Carrotpower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 632
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Ik kom 1-2kg per week aan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom 1-2kg per week aan

Dat komt omdat je het gesprek gaande wilt houden. Stel vragen in plaats van doorpraten over niets. Stel vooral vragen over haar en niet te diepgaand in het begin. Wat doe je voor werk? Zit je nog op school? Ik vind ....... heel erg leuk, wat vind jij ervan? Etc... geef haar tussendoor een klein compliment.Vandaag na werk kwam een mooie meid naast mij zitten en met mij praten...
Fck ik het weer op
Als ik met een mooie meid praat, klap ik dicht en ga ik over koetjes en kalfjes praten. Tis zo kut, want ik krijg wel de interesses maar als ze zien dat ik zo verlegen ben, is dat meteen een afknapper...
Basisschool en onderbouw had ik all kinds of chicks, maar nu is het echt pussygedrag van mij
Ik deel dit met jullie omdat ik nou eenmaal open ben![]()

Niet teveel tegelijk verlangen van jezelf. Easy does it. Soms heb je gewoon een keer een slechte training en soms twee achter elkaar, heb ik ook wel eens. Niet de moed laten zakken en laat het vooral geen psychische drempel worden.Slechte training vandaag...
(5x5)
Squat 85kg FAIL: slecht (5x,2x,3x en daarna deed ik 80 kg 2x5). Volgende training ga ik 10% deloaden.
Bench Press 55kg FAIL : slecht (4x,3x,3x,2x,2x).
Barbell Row 52,5kg PR : alleen dit ging wel redelijk.
Ben echt boos gewoon. Ik weet zeker dat ik makkelijk omhoog zou zijn gegaan als ik goed had geslapen deze week (Ik heb echt 7-8 uur slaap nodig, door omstandigheden thuis krijg ik maar rond de 6 uur slaap).
Ik ga morgen langs de gemeente om te vragen of ik uit huis mag. Ben d'r echt klaar mee nu.
Vandaag was er ook een 17 jarige bodybuilder bij ons in de sportschool. Ik ben van mijzelf nog steeds heel droog, maar alleen lang niet zoveel spieren als die bodybuilder. Op die momenten wou ik dat ik alleen maar isolatie deed enz en helemaal ripped was![]()
Komt allemaal goed. De relatie met je vader wordt vast ook beter als je niet meer thuis woont. Althans zo was het voor mij.Bedankt racerookie
Ik denk dat als ik uit huis ben en eindelijk rust heb dat niets mij tegenhoud. De enige drempel is mijn pa. Een god***domme kutdrempel...
Ik weet natuurlijk niet wat er speelt, maar soms gaat het gewoon niet tussen 2 mensen en kan je maar beter uit elkaar gaan. Dat was ook met mijn jongere broer toen hij 17 was. Dat is allemaal goed gekomen. Financieen zijn natuurlijk wel een dingetje....Bedankt racerookie
Ik denk dat als ik uit huis ben en eindelijk rust heb dat niets mij tegenhoud. De enige drempel is mijn pa. Een god***domme kutdrempel...
Mijn vader was me al aan het slaan toen ik vier was. Hij nam al mijn geld af dat ik zuur had verdiend (al vanaf mijn 13e tot nu nog steeds, ik verdiende sommige maanden 600 euro...)
Dit zijn een paar voorbeelden van de 1000. Ik wil niet zielig doen ofzo, maar dan hebben jullie een beeld van hem.
.
Ik benijd je niet kerel. Moeilijke situatie, heb met je te doen.Mijn moeder is echt mijn engel. Ze heeft me altijd tegen hem beschermd. Toen ik klein was heeft mijn vader heel vaak met mijn moeder geruzied (nu nog steeds) en haar aan het huilen gemaakt.
Hij laat haar ook helemaal niks doen. Ze mag niet eens alleen even naar de winkel om boodschappen te doen.
Sorry voor deze verhalen, wil jullie ook niet in een bad mood brengen.
Ik waardeer echt enorm dat jullie dit lezen en reacties geven. Echt bedankt![]()
)
.
. Jullie hebben mijn dag echt gemaakt
.
Dat weet ik zo net nog niet.
Ik doe ook zoiets. Ben voor mijn squats weer opnieuw laag begonnen met stronglifts aangevuld met andere compounds en isolations.En wat vinden jullie ervan als ik naast de 3 dagen stronglifts een dag extra doe met isolatie oefeningen voor mijn zwakke punten?