MuscleMeat

WEDSTRIJD Challenge #3 (januari)

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Damn zeg. Nog 5kg alvorens mijn vrouw lesbo af is 😅

f**k ik heb hem alternated gedaan haha. Achja binnen aantal dagen weer doen haha

Dus hier gwn wat beeldmateriaal, al is het maar omdat mijn arm er lekker opstaat. Volgende keer tegoei doen en niet na rug 💪

Bijlagen

• VID_20240109_101910_384x216_184x326.mp4
    4,4 MB
f**k ik heb hem alternated gedaan haha. Achja binnen aantal dagen weer doen haha

Dus hier gwn wat beeldmateriaal, al is het maar omdat mijn arm er lekker opstaat. Volgende keer tegoei doen en niet na rug 💪
Biceps zo groot als sommige enkels hier! 👌

Misschien dat ik vandaag mijn eerste poging waag. Ben benieuwd. Mijn brein zegt ohhh 40x easy peasy. Maar ik dacht ook dat ik wel even 4x 200kg ging sumoen. We all know how well that went :fluit:

Misschien dat ik vandaag mijn eerste poging waag. Ben benieuwd. Mijn brein zegt ohhh 40x easy peasy. Maar ik dacht ook dat ik wel even 4x 200kg ging sumoen. We all know how well that went :fluit:
Zonder herniaklachten had je natuurlijk wel 4x200 gelift.

ik heb serieus ook bijna 2 weken mijn rug gevoeld na mijn poging op die DL, vandaar dat ik niet nog een poging heb gedaan :P

Ja ik was best verdrietig dat mijn opname mislukt was, want ondanks dat ik sowieso de quasimodoste was, lukte 4 reps wel.

Op 120kg :emo:

Ja ik was best verdrietig dat mijn opname mislukt was, want ondanks dat ik sowieso de quasimodoste was, lukte 4 reps wel.

Op 120kg :emo:
Nadat ik mijn poging had gepost heb ik nog tips gekregen om mijn techniek te verbeteren, en nu gaat ie veel soepeler. 😆

Dacht ook wel snel richting 30+ te gaan. Maar viel nog redelijk tegen hoe snel de biceps vol zaten 😆 maar jullie zijn wss wel iets meer gewend van te curlen hehe

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven