XXL Nutrition

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

oke zo sta ik ook niet weer in de keuken wanneer ik pindakaas eet maar komt wel in de buurt.

Haha mijn hond houd ook veel van pindakaas :D.

Ik eet pindakaas wel gewoon hoor, maar niet zo graag als cruesli ofzo. Dat is pas lekker.

Jammer :( ik dacht juist dat David wel natty was omdat hij niet zo mega groot is als de anderen. Maar goed maakt niet uit :(

Hmm Thanks cnh, nu weet ik dat 80% in mijn sportschool gebruikt :p.
Het zal geen 80% zijn maar het zijn er best wel wat, ik zou je gewoon niet teveel met anderen vergelijken, je ziet wel waar je komt. Als je er iedere maand weer iets beter bij staat dan de vorige maakt het toch geen zak uit of andere beter og slechter zijn, ik zie het als een wedstrijd tegen mijzelf :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Zo eet ik wel cruesli :D Furious pete style

Dat is waar cnh, maar mensen als David laid zijn dan voorbeelden voor mij. Dan weet ik dat ik misschien ook zulke results kan krijgen.

Ik heb nu wel 6 pack, aardige rugspieren, aardige biceps, wat minder aardige triceps maar vooral geen borst :(

Het is wel beetje gegroeid maar niet zo als m'n andere spieren.

1m72 bij 56kilo ? klopt dit?

Inmiddels 1,72m (misschien zelfs 1,73) en 61kg :)

Zo eet ik wel cruesli :D Furious pete style

Dat is waar cnh, maar mensen als David laid zijn dan voorbeelden voor mij. Dan weet ik dat ik misschien ook zulke results kan krijgen.

Ik heb nu wel 6 pack, aardige rugspieren, aardige biceps, wat minder aardige triceps maar vooral geen borst :(

Het is wel beetje gegroeid maar niet zo als m'n andere spieren.
Borst komt vanzelf..of althans..vanzelf:o

Kwestie van geduld! Je hebt met je lichaamsgewicht nog maximaal gains te maken...eat-eat-eat-eat-train-eat-eat-sleep-repeat!:thumb:

Thanks Marvin :) eat clen, tren hard anavar give up ;)

Nu in de sportschool en 2 brede gasten kijken ons hele tijd aan. Ik kijk gewoon terug, wat denken ze wel :p

Jij eet 1 kg spaghetti in 1 keer?! Sorry, maar dat doe ik je niet eens na man :o.
Succes met de training!!

ga eens eten man je weegt echt veelste weinig.

NET LEKKER GETRAIND.
IK HEB GEWOON 2x 60KG GEBENCHT.

Holy shit, wat voelt dat lekker als je 2 platen van 20 op de stang hebt :D

De training :

(5x5)

Squat 85kg PR+ FAIL : Heel jammer :(. De vorige keer kon ik 82,5kg 5x5, maar vandaag kon ik 85kg niet eens 5 herhalingen doen :(
(4x,3x,3x,1x,0x)

Bench Press 50kg PR : Op aanraden heb ik het gewicht niet verhoogd. Dit keer kon ik 50kg wel 5x5. Heb daarna nog 2x 60kg gedaan :)

Barbell Row 50kg PR : Goed te doen

NET LEKKER GETRAIND.

De training :

(5x5)

Squat 85kg PR+ FAIL : Heel jammer :(. De vorige keer kon ik 82,5kg 5x5, maar vandaag kon ik 85kg niet eens 5 herhalingen doen :(
(4x,3x,3x,1x,0x)

Bench Press 50kg PR : Op aanraden heb ik het gewicht niet verhoogd. Dit keer kon ik 50kg wel 5x5. Heb daarna nog 2x 60kg gedaan :)

Misschien niet helemaal hersteld kerel? DIt valt een klein beetje tegen als je het vergelijkt met de training er voor!

Ik weet niet man. Mijn moeder maakt het altijd. Geldt hetzelfde met rijst? Ik at vandaag 300g gekookte rijst, hoeveel zou dat ongekookt zijn?

Ik weet niet :(. Ik wou echt graag opwerken tot de 100kg.

Ik weet niet man. Mijn moeder maakt het altijd. Geldt hetzelfde met rijst? Ik at vandaag 300g gekookte rijst, hoeveel zou dat ongekookt zijn?

Ik weet niet :(. Ik wou echt graag opwerken tot de 100kg.

Leuk dat je moeder je maaltijden bereid zeg! Scheelt toch weer.. :P. Kook je zelf nooit trouwens?
Je kan het ook wel gekookt afwegen. Zoek dan naar de gekookte (cooked) versie in myfitnesspal.

Dat moet toch prima lukken?!

Leuk dat je moeder je maaltijden bereid zeg! Scheelt toch weer.. :P. Kook je zelf nooit trouwens?
Je kan het ook wel gekookt afwegen. Zoek dan naar de gekookte (cooked) versie in myfitnesspal.

Dat moet toch prima lukken?!
Ik kook soms, maar als mijn moeder het kookt voor de hele familie, waarom zou ik dan nog apart koken :p (+ ze kookt 10x zo lekker als mij :) )

Ik heb het al! Het aantal gekookte rijst delen door 1,8 is het aantal ongekookte rijst. Toch bedankt!

haahha 60kg :D kom op je kunt het over paar jaar makkelijk 60 each side.

Moet lukken toch :D

NET LEKKER GETRAIND.

De training :

(5x5)

(4x,3x,3x,1x,0x)

Netjes joh! Maar een beetje met beleid de gewichten opvoeren he. Je hebt er niets aan als je een spier of een pees sloopt :)

(4x,3x,3x,1x,0x)
geen erg, is heel normaal, volgende keer easy
een keer je reps niet halen of een stapje terug moeten doen hoort er allemaal bij, er is geen haast bij. :)

Terug
Naar boven