MuscleMeat

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Bezoekers in dit topic

Ik ben er (nadat ik zelf kinderen kreeg) ook achter gekomen dat mijn ouders bepaalde dingen met een zeer goede reden deden, waarvan ik op mijn 18e dacht "Where the fuck bemoei jij je mee?". Liefde heet dat 9 van de 10 keer...
...en hier ook helemaal mee eens trouwens.
 
Praat er over met je ouders. Maar wel op een rustige manier. Anders wordt de ruzie alleen maar erger. En kom je nergens. Vertel ze hoe je je eigen voelt.
 
Jongens mijn ouders willen dat ik nu fulltime de hele zomer werk bij de mac donalds. Ze kennen die baas dus ze willen mij daar laten werken.

Ik heb nu een ontzettend leuke baan bij een restaurant waar ik veel vrienden heb gemaakt en het echt naar mijn zin heb. Ik werk 3-4 dagen daar met 6-7 uur per dag werk.

Nu had het restaurant mij gebeld dat ik gister niet hoefde te komen omdat er te weinig gasten waren. Toen ging mij vader helemaal ragen en naar m'n baas bellen of ik expres vrij had genomen. Daarom wil die dat ik nu fulltime bij de mac ga werken.

Hij pakte al mijn geld al af en nu wil die mij helemaal uitbuiten heb ik het gevoel. Hoe moet ik nu ooit nog naar de sportschool, mijn calorien binnen krijgen en ook nog vrije tijd met mijn vrienden hebben? :(

Ik heb vorige week 60 uur gewerkt..erbij getraind, voeding in orde, huishouden erbij, vriendin tevreden gehouden, hondje ook, en 1 dag gechilled met homies.
Gewoon op tijd je nest uit! En de dingen doen die je moet doen, niet op de bank gaan hangen en shit!
 
de laatst regel van Camelus zijn post, simpel, misschien wat kort door de bocht, maar o zo waar.
prioriteiten stellen, planning maken en duidelijk zijn in wat je wilt, daar los je veel problemen mee op en het voorkomt veel problemen
snap wel dat het lastig is allemaal, maar meestal weet je diep van binnen wel wat je wilt,
succes, en laat je niet gek maken.
 
Ik werk ook 6 dagen. Ook nog een eigen bedrijf, hbo studie, vrouwtje enzz.

Prioriteiten bro. Ik was vandaag om 06:25 in de ochtend meal aan het preppen omdat ik weekend bij schoonouders was.

No excuses bro!
 
Niet geloven wat ze hier allemaal vertellen hoor, hebben nog genoeg tijd om op DBB rond te hangen dus tijd zat :D:D:D
 
Damn had niet zoveel reacties verwacht :roflol:.
Wel bedankt voor de reacties :)

Maar ik heb vaak met mijn vader proberen te praten en dan loopt het altijd in ruzie uit, omdat ik hem dan "zogenaamd" niet respecteer. Het is gewoon een kut band tussen ons, al sinds dat ik 4 was ofzo.

Ik vindt fulltime werken ook niet erg, maar jullie doen net alsof ik lui thuis op bank zit.
Hij pakt al mijn geld af, dat is de reden waarom ik het hier geplaatst had. Anders had ik wel allang ergens in de kassen gewerkt, ik vindt het ook leuk om leuke kleren te kopen of ergens een keer uit te gaan. Maar als je steeds ergens voor nop moet werken, is dat echt niet leuk.

Haat comments incoming :givebeer:
 
Training :

Deze 2 weken tussen de 1500-2000kcal gegeten.

Ik ben van plan om nu voortaan met 2,5kg weer omhoog te gaan (zoals het hoort) en ICF toe te passen. Voor de gainz :)

Squat 90kg 5x5 : easy :)

Bench Press 60kg 3x, 2x
Bench Press 55kg 4x5

Bent over Row 55kg 5x5 : eindelijk goede vorm, nu knallen met progressive overload.

Skull crushers Mark Rippetoe style 20kg 3x8

Dumbbel bicep curls 12kg 3x8

Chin ups 3x5 BW
 
Training :

Deze 2 weken tussen de 1500-2000kcal gegeten.

Ik ben van plan om nu voortaan met 2,5kg weer omhoog te gaan (zoals het hoort) en ICF toe te passen. Voor de gainz :)

Squat 90kg 5x5 : easy :)

Bench Press 60kg 3x, 2x
Bench Press 55kg 4x5

Bent over Row 55kg 5x5 : eindelijk goede vorm, nu knallen met progressive overload.

Skull crushers Mark Rippetoe style 20kg 3x8

Dumbbel bicep curls 12kg 3x8

Chin ups 3x5 BW
Mooie train :) maar wat is rippetoe stijl?
 
Mooie train :) maar wat is rippetoe stijl?

Heel goede informatieve video over Tricep Cable down en Skull crushers.

Skull crushers is rond 10:00min
 
Damn had niet zoveel reacties verwacht :roflol:.
Wel bedankt voor de reacties :)

Maar ik heb vaak met mijn vader proberen te praten en dan loopt het altijd in ruzie uit, omdat ik hem dan "zogenaamd" niet respecteer. Het is gewoon een kut band tussen ons, al sinds dat ik 4 was ofzo.

Ik vindt fulltime werken ook niet erg, maar jullie doen net alsof ik lui thuis op bank zit.
Hij pakt al mijn geld af, dat is de reden waarom ik het hier geplaatst had. Anders had ik wel allang ergens in de kassen gewerkt, ik vindt het ook leuk om leuke kleren te kopen of ergens een keer uit te gaan. Maar als je steeds ergens voor nop moet werken, is dat echt niet leuk.

Haat comments incoming :givebeer:
Nope man, ik steun jou :yarly:
 
Mijn hond wou ook graag zijn gainz laten zien. Zie hem stoer doen met z'n te kleine t-shirt :emo:

IMG_3682.JPG
 
Weer goed met je training bezig ondanks alle andere toestanden :D
Ik denk overigens dat je niet echt moet cutten maar nu een beetje hetzelfde gewicht aanhouden (of is die discussie inmiddels gepasseerd?)

Mijn hond wou ook graag zijn gainz laten zien. Zie hem stoer doen met z'n te kleine t-shirt :emo:
:roflol: wel een goedzak dat hij dit laat gebeuren :)
 
Dat is een skullcrusher met schouder extensie (wordt ook wel eens skullover genoemd). Je belast je ellebogen met die variant veel minder en je spreekt de meest grote spier van de triceps ook beter aan. Ik doe hem zelf ook! :D
 
Back
Naar boven