MuscleMeat

Champions League topic

en anderlecht.

Ze moeten beseffen dat ze wat meer inspanningen moeten doen om kwaliteit te halen.

zullen ze nooit snappen...
hebben al zwaar gecashed door CL te halen, zullen tijdens de winter nogmaals zwaar cashen door Suarez te verpatsen aan Moskou... en dan loopt de raad van bestuur nog al ****ing lastig te doen omdat VDB Nuytinck wou halen :rolleyes:

+ dat hun kern teveel gevuld is met spelers die het shirt niet waard zijn... zowel de overbodige spelers als ook een deel bij de effectieve kern

• Topic Starter Topic Starter
Barca, Manchester en Chelsea achter

Wat een match van Barca :roflol:
Die kansen had ik zelfs afgemaakt.

Terechte overwinning wel, me dunkt.

Van mij mag dit jaar eens een Oostblokker de cl-league winnen . Of Real :)

Ik schat de kleins dat Braga als tweede doorgaat, Galatasaray pakt ze sws ;) Thuis en uit pakken we braga sws en thuis hebben we een grote kans om het moeilijk te maken voor united, en tja cluj??

tja cluj...

70 minuten thuis tegen 10 man... Altijd lastig

:roflol: sorry het blijft leuk om dit soort gemeende hoogmoed te zien afgaan als een gieter

Zenith - Anderlecht... Zenith draait al een paar weken vierkant maar uit zie ik anderlecht nog steeds niks halen.

Laatst bewerkt:
Hahahahaha

Dammnn.. Wat speelt city DRAMATISCH

city speelt al 2 jaar dramatisch op europees gebied, niet zo'n verassing.

city speelt al 2 jaar dramatisch op europees gebied, niet zo'n verassing.

nee geen verassing nee.. Maar ik wist niet dat ze gewoon zo dramatisch speelden. Ze hebben godver amper een kans gecreeerd met fatsoenlijk voetbal. En dan staan er 10 beesten van 2 meter + en dan kan ****in moisander uit een corner raak koppen.. Naja dat kan toch niet :roflol:

schalke gewonnen door wie anders dan huntelaar ...... en affelay

Dammnn.. Wat speelt city DRAMATISCH

Zijn gewoon helemaal weggespeeld door Ajax. De eerste 70 minuten weg gecombineerd. Daarna ging Ajax als een blok voor het doel staan en speelde op de counter. Had niks met Manchester City te maken. Ze hadden tactisch gewoon 0,0 antwoord op Ajax.

Jaja weggespeeld door Ajax. City was gewoon bedroevend, 0,0 creativiteit en baltempo lag lager dan de 2e wereldoorlog. Heracles Almelo had nog een punt gehaald tegen die gasten zoals ze gister speelden.

Je moet je ajax bril af doen trekkertje

• Topic Starter Topic Starter
1 ding is iig duidelijk. Zoals Man City gister speelde is het dieptriest voor een ploeg met een kapitaalwaarde van weet ik veel hoeveel

Terug
Naar boven