst/brood/whatever erbij in de pan om de restjes op te vegen :p

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties iedereen :)
Waardeer het heel erg!

Vandaag echt klote getraind gvd :(.
Squat weer gefailed op 85kg. Ik was veels te moe om te trainen eigenlijk. Echt balen. Ik wou echt dat ik niet zo moe was altijd gvd gvd :( :(

De training vandaag :

(5x5)

Squat 85kg : slecht, ik viel zelfs op de stangen :( (4x,1x,0x,0x,0x). Echt zo kut, want 82,5kg lukte me wel 5x5, maar 85kg (voor de 2e keer) lukt me niet eens 1x5.

Overhead Press 32,5kg PR : Dit ging wat beter, alleen de laatste 2 reps waren iets te veel (5x,5x,5x,5x,3x).

Deadlift 100kg PR : was te doen, alleen ging ik enorm scheef.

Zo jammer dit, ik ging net zo lekker omhoog in gewichten.

Tja, gisteren ook mijn 5x5 benchpress net niet gehaald. Shit happens. Meer eten... :D

Ik zou na een set reps niet halen gewoon direct je gewicht iets verlagen voor de overige sets, van drie keer falen ga je niks opschieten en hakt alleen maar in je zelfvertrouwen en herstel

Even een stappie terug doen kerel. Ik doe vrolijk met je mee..

Precies. Stapje terug, je moet even op een gewicht en aantal setjes komen waar je 2x per week mee kan trainen zonder dat je kapot gaat. Goeie form is belangrijker.

Van stronglifts moet ik 3x dit gewicht doen. Als dat niet lukt, dan deload ik 10%.

Vorm was inderdaad klote :(. Veel goodmornings en zelfs 1x vallen...

Hoe win je van iemand die niet naar de sportschool gaat met armpje drukken :emo:

Watch the form, lose the ego. Kijk naar mijn squats. No ego there (en gelukkig ook geen publiek :rolleyes: )
Ik squat nog minder dan jij en houd me gewoon aan het programma. Easy does it.

Van stronglifts moet ik 3x dit gewicht doen. Als dat niet lukt, dan deload ik 10%.

Vorm was inderdaad klote :(. Veel goodmornings en zelfs 1x vallen...

Hoe win je van iemand die niet naar de sportschool gaat met armpje drukken :emo:
Of 3x, maakt voor het principe niet uit :)

Is het ook iemand van 56 kg? Het is niet voor niets dat alle krachtsporten in gewichtsklasses zitten.

Niet te druk maken om het gewicht wat je tilt , rustig aan opbouwen

Watch the form, lose the ego. Kijk naar mijn squats. No ego there (en gelukkig ook geen publiek :rolleyes: )
Ik squat nog minder dan jij en houd me gewoon aan het programma. Easy does it.
Wanneer er een mooie dame naast je squat, komen die extra reps ook :eyes:.

Of 3x, maakt voor het principe niet uit :)

Is het ook iemand van 56 kg? Het is niet voor niets dat alle krachtsporten in gewichtsklasses zitten.

Was iemand van 1,90 en 80kg ofzo. Maar dan nog :(

Niet te druk maken om het gewicht wat je tilt , rustig aan opbouwen
Zal ik proberen Thanks :)

Dat gaat de goede kant op. Volhouden hé!
Hoeveel kcal per dag eet je nu?

Bedankt weer iedereen :) waardeer dit enorm!

Ik eet nu nog steeds +/- 3500kcal :)

Das nog steeds niks vergeleken jouw 5000kcal :D

Top man hoeveel ben je aangekomen in een week?

Terug
Naar boven