cnh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.305
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 86kg
Niet per se. Als jij 0.5 kilo per week aankomt op wat je nu eet, dan eet je genoeg. Meer eten gaat een steeds slechtere vet/spier winst verhouding geven en maakt je uiteindelijk alleen maar enorm dik voor een klein beetje extra massa tov iets rustiger bulken. Wat mij met plateaus helpt is gewoon volhouden, en wat extra aandacht aan mijn techniek besteden tijdens je 10% deload. Techniek verbeteren kan je echt gigantisch helpen en er is áltijd iets te verbeteren! Kracht gaat af en toe met sprongen vooruit en andere momenten staat het weken lang stil. Dat is helaas gewoon hoe het zit en daar is niks mis mee.Ik hoop ook over 1-2 jaar zulke stats te halen, moet lukken
Heb jij serieus in 1,5 jaar die stats gekregen. Dat is echt ziek cnh!
Ik had de log van sjaak wel eens gezien, hij is inderdaad t*ring sterk. Ik wist niet dat het jouw trainingsparner was
Maar om de plateaus te doorbreken moet je nog meer eten? Dus als ik boven de 60kg bench wil komen moet ik inplaats van 3500kcal , 3800 gaan eten?
En in 1.5 jaar kun jij denk ik makkelijk mijn stats hebben als je flink doortraint en goed blijft eten. Alleen die lengte haal je misschien niet ben ik bang, maar dat is alleen maar chill, op 85 kilo ben jij al jacked, ik ben nog steeds een halve ecto

. Dat is echt ziek cnh!

.
)