- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zal geen 80% zijn maar het zijn er best wel wat, ik zou je gewoon niet teveel met anderen vergelijken, je ziet wel waar je komt. Als je er iedere maand weer iets beter bij staat dan de vorige maakt het toch geen zak uit of andere beter og slechter zijn, ik zie het als een wedstrijd tegen mijzelfHaha mijn hond houd ook veel van pindakaas.
Ik eet pindakaas wel gewoon hoor, maar niet zo graag als cruesli ofzo. Dat is pas lekker.
Jammerik dacht juist dat David wel natty was omdat hij niet zo mega groot is als de anderen. Maar goed maakt niet uit
Hmm Thanks cnh, nu weet ik dat 80% in mijn sportschool gebruikt.

Furious pete style
Borst komt vanzelf..of althans..vanzelfZo eet ik wel cruesliFurious pete style
Dat is waar cnh, maar mensen als David laid zijn dan voorbeelden voor mij. Dan weet ik dat ik misschien ook zulke results kan krijgen.
Ik heb nu wel 6 pack, aardige rugspieren, aardige biceps, wat minder aardige triceps maar vooral geen borst
Het is wel beetje gegroeid maar niet zo als m'n andere spieren.

Thanks basJij eet 1 kg spaghetti in 1 keer?! Sorry, maar dat doe ik je niet eens na man.
Succes met de training!!
Mee bezig chef

. De vorige keer kon ik 82,5kg 5x5, maar vandaag kon ik 85kg niet eens 5 herhalingen doen 

Thanks bas
Het geheel woog 1350g en het bord weegt 380g dus ongeveer 1kg spaghetti (incl saus en gehakt he). Ik had dan ook bere honger.
. Hoeveel ongekookte spaghetti neem je per maaltijd?NET LEKKER GETRAIND.
IK HEB GEWOON 2x 60KG GEBENCHT.
Holy shit, wat voelt dat lekker als je 2 platen van 20 op de stang hebt
De training :
(5x5)
Squat 85kg PR+ FAIL : Heel jammer. De vorige keer kon ik 82,5kg 5x5, maar vandaag kon ik 85kg niet eens 5 herhalingen doen
(4x,3x,3x,1x,0x)
Bench Press 50kg PR : Op aanraden heb ik het gewicht niet verhoogd. Dit keer kon ik 50kg wel 5x5. Heb daarna nog 2x 60kg gedaan
Barbell Row 50kg PR : Goed te doen
Ik weet niet man. Mijn moeder maakt het altijd. Geldt hetzelfde met rijst? Ik at vandaag 300g gekookte rijst, hoeveel zou dat ongekookt zijn?
Ik weet niet. Ik wou echt graag opwerken tot de 100kg.
. Kook je zelf nooit trouwens? Ik kook soms, maar als mijn moeder het kookt voor de hele familie, waarom zou ik dan nog apart kokenLeuk dat je moeder je maaltijden bereid zeg! Scheelt toch weer... Kook je zelf nooit trouwens?
Je kan het ook wel gekookt afwegen. Zoek dan naar de gekookte (cooked) versie in myfitnesspal.
Dat moet toch prima lukken?!
(+ ze kookt 10x zo lekker als mij
)Netjes joh! Maar een beetje met beleid de gewichten opvoeren he. Je hebt er niets aan als je een spier of een pees slooptNET LEKKER GETRAIND.
IK HEB GEWOON 2x 60KG GEBENCHT.
Holy shit, wat voelt dat lekker als je 2 platen van 20 op de stang hebt
De training :
(5x5)
Squat 85kg PR+ FAIL : Heel jammer. De vorige keer kon ik 82,5kg 5x5, maar vandaag kon ik 85kg niet eens 5 herhalingen doen
(4x,3x,3x,1x,0x)
Bench Press 50kg PR : Op aanraden heb ik het gewicht niet verhoogd. Dit keer kon ik 50kg wel 5x5. Heb daarna nog 2x 60kg gedaan
Barbell Row 50kg PR : Goed te doen

geen erg, is heel normaal, volgende keer easySquat 85kg PR+ FAIL : Heel jammer. De vorige keer kon ik 82,5kg 5x5, maar vandaag kon ik 85kg niet eens 5 herhalingen doen
(4x,3x,3x,1x,0x)