AndroidHealthClinic

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Ging wel, alleen ben ik wel gezakt haha
En geniet van je vakantie in Griekenland :)

Thanks Marvin :), ben wel gezakt, maar dan had ik maar beter moeten leren. Ik heb nu zelfs extra veel zin om volgend schooljaar dikke cijfers te halen en geen fck te geven om andere mensen. Ik heb nu van mijn fouten geleerd :).
Beetje late reactie... maar is het zeker dat je gezakt bent? Met 2 herren zou nog steeds kunnen toch?
Anders moet je het maar zien als een extra jaar om iets volwassener te worden, is alleen maar nuttig.
Vakantie was prima trouwens, wel wat matig weer, maar als de zon doorkomt in Griekenland is het meteen weer heerlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Dit zijn in elk geval hoopvolle berichten :)
Het moet wel veel meer :D

Beetje late reactie... maar is het zeker dat je gezakt bent? Met 2 herren zou nog steeds kunnen toch?
Anders moet je het maar zien als een extra jaar om iets volwassener te worden, is alleen maar nuttig.
Vakantie was prima trouwens, wel wat matig weer, maar als de zon doorkomt in Griekenland is het meteen weer heerlijk.
Ja, helaas wel :(. Ik heb maar 1 her en daarmee lukt het niet.

Fijn dat je vakantie goed was :). Het scheelt dat het in Nederland nu ook lekker weer is.

• Like
Waarderingen: Inb4
Training van gisteren :
Ik heb besloten om wat te gaan cutten, omdat ik echt een buikje heb gekregen. Dus gisteren had ik zon 1500kcal gegeten.

Squat 85kg 5x5: ik ging omhoog kijken tijdens het squatten, waardoor ik het gewicht bijna niet voel. Als ik recht in de spiegel kijk dan vindt ik 85kg loodzwaar, maar als ik omhoog kijk voelt het als 70kg ofzo. Hoe?

Deadlift 105kg 1x5

Overhead Press 37,5kg 5x5

Skull Crushers 20kg 3x8

Jammer dat je gezakt ben
Maar hiermee wordt je ook weer ff recht gezet...werk aan de bak!!
Ook je studietijd gewoon inplannen...net zoals je sport
Succes :)

Een beetje de key is je niet uithongeren maar meer verbranden door meer te bewegen
Dus zoveel mogelijk eten en zoveel mogelijk bewegen dat houd je verbranding sky - high
- 500 Kcal is bv 30 min lopen...:)

Ik heb me ook voorgenomen om te starten met elke dag minsten 15 min wandelen = 85 Kcal
is zowat - 600 Kcal / wk

Wil nu niet haten he, maar bulken is naar mijn mening the only way to go. Kan echt niet dat je ' een buikje ' hebt. Misschien dat je wat opgezwollen bent van al het eten maar een echt buikje?
Nuja het is jouw beslissing maar ik stop niet met bulken voor ik minstens 80kg weeg.

+1

Lekker op onderhoud Marr......tja..wat is wijsheid :dunno:

(Ik zou lekker verder bouwen en wat massa dr op plakken)

• Like
Waarderingen: Inb4
Jammer dat je gezakt ben
Maar hiermee wordt je ook weer ff recht gezet...werk aan de bak!!
Ook je studietijd gewoon inplannen...net zoals je sport
Succes :)
Bedankt Bosco, nu helemaal los gaan in de gym :).

Wil nu niet haten he, maar bulken is naar mijn mening the only way to go. Kan echt niet dat je ' een buikje ' hebt. Misschien dat je wat opgezwollen bent van al het eten maar een echt buikje?
Nuja het is jouw beslissing maar ik stop niet met bulken voor ik minstens 80kg weeg.
Ik ben in korte tijd veel kilo's aangekomen, waardoor ik nu serieus een buikje heb. Als ik elke dag naar het strand ga, dan wil ik er wel beetje droog uitzien enz.
Ik snap dat je tot 80kg (ga je geen mini cute tussendoor doen) wil bulken meteen, maar ik moet toch minder dan 3500 gaan eten. Ik denk dat als ik nu 2500 ga eten, ik beetje cut en nog wel sterk blijf.

Een beetje de key is je niet uithongeren maar meer verbranden door meer te bewegen
Dus zoveel mogelijk eten en zoveel mogelijk bewegen dat houd je verbranding sky - high
- 500 Kcal is bv 30 min lopen...:)

Ik heb me ook voorgenomen om te starten met elke dag minsten 15 min wandelen = 85 Kcal
is zowat - 600 Kcal / wk
Dat zit wel goed :). Ik fiets elke dag rond de 1-1,5 uur + 30min wandelen met de hond.

Opzich heb ik best veel zin om nu lekker te gaan rennen in de sportschool (ik zat op voetbal).

Jongens mijn ouders willen dat ik nu fulltime de hele zomer werk bij de mac donalds. Ze kennen die baas dus ze willen mij daar laten werken.

Ik heb nu een ontzettend leuke baan bij een restaurant waar ik veel vrienden heb gemaakt en het echt naar mijn zin heb. Ik werk 3-4 dagen daar met 6-7 uur per dag werk.

Nu had het restaurant mij gebeld dat ik gister niet hoefde te komen omdat er te weinig gasten waren. Toen ging mij vader helemaal ragen en naar m'n baas bellen of ik expres vrij had genomen. Daarom wil die dat ik nu fulltime bij de mac ga werken.

Hij pakte al mijn geld al af en nu wil die mij helemaal uitbuiten heb ik het gevoel. Hoe moet ik nu ooit nog naar de sportschool, mijn calorien binnen krijgen en ook nog vrije tijd met mijn vrienden hebben? :(

Aangezien je al denkt gezakt te zijn kan het alleen maar mee vallen.
anders ga je VAVO doen. Hoef je niet alles opnieuw te doen.

dat Cutten moet je zelf weten, mensen kunnen daar moeilijk over oordelen zonder jout vet% en buikje te zien.
lijkt wel in eerste instantie niet echt nodig met jouw stats dus snap de reacties wel.

Jongens mijn ouders willen dat ik nu fulltime de hele zomer werk bij de mac donalds. Ze kennen die baas dus ze willen mij daar laten werken.

Ik heb nu een ontzettend leuke baan bij een restaurant waar ik veel vrienden heb gemaakt en het echt naar mijn zin heb. Ik werk 3-4 dagen daar met 6-7 uur per dag werk.

Nu had het restaurant mij gebeld dat ik gister niet hoefde te komen omdat er te weinig gasten waren. Toen ging mij vader helemaal ragen en naar m'n baas bellen of ik expres vrij had genomen. Daarom wil die dat ik nu fulltime bij de mac ga werken.

Hij pakte al mijn geld al af en nu wil die mij helemaal uitbuiten heb ik het gevoel. Hoe moet ik nu ooit nog naar de sportschool, mijn calorien binnen krijgen en ook nog vrije tijd met mijn vrienden hebben? :(
Wow man, dit kan je niet zomaar laten gebeuren, tijd voor actie ookal is het je vader... Als jij ervoor gewerkt hebt is het JOUW GELD. En wat jouw vader wil boeit geen fl**ker, als jij graag in dat restaurant werkt dan blijf je daar werken. Just my 2 cents.

ben je 18?
je kan het huis uit gaan, lening aanvragen en werken om je kamer te betalen.
is fucking kut voor je echt waar maar als je echt niet je chill voelt thuis en de situatie verandert niet kan je het overwegen.
Ik zal eerst nogmaals de situatie bespreken met je ouders zonder hen aan te vallen maar de boodschap bij jezelf te houden.
gewoon zeggen hoe jij dingen ziet/ervaart en wat er aan verandert kan worden.
anders hulp bij decaan/mentor zoeken? die zijn er voor dat soort dingen

Ouders doen soms (rare) dingen die je als kind niet begrijpt. Heb ik ook met mijn dochters. Dat doen we meestal met de beste intenties.

Praat er over met je pa en vraag hem ook eerlijk waarom hij bepaalde dingen doet. Geef hem de kans om het uit te leggen en probeer niet boos te worden...

Als je op een rustige manier uitlegt (zoals je hierboven doet) dat je leuke collega's hebt, die je ook als vrienden beschouwt, en dat je de baan echt leuk vindt...dan ziet hij wellicht in dat je dat veel langer vol zult houden, dan een minder leuke baan bij de Mac, waar je niemand kent.

Luister vooral niet naar @GeenEiwittenVoorJe18Bent zijn advies, want als dat je manier van communiceren is, dan kun je een normaal gesprek wel vergeten. Sorry, maar dat is echt een waardeloos advies, van iemand die zeker zelf nog erg jong is en geen ervaring heeft met eigen kinderen. Dat gaat averechts werken!

Succes ermee kerel :thumb:

Ouders doen soms (rare) dingen die je als kind niet begrijpt. Heb ik ook met mijn dochters. Dat doen we meestal met de beste intenties.

Praat er over met je pa en vraag hem ook eerlijk waarom hij bepaalde dingen doet. Geef hem de kans om het uit te leggen en probeer niet boos te worden...

Als je op een rustige manier uitlegt (zoals je hierboven doet) dat je leuke collega's hebt, die je ook als vrienden beschouwt, en dat je de baan echt leuk vindt...dan ziet hij wellicht in dat je dat veel langer vol zult houden, dan een minder leuke baan bij de Mac, waar je niemand kent.

Luister vooral niet naar @GeenEiwittenVoorJe18Bent zijn advies, want als dat je manier van communiceren is, dan kun je een normaal gesprek wel vergeten. Sorry, maar dat is echt een waardeloos advies, van iemand die zeker zelf nog erg jong is en geen ervaring heeft met eigen kinderen. Dat gaat averechts werken!

Succes ermee kerel :thumb:
Met alle respect, maar als je ouders je geld afnemen getuigd dat alleen al van heel weinig respect voor je eigen kinderen. Fase van communiceren is voor bij dan. Dialoog wordt opgestart voor de feiten zijn gepleegd, niet erna. We weten uiteraard niet wat de intenties zijn van zijn ouders maar iemand uitbuiten kan gewoon niet zijn. Je hebt ook al aangegeven dat je onvoldoende kan slapen wat er voor zorgt dat je ook nog eens moe bent. Het is jouw keuze wat je doet Carrot, maar als je eigen ouders je zelfs je eigenverdiend geld niet gunnen zie ik weinig redenen om niet onafhankelijk te worden van hen. Bovendien zorgt dit alles er ook nog eens voor dat je jouw hobby niet goed kan uitoefenen... Het zijn en blijven je ouders, maar dat geeft hen niet het recht om jou uit te buiten.

Wow man, dit kan je niet zomaar laten gebeuren, tijd voor actie ookal is het je vader... Als jij ervoor gewerkt hebt is het JOUW GELD. En wat jouw vader wil boeit geen fl**ker, als jij graag in dat restaurant werkt dan blijf je daar werken.

Met alle respect, maar als je ouders je geld afnemen getuigd dat alleen al van heel weinig respect voor je eigen kinderen. Fase van communiceren is voor bij dan. Dialoog wordt opgestart voor de feiten zijn gepleegd, niet erna. We weten uiteraard niet wat de intenties zijn van zijn ouders maar iemand uitbuiten kan gewoon niet zijn. Je hebt ook al aangegeven dat je onvoldoende kan slapen wat er voor zorgt dat je ook nog eens moe bent. Het is jouw keuze wat je doet Carrot, maar als je eigen ouders je zelfs je eigenverdiend geld niet gunnen zie ik weinig redenen om niet onafhankelijk te worden van hen. Bovendien zorgt dit alles er ook nog eens voor dat je jouw hobby niet goed kan uitoefenen... Het zijn en blijven je ouders, maar dat geeft hen niet het recht om jou uit te buiten.

Het ging mij om jouw opmerking in je eerdere post. Dat kun je niet over iemands vader zeggen. Je hebt uiteraard gelijk dat zijn vader niet, zonder goede reden, zijn geld af mag nemen. Maar daar weten we de reden niet van hè? Wie weet heeft hij het er zelf naar gemaakt. Ook Carrot is nog een jong ventje hè? We maken allemaal fouten en wie weet is het zelfbescherming van z'n ouders...

Laten we zelf geen conclusies trekken :thumb:

Het ging mij om jouw opmerking in je eerdere post. Dat kun je niet over iemands vader zeggen. Je hebt uiteraard gelijk dat zijn vader niet, zonder goede reden, zijn geld af mag nemen. Maar daar weten we de reden niet van hè? Wie weet heeft hij het er zelf naar gemaakt. Ook Carrot is nog een jong ventje hè? We maken allemaal fouten en wie weet is het zelfbescherming van z'n ouders...

Laten we zelf geen conclusies trekken :thumb:
Hahahahahah goeie opmerking toch :D:D:D. Ik ben ook een jong ventje :o. Nee maar je hebt gelijk, als hij de problemen nog kan oplossen door het uit te praten moet hij dat vooral doen, maar steek niet te veel energie in een verloren zaak, dat is mijn advies.

Hahahahahah goeie opmerking toch :D:D:D. Ik ben ook een jong ventje :o. Nee maar je hebt gelijk, als hij de problemen nog kan oplossen door het uit te praten moet hij dat vooral doen, maar steek niet te veel energie in een verloren zaak, dat is mijn advies.

Het zijn z'n ouders...dat is nooit een verloren zaak!! Ook ouders maken fouten, niet alleen de kids. Daar ben ik me ook heel goed van bewust. Maar er is nu eenmaal geen "Parenting for Dummies" handboek beschikbaar, dus ouderschap doe je met je gevoel en hoe jij als ouder(s) denkt dat het beste voor je kind(eren) is. Ik ben er (nadat ik zelf kinderen kreeg) ook achter gekomen dat mijn ouders bepaalde dingen met een zeer goede reden deden, waarvan ik op mijn 18e dacht "Where the f**k bemoei jij je mee?". Liefde heet dat 9 van de 10 keer...

Oh..en wij weten het altijd beter. Als je dat maar niet vergeet :hahaha:

Terug
Naar boven