AndroidHealthClinic

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Bezoekers in dit topic

Goeie boeken van Dale Carnegie toch? :D
Ik ga kijken of ze het vandaag in de bieb hebben :).

De vetten in een pizza maken het wat verzadigender zou ik denken, ik heb dat overigens met alles wat ik eet, ik zit pas vol als ik eten opboer :o
Ah vandaar, scheelt dat ik junkfood niet zo lust :).

Makes two of us :D


Macaroni vult niet omdat het weinig vezels bevat en het van zichzelf inderdaad geen vetten bevat :)
Opzich logisch, maar hoe komt macaroni aan zoveel calorieën? Door de snelle koolhydraten ofzo?

Nog een vraagje over training :
Sinds dat ik 5x5 doe en geen isolatie oefeningen ernaast, voel ik niks mijn spieren.
Wat ik bedoel, is dat ik na het trainen niet echt spierpijn heb, ik voel me alleen beetje moe in m'n lichaam.

Nu heb ik gisteren hamstring curls met 12 reps gedaan en ik heb nu pas weer het gevoel dat ik mijn benen train. Ik voel me quads nu dan ook heel erg.

Wat is hier de reden van?
 
Niet gewend aan die specifieke beweging zou ik denken. Ik heb van skullcrushers de eerste tijd ook zieke spierpijn als ik ze even niet gedaan heb.
 
Niet gewend aan die specifieke beweging zou ik denken. Ik heb van skullcrushers de eerste tijd ook zieke spierpijn als ik ze even niet gedaan heb.
Skullchrusher met rechte barbell geven mij ook flink spierpijn...dus als je daar goed op reageert gewoon blijven doen...:)
 
Skullchrusher met rechte barbell geven mij ook flink spierpijn...dus als je daar goed op reageert gewoon blijven doen...:)
Oh ik blijf ze zeker doen :D beste triceps isolatie die er is naar mijn mening!
Vooral liggend en dan tot achter/onder het hoofd voel je ze goed :)
 
Sore quads van hamstring curls.. hmm...
:roflol::roflol:

Uhm ja :eyes:

Niet gewend aan die specifieke beweging zou ik denken. Ik heb van skullcrushers de eerste tijd ook zieke spierpijn als ik ze even niet gedaan heb.
Dus moet ik nu ook isolatie doen om groot te worden?

Skullchrusher met rechte barbell geven mij ook flink spierpijn...dus als je daar goed op reageert gewoon blijven doen...:)
M'n ellebogen voelen echt niet fijn bij die oefeningen :$

Oh ik blijf ze zeker doen :D beste triceps isolatie die er is naar mijn mening!
Vooral liggend en dan tot achter/onder het hoofd voel je ze goed :)
Vooral blijven doen als ze werken :)

Vandaag biologie examen gehad...

Biologie is mijn slechtste vak en ik had hiervoor helemaal niet geleerd.

Maar ik dacht van fck it, ik ga niet 6 jaar hard werken weggooien, ik ga deze shit gewoon maken no matter what!

En raad eens ; m'n maag heeft geen 1x geknort, m'n toets ging verbazingwekkend goed (heb de antwoorden bekeken, had er best veel goed), en heb eindelijk schijt aan anderen.

Ik wil jullie echt ontzettend erg bedanken dat jullie mij zo geholpen hebben. Zonder jullie was ik nooit zo ver geweest.

Bedankt!:)
 
Sore quads van hamstring curls.. hmm...

Misschien bedoelt hij glutes?? :rolleyes:

:roflol::roflol:

Uhm ja :eyes:


Dus moet ik nu ook isolatie doen om groot te worden?


M'n ellebogen voelen echt niet fijn bij die oefeningen :$


Vooral blijven doen als ze werken :)

Vandaag biologie examen gehad...

Biologie is mijn slechtste vak en ik had hiervoor helemaal niet geleerd.

Maar ik dacht van fck it, ik ga niet 6 jaar hard werken weggooien, ik ga deze shit gewoon maken no matter what!

En raad eens ; m'n maag heeft geen 1x geknort, m'n toets ging verbazingwekkend goed (heb de antwoorden bekeken, had er best veel goed), en heb eindelijk schijt aan anderen.

Ik wil jullie echt ontzettend erg bedanken dat jullie mij zo geholpen hebben. Zonder jullie was ik nooit zo ver geweest.

Bedankt!:)

Kijk kerel..daar word ik nou vrolijk van! Gewoon schijt hebben en je ding doen. Ik hoop op een prachtig resultaat, ondank dat je niet geleerd had. Zo heb ik ook nog wel eens een examentje gered ;)
 
Heey dat is goed nieuws man
Goed van je ...je moet luisteren naar dat goede (positieve) stemmetje in je hoofd.... en dat heb je gedaan en kijk naar het resultaat.

Je kan het!!..en dat voelt goed man!!

Weer veel geleerd vandaag letterlijk en figuurlijk

Ik ben trots op je!! :thumbs:
 
Lekker bezig :)

Maar om op je vraag terug te komen: nee isolatie is niet nodig op jouw niveau, het dient naar mijn mening vooral om achterlopende groepen aan te pakken. En pijn is niet hetzelfde als groei he ;)
 
Misschien bedoelt hij glutes?? :rolleyes:



Kijk kerel..daar word ik nou vrolijk van! Gewoon schijt hebben en je ding doen. Ik hoop op een prachtig resultaat, ondank dat je niet geleerd had. Zo heb ik ook nog wel eens een examentje gered ;)
Bedankt darude!
Je weet me altijd vrolijk te maken haha, als ik iemand iets moest gunnen, dan ben jij het wel :)
Heey dat is goed nieuws man
Goed van je ...je moet luisteren naar dat goede (positieve) stemmetje in je hoofd.... en dat heb je gedaan en kijk naar het resultaat.

Je kan het!!..en dat voelt goed man!!

Weer veel geleerd vandaag letterlijk en figuurlijk

Ik ben trots op je!! :thumbs:
haha je woorden doen me echt goed Bosco. Ik gun jou ook het beste van de wereld :). Jullie hebben me echt heel erg geholpen, bedankt :).

Lekker bezig :)

Maar om op je vraag terug te komen: nee isolatie is niet nodig op jouw niveau, het dient naar mijn mening vooral om achterlopende groepen aan te pakken. En pijn is niet hetzelfde als groei he ;)
Ik ben meestal super moe na mijn 5x5 waardoor ik de isolatie niet eens kan doen. Komt ook meer omdat ik nu echt lui ben geworden omdat ik al maanden alleen maar 3 oefeningen per training doe. Maar als het pijn doet, heb je wel het gevoel dat je goed hebt getraind :D
 
Training :

Squat 90kg 2x5 : nog steeds enorme pijn in mijn benen van de hamstring en quad curls. Dit was serieus de eerste keer dat ik bij het squatten mijn hele bovenbeen/heup voelde (zelfs mijn kont deed pijn :(). Ik ben dan ook maar direct gestopt.

Bench Press 55kg 5x5 : even weer inkomen na een 1,5 week slecht eten en niet sporten.

Barbell Row 55kg : idem
 
Training :

Squat 90kg 2x5 : nog steeds enorme pijn in mijn benen van de hamstring en quad curls. Dit was serieus de eerste keer dat ik bij het squatten mijn hele bovenbeen/heup voelde (zelfs mijn kont deed pijn :(). Ik ben dan ook maar direct gestopt.

Bench Press 55kg 5x5 : even weer inkomen na een 1,5 week slecht eten en niet sporten.

Barbell Row 55kg : idem
Dit is dus wat er bedoeld wordt met geen extra werk doen als het je compounds in de weg zit ;)
 
Dit is dus wat er bedoeld wordt met geen extra werk doen als het je compounds in de weg zit ;)
Ik snap je :D

Maar wat moet ik dan doen als ik 5x ga? M'n vrienden en ik wouden 5x heen gaan.

Wat moet ik in die 2 dagen extra doen?
 
Ik snap je :D

Maar wat moet ik dan doen als ik 5x ga? M'n vrienden en ik wouden 5x heen gaan.

Wat moet ik in die 2 dagen extra doen?
Niks, 5 dagen is nergens voor nodig.
Als je het echt zo graag wilt kun je 1xfb en 2xub/lb doen maar ik zie daar in jouw situatie geen nut in.
 
Ik ga iets zeggen waar ik gehaat om ga worden op dit forum maar je zou op die andere dagen wat cardio kunnen doen.

Aangezien je aan wil komen wel nog veel meer vreten in dat geval.
 
Ik snap je :D

Maar wat moet ik dan doen als ik 5x ga? M'n vrienden en ik wouden 5x heen gaan.

Wat moet ik in die 2 dagen extra doen?

Spotten? Zou luisteren naar het advies wat gegeven wordt, meer is echt niet beter!
 
Back
Naar boven