XXL Nutrition

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Laatste keer is echt niet nodig hoor. Je kan hier altijd een vraag of probleem neergooien en er zijn iedere keer mensen die proberen mee te denken. MAAR: niemand kan voor jou een beslissing nemen, dat moet je zelf doen. En nu zijn er denk ik nog te veel dingen onduidelijk wat er mogelijk is. Dus het lijkt me dat je eerst een gesprek met een vertrouwenspersoon moet hebben om uit te leggen wat jouw problemen zijn en wat er niet goed gaat, en dan met die persoon op een rijtje krijgen wat de mogelijkheden zijn. En dan kan je pas een besluit nemen. Maar dan ben je iig al positief aan het werken aan een oplossing.

Het is klaar met het zielige gedoe, ik ga maandag naar de gemeente en alles aan doen om uit huis te kunnen. Want dat is het grootste probleem. Maar ik blijf het moeilijk vinden om zo'n grote stap te maken.
Het zal altijd moeilijk blijven om een grote stap te zetten, dat zal nooit veranderen hoe oud je ook bent.
Wat betreft je vraag of je nu moet gaan of pas over 4 maand, die vraag kan alleen jij beantwoorden. Je zult van iedereen een ander antwoord krijgen. De vraag is eigenlijk: trek je het nog 4 maanden of moet het nu stoppen.

• Topic Starter Topic Starter
Weekje deload.

2kg afgevallen (60kg).

Training vandaag :

Squat 100kg PR

Deadlift 120kg PR

Overhead Press 42,5kg PR

Daarna squat 70kg (5x5)

Deadlift 100kg (1x5)

Overhead Press 35kg (5x5)

20kg dumbbel press (4x4)

Pull ups (3x6 BW)

100 kg squat parallel? :flexbiceps:

Ass to the grass zelfs.

Het gewicht was veel zwaarder dan ik dacht, ik klapte bijna op de veiligheidsstangen toen ik naar beneden ging. Maar ik kreeg hem omhoog (wel beetje goodmorning).

Het is een 1 RM he, niet dat ik dit 5x5 doe :D

Toch netjes hoor die squat!!:thumb:

Best ziek, die squat. Je wilt niet weten hoelang ik erover deed haha. Maarja ik begon ook met 40 kg. Ga zo door vriend

Weekje deload.

2kg afgevallen (60kg).

Training vandaag :

Squat 100kg PR

Deadlift 120kg PR

Overhead Press 42,5kg PR

Daarna squat 70kg (5x5)

Deadlift 100kg (1x5)

20kg dumbbel press (4x4)

Pull ups (3x6 BW)
Zo zie je, een weekje deloaden kan ook wonderen doen :D

Haha bedankt voor jullie reacties :)

Ik begon met 20kg, maar ja dat moest van de schema die ik volgde :)

Weekje deload is inderdaad wel fijn. Nu lekker blijven knallen!

Jeuzes. Lekker hoor!

Training van vandaag :

Squat : 1x100kg
Overhead Press : 1x45kg PR
Bench Press : 3x60kg PR

Voor de rest ->

Squat : 80kg 5x5
Bench : 55kg 5x5
Overhead Press : 35kg 5x5
Tricep Cable Down : 51kg 3x8
Bicep Cable : 41kg 3x8

Hoe kan het dat ik afgevallen ben (nog steeds 60kg), maar dat ik toch sterker ben geworden? Ik snap het niet ???

(Nog 1 vraagje : hoe fix je t-rex armpjes bij de bent over Row? Mijn rug is recht maar ik heb alleen van die t-rex armpjes.)

Laatst bewerkt:
Weekje deload.

2kg afgevallen (60kg).

Training vandaag :

Squat 100kg PR

Deadlift 120kg PR

Overhead Press 42,5kg PR

Daarna squat 70kg (5x5)

Deadlift 100kg (1x5)

20kg dumbbel press (4x4)

Pull ups (3x6 BW)

Afgevallen (waarom eigenlijk?) En toch pr's knallen! Netjes!

Hoe kan het dat ik afgevallen ben (nog steeds 60kg), maar dat ik toch sterker ben geworden? Ik snap het niet ???
Ik denk dat je de techniek steeds beter beheerst. Oefening baart kunst :)
Goeie vooruitgang hier. Is het thuis weer wat beter uit te houden?

Goede progressie toch? Wat een beetje rust al niet kan doen. :)

wat zijn t-rex armpjes??

dat je toch sterker wordt bij gelijkblijvend gewicht zal zoals neet ook al zei te maken hebben met je uitvoering die steeds beter zal worden.
goeie pr op je ohp hoor :thumbup:

Goede training kerel...maar afvallen??? Wat is dat nou weer...eten, eten, eten:eating:

Afgevallen (waarom eigenlijk?) En toch pr's knallen! Netjes!
Dankje conwa! Ik ben afgevallen omdat ik niet zo goed meer at, kwam ook mede doordat ik vaker moest werken en het is echt lastig in de horeca om veel te eten. Maar leuk dat je weer eens reageert :)
Ik denk dat je de techniek steeds beter beheerst. Oefening baart kunst :)
Goeie vooruitgang hier. Is het thuis weer wat beter uit te houden?
Bedankt dat je ernaar vraagt Neet! Ja het gaat nu wat beter, maar uit huis gaan blijft de beste optie.
Ik denk dat het daar dan aan ligt. Want de oefeningen voelen ook veel soepeler aan nu. Maar nog steeds ben ik super skinny :treuren:

wat zijn t-rex armpjes??

dat je toch sterker wordt bij gelijkblijvend gewicht zal zoals neet ook al zei te maken hebben met je uitvoering die steeds beter zal worden.
goeie pr op je ohp hoor :thumbup:
Dankje man! Complimenten geven mij echt een motivatie boost :).
Met t-rex armpjes bedoel ik dat mijn polsen gebogen zijn, inplaats van dat ze recht zijn. Zeg maar wanneer je de stang naar je toe trekt, is je hele arm recht. Bij mij zijn mijn onderarm en polsen heel erg gebogen. Soort van t-rex armpjes.

Goede training kerel...maar afvallen??? Wat is dat nou weer...eten, eten, eten:eating:
Bedoel je niet marvinnen,marvinnen,marvinnen ;):marvin:

Dankje conwa! Ik ben afgevallen omdat ik niet zo goed meer at, kwam ook mede doordat ik vaker moest werken en het is echt lastig in de horeca om veel te eten. Maar leuk dat je weer eens reageert :)

Bedankt dat je ernaar vraagt Neet! Ja het gaat nu wat beter, maar uit huis gaan blijft de beste optie.
Ik denk dat het daar dan aan ligt. Want de oefeningen voelen ook veel soepeler aan nu. Maar nog steeds ben ik super skinny :treuren:
Meer vreten nog :D

Je moest toch examen doen dit voorjaar? Hopelijk gaat dat nog in harmonie, en daarna meteen maar werk maken van iets voor jezelf zoeken.....

Met t-rex armpjes bedoel ik dat mijn polsen gebogen zijn, inplaats van dat ze recht zijn. Zeg maar wanneer je de stang naar je toe trekt, is je hele arm recht. Bij mij zijn mijn onderarm en polsen heel erg gebogen. Soort van t-rex armpjes.
je moet er voor zorgen dat je onderarmen in een rechte lijn zijn met de trekrichting die je maakt met de stang, en je moet trekken met je ellebogen, beeld je in dat je het gewicht weg moet duwen met je ellebogen, bovenin de beweging ff goed op je lats vasthouden en rustig weer terug zakken
probeer eerst goed op te warmen ( goed focussen op je lats) zodat je voordat je zwaar gaat al lekker je rug/lats voelt.

Terug
Naar boven