XXL Nutrition

Champions League topic

Je moet je ajax bril af doen trekkertje

Gast, jij bent echt dronken. Er stond een ploeg in met namen die z'n weerga niet kent. Tevez, Balotelli, Dzeko, Aguero, Toure, Kompany, Lescott, Hart, Richards, ze stonden er allemaal in. En dan ga jij beweren dat zelfs Heracles hier punten tegen zou pakken? Ajax heeft Man City van het veld gespeeld. Zeker de eerste twintig minuten waren gewoon zeer, zeer sterk. Ajax durfde druk te zetten en durfde door te dekken. Aanvallend werden er combinaties uit de hoge hoed getoverd, die echt geweldig waren.Manchester werd helemaal dronken getikt.

De laatste vijftien minuten ging City enorm veel druk zetten en zelfs toen kwam Ajax er nog een paar keer goed uit en hielden ze makkelijk stand, ondanks dat Eyong Enoh in 't veld stond.

Ajax is enorm boven zichzelf uitgestegen, of ze presteren zeer ondermaats in de competitie. Ik denk het eerste. En dat is helemaal niet erg.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie potjes zometeen

Gast, jij bent echt dronken. Er stond een ploeg in met namen die z'n weerga niet kent. Tevez, Balotelli, Dzeko, Aguero, Toure, Kompany, Lescott, Hart, Richards, ze stonden er allemaal in. En dan ga jij beweren dat zelfs Heracles hier punten tegen zou pakken? Ajax heeft Man City van het veld gespeeld. Zeker de eerste twintig minuten waren gewoon zeer, zeer sterk. Ajax durfde druk te zetten en durfde door te dekken. Aanvallend werden er combinaties uit de hoge hoed getoverd, die echt geweldig waren.Manchester werd helemaal dronken getikt.

De laatste vijftien minuten ging City enorm veel druk zetten en zelfs toen kwam Ajax er nog een paar keer goed uit en hielden ze makkelijk stand, ondanks dat Eyong Enoh in 't veld stond.

Ajax is enorm boven zichzelf uitgestegen, of ze presteren zeer ondermaats in de competitie. Ik denk het eerste. En dat is helemaal niet erg.

of je hebt een beetje realiteitsbesef en ziet dat city een off-day had door onderschatting en slechte periode.

Ajax wint met 0-3 [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Real was toch weer zwak . Hoe makkelijk Dortmund kansen creëert op die flanken man fwak...
Ajax is leuk om naar te kijken maar ik vrees toch dat ze thuis tegen Dortmund niet echt punten gaan rapen .
Anderlecht zou mss nog kunnen stunten . Hoewel ik de winst van Anderlecht eigenlijk eerder toeschrijf aan de zwakte van Zenit .

Real was toch weer zwak . Hoe makkelijk Dortmund kansen creëert op die flanken man fwak...
Ajax is leuk om naar te kijken maar ik vrees toch dat ze thuis tegen Dortmund niet echt punten gaan rapen .
Anderlecht zou mss nog kunnen stunten . Hoewel ik de winst van Anderlecht eigenlijk eerder toeschrijf aan de zwakte van Zenit .

Je onderschat dortmund, echt een hele sterke ploeg. Real zette ze toch goed vast in de tweede helft. Maar je hebt gelijk, vooral Khedira en Marcelo worden gemist. Higuan speelde trouwens echt slecht. Ronaldo ook niet echt fantastisch.

Hehe, check hoeveel het nu al bij Bayern-Lille staat :P

Ja, wtf zijn ze daar aan het doen? :roflol:

Juventus gaat ook wel weer lekker na hun verlies dit weekend :)

weet iemand waarom braga tegen united gestopt is?

---------- Post toegevoegd Wed 7 Nov 2012 om 22:01 ----------

edit licht is uitgevallen

wordt vlot gescoord vandaag in de CL

United 2-1 voor, lekker dan hoop dat ze gaan winnen, waardoor de 2de plek nog misschien haalbaar wordt voor GALATASARAY !

Kijkt iemand naar Sjachtar? :P

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 21:12 ----------

Sjaktar scoort uit een terug speelbal.

Eindelijk weer eens Juve op tv! Lekker hoor.

wat dan?

In November 2012, Luiz Adriano scored very unsportmashiplike on a fair play situation against FC Nordsjælland. Some people might even say that he acted as a little b*ch in the situation and he deserved to be kicked the hell out of football.

Lol, dit staat er nu

He is a disgrace to football (Bet most the people who are here just read @FourFourTom's post)

Terug
Naar boven