Fitness Seller

WEDSTRIJD Challenge #2 (december)

Goede challange,
Vergeet niet te filmen langst achter lads

:peachy:

Mag het ook gewoon een normale deadlift zijn aub, ik heb een hekel aan sumo en ik train het dus nooit.

Conventional is veel beter voor mijn lichaamsbouw.

Mag het ook gewoon een normale deadlift zijn aub, ik heb een hekel aan sumo en ik train het dus nooit.

Conventional is veel beter voor mijn lichaamsbouw.
Nou wat denk jezelf? Het is een contest en daar hoort een uitvoering bij. Dan skip je deze oefening gewoon.

Zonder Straps en zonder belt sowieso bonuspunten :cheer:

Doen we in januari zoiets?

a4b41bcd-9b6d-41b2-a3e1-36680f356867.jpeg

Even een eerste poging gedaan aan het einde van m'n pulltraining. Techniek niet best, maar wat wil je als je gelijk een 4RM poging doet.
4 + 1 voor de koningin x 180 kg
BW vanochtend 116.5 kg, vergeten foto te maken, doe ik nog.

Dots 104.42

Leg de lat maar weer meteen daar voor de zwakke paupers zoals ikzelf :bow:

• Like
Waarderingen: BB_
Even een eerste poging gedaan aan het einde van m'n pulltraining. Techniek niet best, maar wat wil je als je gelijk een 4RM poging doet.
4 + 1 voor de koningin x 180 kg
BW vanochtend 116.5 kg, vergeten foto te maken, doe ik nog.

Bewoog nog heel vlot. Lijkt me nog zeker geen 4rm :)

• Like
Waarderingen: BB_
Leg de lat maar weer meteen daar voor de zwakke paupers zoals ikzelf :bow:
Bedankt voor het compliment, maar ik denk dat jij wel een stukje sterker bent dan ik. Wellicht doordat je even off bent en deze oefening niet gewend bent en een hernia hebt gehad, maar in vorm lift je mij er wel uit.

Ow, en vergeet niet dat ik 116 weeg, er zullen hier zeker mensen van 80-90 kg zijn die boven de 200 kg liften.

Ik ga voor eind van de maand proberen 210 te halen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik zal weer de enige r*tard zijn die pas na paar keer kijken erachter kwam dat dit een omgekeerde kamer is, de rookmelder en je hoofd niet op het bankje gaf de doorslag 😂
Als jij niks had gezegd had ik nu nog steeds gedacht dat @Vonk next level calestenics atleet was.

Terug
Naar boven