Fitness Seller

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

• Topic Starter Topic Starter
:marvin: :D

Hoe kunnen walnoten zo veel calorieën bevatten in tegenstelling tot pinda's?

50g walnoten eet je zo op, terwijl 50g pinda's stuk moeilijker gaat.

(Heb een weegschaal gekregen, dus ben nu lekker los aan het wegen :D)

:marvin: :D

Hoe kunnen walnoten zo veel calorieën bevatten in tegenstelling tot pinda's?

50g walnoten eet je zo op, terwijl 50g pinda's stuk moeilijker gaat.

(Heb een weegschaal gekregen, dus ben nu lekker los aan het wegen :D)
Verschil in vezels misschien? Pinda's bevatten er uit mijn hoofd erg veel, walnoten weet ik niet

Altijd de vezels weer, moet echt minder brood enz eten.

Ik merk nu wel dat ik wat beter bij biologie had moeten opletten, alles wat jullie zeggen zei de docent ook :D (ik sta een 5,4 op bio, kutvak :$)

Altijd de vezels weer, moet echt minder brood enz eten.

Ik merk nu wel dat ik wat beter bij biologie had moeten opletten, alles wat jullie zeggen zei de docent ook :D (ik sta een 5,4 op bio, kutvak :$)
Haha tja dit is een hoop biologie inderdaad, maar nu heb je een leuke reden om te leren, misschien dat het je nu juist meer aanspreekt

Dit filmpje moeten jullie echt checken!

Je gaat zoiezo glimlachen :)

Dit is denk ik wat iedere man wil, hij is echt een lucky gast :D

Het was leuk, maar deze gast is zo ongelooflijk vol van zichzelf..
Hij melkt het echt helemaal uit.. Is ook een hoop plak en knipwerk.
Hij weet wel hoe hij er altijd goed vanaf komt.. Geef hem eens ongelijk, je wilt niet voor lul staan voor je fans.
Volgens mij is hij in reallife vast een sympathieke gast, maar overdrijven kan ook natuurlijk.
Beetje een nep Zyzz, die was tenminste nog origineel en ging van anti-held naar held. (mede dankzij zijn tragische dood)

Ik denk het niet cnh, biologie haat ik van alle vakken, zelfs wiskunde vindt ik leuker :p

Ik heb net 1kg spaghetti (incl gehakt en saus) gegeten :)

Jeff seid kan er ook wat van, Connor melkt het inderdaad uit, en het lukt hem ook nog lol.

Ik denk het niet cnh, biologie haat ik van alle vakken, zelfs wiskunde vindt ik leuker :p

Ik heb net 1kg spaghetti (incl gehakt en saus) gegeten :)

Jeff seid kan er ook wat van, Connor melkt het inderdaad uit, en het lukt hem ook nog lol.
1kg spaghetti? Lekkerrrrr.... Bedankt. Nou heb ik weer honger. :mad::)

Het was leuk, maar deze gast is zo ongelooflijk vol van zichzelf..
Hij melkt het echt helemaal uit.. Is ook een hoop plak en knipwerk.
Hij weet wel hoe hij er altijd goed vanaf komt.. Geef hem eens ongelijk, je wilt niet voor lul staan voor je fans.
Volgens mij is hij in reallife vast een sympathieke gast, maar overdrijven kan ook natuurlijk.
Beetje een nep Zyzz, die was tenminste nog origineel en ging van anti-held naar held. (mede dankzij zijn tragische dood)
Toch is dit gedrag niet heel raar als je kuurt..ik zie dit soort apengedrag vreselijk vaak in gyms en op festivals:roflol:

geloof mij ik vreet zo een 300gram pindakaas weg:d

:eek:
goed zo :thumb:
moest jij niet trainen vandaag???
Ik? Ik train dinsdag donderdag en zondag :p

Toch is dit gedrag niet heel raar als je kuurt..ik zie dit soort apengedrag vreselijk vaak in gyms en op festivals:roflol:
Maar hoe weet je nou dat die kuurt. Conwa zei ook dat David laid kuurt, terwijl David helemaal niet zo groot is.

geloof mij ik vreet zo een 300gram pindakaas weg:d
Je gaat me hierom haten, maar ik vindt pindakaas en chocopasta best vies :o(teveel ervan dan)

hahah heerlijk man trek zo een pot open en vreet gewoon met eetlepel paar honderd gram eruit.

Laatst bewerkt:
met melk ernaast natuurlijk anders krijg ik het niet weg.

Maar hoe weet je nou dat die kuurt. Conwa zei ook dat David laid kuurt, terwijl David helemaal niet zo groot is.
Het is nooit met 100% zekerheid te zeggen. Er bestaan natuurlijk genetic freaks, maar ga er maar vanuit dat die gast en David Laid niet natty zijn...

Een paar idicaties van mogelijk kuren zijn:
-vet vrije massa index van boven de 25 (aardige kans op niet natty maar geen harde regel)
-enorm droog maar wel volle "harde" spieren (kan ook bij natties voor korte periode door depleten en carbloaden, maar niet voor lange tijd)
-oversized traps en volle ronde "3D" schouders
-veel puisten

Haha mijn hond houd ook veel van pindakaas :D.

Ik eet pindakaas wel gewoon hoor, maar niet zo graag als cruesli ofzo. Dat is pas lekker.

Jammer :( ik dacht juist dat David wel natty was omdat hij niet zo mega groot is als de anderen. Maar goed maakt niet uit :(

Hmm Thanks cnh, nu weet ik dat 80% in mijn sportschool gebruikt :p.

Terug
Naar boven