cnh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.305
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah jammer, dacht net dat ik sterk wasOhw, dan is het ronduit slecht!
Nog steeds goed hoor. 1,7 x je BW.![]()

Bedankt man
, jullie complimentjes helpen echt! Maakt het liften nog leuker!Nog even naar de kapper voor groen haar en dan is het compleetAls je zo doorgaat ben je zo een stevige winterpeen in plaats van een worteltje![]()

Ben ik zeker mee bezigLekker door buffelen
Focus je compounds op kracht bv 5x5 en een beetje isolatie-meuk erbij en dan de rest komt wel
Oh ja en inderdaad goed eten en rusten
. 
:
)
)
)
)
Bedoel je de 1e pagina?Mooi om deze vooruitgang te zien
Wel ff je stats bijwerken hoor (die 56 kg met name...)
Thanks man! Hier de foto's dan :Foto's kun je gewoon hier zetten
Je hebt ergens een knop rechtsboven op de pagina waar je oa je probiel (gewicht enzo) kunt bijwerken, show die gains!

Het zijn nu nog kleine jongetjesHet is gelukt zie ik.
En ik zie bicepsEn nou kijken of er over een half jaar verschil te zien is.....
. Dat terwijl ik ze helemaal niet train maar oke 
Dankje man! Jij hebt ook een goede physique met je 80+kg gewichtPrima basis @Carrotpower . Nu gewoon lekker doorbeuken zou ik zeggen. Op naar de 80 kilo!
. Doe je goed bas!Inderdaad nu lekker bulken
. Voel al wel klein vetbuikje aankomen, maar dat moet er dan maar afgecut worden.Vindt het niet ergVet!? Daar zou ik niet zo bang voor zijn op basis van de foto's.
Je biceps train je trouwens wel, maar niet dmv isolatie oefeningen.
, beter dan van die abs die iedere skinny mens heeft
, lijkt mij ook wel vet om die stats te hebben 
Genetics en natuurlijk consistent zijn. Als jij je voeding en training strak op orde hebt en geen tijd verliest door een verkeerde aanpak zoals ik in het begin dan kan het best snel gaan. Staar je alleen niet blind op een ander.
aanleg hebben en hard trainen, ik train nu ook pas een jaar of 1.5 een beetje consistent en goed en het gaat best hardKennen jullie itaesthetic?
Zijn 2 fitnessers op youtube waarvan de een op zijn 14e begonnen is en de ander op zijn 16e. Die gene die op zijn 16e is begonnen, heeft in 2 jaar tijd (hij is 1,70m)
Bench : 125kg
Deadlift : 205kg
OHP : 82,5kg
Squat : 152,5kg
Hoe doet die dat, lijkt mij ook wel vet om die stats te hebben
![]()

Ik hoop ook over 1-2 jaar zulke stats te halen, moet lukkenGenetics en natuurlijk consistent zijn. Als jij je voeding en training strak op orde hebt en geen tijd verliest door een verkeerde aanpak zoals ik in het begin dan kan het best snel gaan. Staar je alleen niet blind op een ander.

Heb jij serieus in 1,5 jaar die stats gekregenaanleg hebben en hard trainen, ik train nu ook pas een jaar of 1.5 een beetje consistent en goed en het gaat best hard
Moet je voor de grap dit log ff checken van mijn trainignspartner, hij traint nu sinds een jaar weer na een flinke pauze en moest alles van de grond weer opbouwen. In die tijd is hij ffign sterk geworden met echt minimaal volume aan training. Hij kan alleen niet pressen
Sjaako's harden the F*** up log
Hij heeft mij een jaar geleden een beetje gecoached om meer te eten, minder te janken over "zwaar" en niet moelijk te doen, en ik ben nu al zo veel verder dan ik ooit dacht te komen.
Over een jaar kijk jij ook terug in je log en denk je "t*ring, was dit pas een jaar geleden??"
. Dat is echt ziek cnh!
Go for it.Ik hoop ook over 1-2 jaar zulke stats te halen, moet lukken![]()