MuscleMeat

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Proficiat met je PR's wortel ;):flexbiceps::flexbiceps::flexbiceps:

• Topic Starter Topic Starter
Als je het goed opzet met voldoende eiwitten en zo hoef je niet veel krachtgains te verliezen tijdens de cut. Maar je staat op zijn minst stil. Dus pas als je vetrolletjes hebt en een hangpens (niet waarschijnlijk bij jou) ga je cutten. Zo niet, lekker door blijven bulken en sterker worden :)
Bedankt :).

Moet ik mijn calorie inname nu verminderen of niet? Ik ben in 2 week tijd bijna 3kg aangekomen. Ik weet dat dit niet helemaal accuraat is, maar ik wil niet nu meteen een vetpens worden. (61,8kg->64,4kg)

Moet ik mijn calorie inname nu verminderen of niet? Ik ben in 2 week tijd bijna 3kg aangekomen. Ik weet dat dit niet helemaal accuraat is, maar ik wil niet nu meteen een vetpens worden. (61,8kg->64,4kg)
Natuurlijk moet je niet al te snel zwaarder worden, dat kan niet allemaal spieren zijn. Ik zou je buikomtrek regelmatig opmeten of dat erg toeneemt. Maar kan me bijna niet voorstellen dat iemand met jouw stats zich daar zorgen om hoeft te maken.

Ik zou het verlagen, des te minder vet je pakt des te langer je door kan blijven gainen!

Natuurlijk moet je niet al te snel zwaarder worden, dat kan niet allemaal spieren zijn. Ik zou je buikomtrek regelmatig opmeten of dat erg toeneemt. Maar kan me bijna niet voorstellen dat iemand met jouw stats zich daar zorgen om hoeft te maken.

hoezo met zijn stats, hij is toch ook maar 1.73 m?

Nee joh, het gaan gewoon goed :thumb: Je had 7 april 63,4 kg en 11 april 62,5 kg op de weegschaal, dit zijn gewoon schommelingen, als je het over een langere periode bekijkt gaat je gewicht mooi omhoog met een kg per maand ofzo ;) Mocht je echt bang zijn om vet te worden, kun je inderdaad beter naar je buikomtrek kijken zoals neet61al zei, die schommelt niet zo.

Nee joh, het gaan gewoon goed :thumb: Je had 7 april 63,4 kg en 11 april 62,5 kg op de weegschaal, dit zijn gewoon schommelingen, als je het over een langere periode bekijkt gaat je gewicht mooi omhoog met een kg per maand ofzo ;) Mocht je echt bang zijn om vet te worden, kun je inderdaad beter naar je buikomtrek kijken zoals neet61al zei, die schommelt niet zo.

Hier sluit ik me bij aan. Met dit gegeven hierboven herzie ik mijn mening :)

Hoeveel kcals eet je nu? En eet je inmiddels wat meer eiwitten?

• Topic Starter Topic Starter
Dat kan ik wel een keer doen! Gewoon met een meetlint?

Haha, vet dat je weet hoeveel kg ik nog weegde toen :). Ik denk dat het inderdaad schommelingen zijn, ik eet nou ook weer niet zoveel.

Hier sluit ik me bij aan. Met dit gegeven hierboven herzie ik mijn mening :)
:D

Maar hij is ook sterk, dus dat zal niet 'skinny fat' zijn.
Hier wordt ik blij van :hoody::hoody:

Hoeveel kcals eet je nu? En eet je inmiddels wat meer eiwitten?
Zoiezo 3500kcal+ en 120g eiwitten+ met vaak uitschieters van 4000kcal+ en 150g-180g.

Eiwitten zijn veel te anabool voor je 18 bent, wist je dat niet dan?
Gelukkig heb ik wortels nog ;)

Terug
Naar boven