MuscleMeat

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Als je zo doorgaat ben je zo een stevige winterpeen in plaats van een worteltje :thumbs:

Lekker door buffelen
Focus je compounds op kracht bv 5x5 en een beetje isolatie-meuk erbij en dan de rest komt wel
Oh ja en inderdaad goed eten en rusten

• Topic Starter Topic Starter
Ohw, dan is het ronduit slecht! :D;)
Nog steeds goed hoor. 1,7 x je BW. :)
Ah jammer, dacht net dat ik sterk was :D

Lekkere PR's hoor, ga zo door
Bedankt man :), jullie complimentjes helpen echt! Maakt het liften nog leuker!
Als je zo doorgaat ben je zo een stevige winterpeen in plaats van een worteltje :thumbs:
Nog even naar de kapper voor groen haar en dan is het compleet :D

Lekker door buffelen
Focus je compounds op kracht bv 5x5 en een beetje isolatie-meuk erbij en dan de rest komt wel
Oh ja en inderdaad goed eten en rusten
Ben ik zeker mee bezig :).
Er is niks leukers dan lekker powerliften :D

Vandaag extra dagje gaan trainen.

En wat ik heb lekker gebeukt op de machines en dumbells zeg :D :

Dumbell chest press : (maand geleden kon ik max 12kg 10x) :
10x10kg (makkie)
10x12kg (makkie)
10x14kg (oke oke had ik niet verwacht)
10x16kg (oke nu moet je echt stoppen)
10x18kg (woooot)
4x8 20kg (YEAAAHHHH)
Had ik echt niet verwacht haha :D

Chest cable flies (hoog) :
10x 4,5kg
10x 9kg
3x10 14kg
3x6 18kg

Chest cable flies (laag) :
2x8 14kg (zo dit is zwaar :eek:)
3x10 9kg

Tricep Cable Down met kleine driehoekje : (maand geleden kon ik max 8x 36kg)
10x 14kg
10x 27kg
10x 32kg
8x 36kg (oke lukt goed)
5x 40kg (oke lukt heel goed)
5x 45kg (dit is leuk :D)
3x8 50kg (Fck yeaaah :fire::fire:)

Bicep cable up met kleine stang : (maand geleden max 8x 32kg)
10x 9kg
10x 14kg
10x 18kg
8x 27kg
8x 32kg (goed)
5x 36kg (heel goed)
3x8 40kg (fck yeah :fire:)

Was leuk om een keertje dit te doen :D

Mooi om deze vooruitgang te zien :thumb:
Wel ff je stats bijwerken hoor (die 56 kg met name...)

Foto's kun je gewoon hier zetten

Je hebt ergens een knop rechtsboven op de pagina waar je oa je probiel (gewicht enzo) kunt bijwerken, show die gains!

Foto's kun je gewoon hier zetten

Je hebt ergens een knop rechtsboven op de pagina waar je oa je probiel (gewicht enzo) kunt bijwerken, show die gains!
Thanks man! Hier de foto's dan :
Sorry voor kut kwaliteit :P

IMG_2535.jpg

IMG_2542.jpg

Het is gelukt zie ik.
En ik zie biceps :) En nou kijken of er over een half jaar verschil te zien is.....

Prima basis @Carrotpower . Nu gewoon lekker doorbeuken zou ik zeggen. Op naar de 80 kilo!

Idd goede basis om lekker te bulken!

Het is gelukt zie ik.
En ik zie biceps :) En nou kijken of er over een half jaar verschil te zien is.....
Het zijn nu nog kleine jongetjes :). Dat terwijl ik ze helemaal niet train maar oke :D

Prima basis @Carrotpower . Nu gewoon lekker doorbeuken zou ik zeggen. Op naar de 80 kilo!
Dankje man! Jij hebt ook een goede physique met je 80+kg gewicht :). Doe je goed bas!
Idd goede basis om lekker te bulken!
Inderdaad nu lekker bulken :). Voel al wel klein vetbuikje aankomen, maar dat moet er dan maar afgecut worden.

Vet!? Daar zou ik niet zo bang voor zijn op basis van de foto's :P.

Je biceps train je trouwens wel, maar niet dmv isolatie oefeningen :).

Kennen jullie itaesthetic?

Zijn 2 fitnessers op youtube waarvan de een op zijn 14e begonnen is en de ander op zijn 16e. Die gene die op zijn 16e is begonnen, heeft in 2 jaar tijd (hij is 1,70m)
Bench : 125kg
Deadlift : 205kg
OHP : 82,5kg
Squat : 152,5kg

Hoe doet die dat ???, lijkt mij ook wel vet om die stats te hebben :D

Genetics en natuurlijk consistent zijn. Als jij je voeding en training strak op orde hebt en geen tijd verliest door een verkeerde aanpak zoals ik in het begin dan kan het best snel gaan. Staar je alleen niet blind op een ander.

Laatst bewerkt:
Kennen jullie itaesthetic?

Zijn 2 fitnessers op youtube waarvan de een op zijn 14e begonnen is en de ander op zijn 16e. Die gene die op zijn 16e is begonnen, heeft in 2 jaar tijd (hij is 1,70m)
Bench : 125kg
Deadlift : 205kg
OHP : 82,5kg
Squat : 152,5kg

Hoe doet die dat ???, lijkt mij ook wel vet om die stats te hebben :D
aanleg hebben en hard trainen, ik train nu ook pas een jaar of 1.5 een beetje consistent en goed en het gaat best hard :D

Moet je voor de grap dit log ff checken van mijn trainignspartner, hij traint nu sinds een jaar weer na een flinke pauze en moest alles van de grond weer opbouwen. In die tijd is hij ffign sterk geworden met echt minimaal volume aan training. Hij kan alleen niet pressen :D
Sjaako's harden the F*** up log

Hij heeft mij een jaar geleden een beetje gecoached om meer te eten, minder te janken over "zwaar" en niet moelijk te doen, en ik ben nu al zo veel verder dan ik ooit dacht te komen.

Over een jaar kijk jij ook terug in je log en denk je "t*ring, was dit pas een jaar geleden??"

Genetics en natuurlijk consistent zijn. Als jij je voeding en training strak op orde hebt en geen tijd verliest door een verkeerde aanpak zoals ik in het begin dan kan het best snel gaan. Staar je alleen niet blind op een ander.
Ik hoop ook over 1-2 jaar zulke stats te halen, moet lukken :)
aanleg hebben en hard trainen, ik train nu ook pas een jaar of 1.5 een beetje consistent en goed en het gaat best hard :D

Moet je voor de grap dit log ff checken van mijn trainignspartner, hij traint nu sinds een jaar weer na een flinke pauze en moest alles van de grond weer opbouwen. In die tijd is hij ffign sterk geworden met echt minimaal volume aan training. Hij kan alleen niet pressen :D
Sjaako's harden the F*** up log

Hij heeft mij een jaar geleden een beetje gecoached om meer te eten, minder te janken over "zwaar" en niet moelijk te doen, en ik ben nu al zo veel verder dan ik ooit dacht te komen.

Over een jaar kijk jij ook terug in je log en denk je "t*ring, was dit pas een jaar geleden??"
Heb jij serieus in 1,5 jaar die stats gekregen :eek:. Dat is echt ziek cnh!

Ik had de log van sjaak wel eens gezien, hij is inderdaad t*ring sterk. Ik wist niet dat het jouw trainingsparner was :D

Maar om de plateaus te doorbreken moet je nog meer eten? Dus als ik boven de 60kg bench wil komen moet ik inplaats van 3500kcal , 3800 gaan eten?

Ik hoop ook over 1-2 jaar zulke stats te halen, moet lukken :)
Go for it. :cool:
Het is niet mijn doel. Ik ga voor gezondheid en een goed en sterk lichaam.
PR's zijn leuk voor de motivatie maar ik probeer gewoon zo lean mogelijk te blijven en toch wat extra spiermassa te pakken.
Als ik 18 zou zijn dan zou mijn doel ook anders zijn denk ik.

Terug
Naar boven