- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je voeten moeten de plates niet raken ofzoSumo hoeft niet perse je voeten zo ver mogelijk uit elkaar geplaatst en gewezen te zijn toch. Net naast je grip kan ook, dan scheelt het niet meer zoveel van conv. Semi-sumo/moderate sumo stance.
Als dat mag.
Is wellicht beter te doen voor sommigen.
![]()

Ben benieuwd. Moet wel minstens top3 halen nu toch xD wel net 8 weken geen sumo meer gedaan maja komt goedOke dat is nieuw voor me, wel leuk.
@psycomantje deze is voor jou haha!

ik al 33 jaar nietBen benieuwd. Moet wel minstens top3 halen nu toch xD wel net 8 weken geen sumo meer gedaan maja komt goed![]()

Ik heb het volgens mij ooit eens 1x gedaan.Oke dat is nieuw voor me, wel leuk.
@psycomantje deze is voor jou haha!

Aan mij heb je ook niet veel. De laatste keer dat ik dat eens heb geprobeerd is 3 jaar geleden en het trok op niet veel

De calculator staat in de beginpost?
Dot lvl mietje denk ik
Dan moet je de lift doen in een rok.Ik identificeer mij als vrouw voor deze challenge ✌️
Telt een kilt ook?
Indien traditioneel gedragen.
Haha ben benieuwd. Ja ik een paar x wel, maar word zoeken.Ik heb het volgens mij ooit eens 1x gedaan.
De laatste keer conventional kan ik me niet eens meer herinneren![]()
Gezien je nu bij de skinny boys hoort kun je wel goeie dots halen wssHaha ben benieuwd. Ja ik een paar x wel, maar word zoeken.