AndroidHealthClinic

Champions League topic

Ik neem aan dat je met de dik gedrukte teams bedoel je volgens mij wie er doorgaan.

Ik schat de kleins dat Braga als tweede doorgaat, Galatasaray pakt ze sws ;) Thuis en uit pakken we braga sws en thuis hebben we een grote kans om het moeilijk te maken voor united, en tja cluj??

Vrij lief en grappig, je verwart je ploeg met Real.

Het is maar Galatasaray hoor.

Braga is stilaan een Europese subtopper aan het worden die regelmatig ver raakt, Cluj een stereotype stugge oostblokploeg die thuis makkelijk punten haalt, vol Portugezen en Brazilianen.

Het zou me niet verwonderen als er een aantal van Braga vroeger nu bij Cluj spelen.

Laatst bewerkt:
Of jullie onderschatten Galatasaray een beetje, we shall see ;)

zentih met hulk en witsel erbij, pakt malaga keihard denk ik zo...voor ajax is het gewoon genieten en vooral shirtjes wisselen :P

• Topic Starter Topic Starter
Leuk voor Celtic

Denk dat vanavond ManU het lastig gaat krijgen tegen CLUJ

Dat BATE Borisov zit goed in elkaar. Echt niet verwacht.

Mooi. Vanavond betje geplaceerd op Chelsea, Man U en Barcelona in combinatie met het Real van morgen. 5x men inzet als Real morgen ook wint. Come on you Special One!

Vanavond afslachting Ajax hopelijk.

Ik neem aan dat je met de dik gedrukte teams bedoel je volgens mij wie er doorgaan.

Ik schat de kleins dat Braga als tweede doorgaat, Galatasaray pakt ze sws ;) Thuis en uit pakken we braga sws en thuis hebben we een grote kans om het moeilijk te maken voor united, en tja cluj??

Jep Braga, hapklare brok voor Galatasaray :)

Makkie voor Ajax vanavond

3-0

HAAHAHAHA JE BENT ZO GRAPPIG RUUD AHAHAHA

not srs

3x Ronaldo.

in eigen goal, srs

denk eerder dat ajax wel kans op een gelijkspel heeft door de classico dit weekend.

Laatst bewerkt:
Hoe doet Anderlecht het? 0-1 maar geflatteerd?

Terug
Naar boven