Carrotpower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 632
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verschil in vezels misschien? Pinda's bevatten er uit mijn hoofd erg veel, walnoten weet ik niet![]()
Hoe kunnen walnoten zo veel calorieën bevatten in tegenstelling tot pinda's?
50g walnoten eet je zo op, terwijl 50g pinda's stuk moeilijker gaat.
(Heb een weegschaal gekregen, dus ben nu lekker los aan het wegen)
Haha tja dit is een hoop biologie inderdaad, maar nu heb je een leuke reden om te leren, misschien dat het je nu juist meer aanspreektAltijd de vezels weer, moet echt minder brood enz eten.
Ik merk nu wel dat ik wat beter bij biologie had moeten opletten, alles wat jullie zeggen zei de docent ook(ik sta een 5,4 op bio, kutvak :$)
Neeee...je moet meer eten!Altijd de vezels weer, moet echt minder brood enz eten.
Ik merk nu wel dat ik wat beter bij biologie had moeten opletten, alles wat jullie zeggen zei de docent ook(ik sta een 5,4 op bio, kutvak :$)

Dit filmpje moeten jullie echt checken!
Je gaat zoiezo glimlachen
Dit is denk ik wat iedere man wil, hij is echt een lucky gast![]()
1kg spaghetti? Lekkerrrrr.... Bedankt. Nou heb ik weer honger.Ik denk het niet cnh, biologie haat ik van alle vakken, zelfs wiskunde vindt ik leuker
Ik heb net 1kg spaghetti (incl gehakt en saus) gegeten
Jeff seid kan er ook wat van, Connor melkt het inderdaad uit, en het lukt hem ook nog lol.

Ik heb net 1kg spaghetti (incl gehakt en saus) gegeten![]()

Toch is dit gedrag niet heel raar als je kuurt..ik zie dit soort apengedrag vreselijk vaak in gyms en op festivalsHet was leuk, maar deze gast is zo ongelooflijk vol van zichzelf..
Hij melkt het echt helemaal uit.. Is ook een hoop plak en knipwerk.
Hij weet wel hoe hij er altijd goed vanaf komt.. Geef hem eens ongelijk, je wilt niet voor lul staan voor je fans.
Volgens mij is hij in reallife vast een sympathieke gast, maar overdrijven kan ook natuurlijk.
Beetje een nep Zyzz, die was tenminste nog origineel en ging van anti-held naar held. (mede dankzij zijn tragische dood)

Ik? Ik train dinsdag donderdag en zondag

Maar hoe weet je nou dat die kuurt. Conwa zei ook dat David laid kuurt, terwijl David helemaal niet zo groot is.Toch is dit gedrag niet heel raar als je kuurt..ik zie dit soort apengedrag vreselijk vaak in gyms en op festivals![]()
Je gaat me hierom haten, maar ik vindt pindakaas en chocopasta best vies
(teveel ervan dan)Pindakaas is een must!Je gaat me hierom haten, maar ik vindt pindakaas en chocopasta best vies(teveel ervan dan)

Het is nooit met 100% zekerheid te zeggen. Er bestaan natuurlijk genetic freaks, maar ga er maar vanuit dat die gast en David Laid niet natty zijn...Maar hoe weet je nou dat die kuurt. Conwa zei ook dat David laid kuurt, terwijl David helemaal niet zo groot is.
.
ik dacht juist dat David wel natty was omdat hij niet zo mega groot is als de anderen. Maar goed maakt niet uit 
.