Fitness Seller

Chiels trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi dan is bij deze m'n moeder uitgeschakeld in de keuken :o

Die rijst met kip kan ook wel panga met kip zijn trouwens, dat was nog beter zei je he?
Neem ik m'n shake wel mee naar m'n werk.
Zit daar nog een bewaartermijn aan? Als je 't al gemengd hebt?
 
Kip met panga, of panga met rijst? whaha, kan allebei... 't zijn allebei vetvrije proteine! :thumbs:

Shake neem ik ook vaak mee naar mijn werk, kan prima. De structuur van de eiwitten kan wel veranderen (denatureren), maar dat maakt ze niet zinloos.. alleen kan het zijn dat de opname snelheid verandert. Die eiwitten vliegen niet weg ofzo, alleen word de vorm anders na lange tijd. Maar ik heb studies gelezen dat whey pas na een week, en koel pas na maanden gaat denatureren.
 
Laatst bewerkt:
Hehe foutje, rijst met panga :P Kip met panga lijkt me eerlijk gezegd niet zo lekker.

Hmm oke, dan wordt dat dus gewoon de shake in een beker gieten en op m'n werk opzuipen. Zal ook eens zoeken naar dat denatureren, wordt dan btw de opname snelheid verhoogd of verlaagd?
 
Wie is dat als ik vragen mag ? Die gozer uit jou dorp die ook bij ons trained?
 
Stefan, weet niet of je em kent? Trainen er wel meer uit m'n dorp daar, maar hij doet aan bodybuilding ook.. naja niet dat ik mezelf al zo kan noemen :P

Morgen ga ik er beginnen trouwens, weet niet of jij er dan ook bent?
 
Stefan, weet niet of je em kent? Trainen er wel meer uit m'n dorp daar, maar hij doet aan bodybuilding ook.. naja niet dat ik mezelf al zo kan noemen :P

Morgen ga ik er beginnen trouwens, weet niet of jij er dan ook bent?

Uhh dinsdag of woensdag pas weer UB. Maar ik kan kijken of mijn armen enigzins hersteld zijn dat ik armen kan doen xD
 
Haha oke, naja ik was van plan direct na m'n werk te gaan dus tegen half 6 daarzo. Misschien dat ik je dan nog zie! Ga er wel gewoon verder met rippetoe totdat ik m'n deadlift wat op een hoger plan heb.
 
Tuurlijk nu kun je ook zwaarder deadliften maar zorg in eerste instantie wel dat iemand kijkt of het dan ook nog goed gaat
 
Haha ik was al van plan om Bilal, zo heet die kerel toch? te laten kijken naar m'n vorm.
 
Zo m'n vorm was dus niet goed hehe. Moet eerst door m'n benen zakken daarna pas m'n bovenlichaam laten zakken, volgens de instructeur. Maar nu zie ik op exrx dat die man in dat filmpje ook eerst z'n bovenlichaam laat zakken en dan pas echt door de benen gaat. What to do?

Squat

3 x 5 x 80
5 x 70

Bench press

10 x 20
5 x 44
5 x 48
5 x 48
6 x 48
6 x 48
5 x 48

Nou dat ging easy as dell.

Deadlift

5 x 40
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 60

Toen voelde ik em aardig in m'n onderrug.

En een dipstation is er niet.
 
Mooie training hoor, en je kan toch dippen tussen bankjes? anders doe je CGBP :thumbs:
 
Hmm dan doe ik denk ik liever cgbp, lijkt me een fijnere oefening dan dippen. Dat vond ik namelijk al niet echt de fijnste oefening.

Klopt trouwens dat filmpje wat op exrx staat of het verhaal van die instructeur van daar? Als je me dat kunt vertellen krijg je oneindige karma :o
 
Vanavond getraind, ging niet echt lekker.

Ik squatte dus in zo'n smith machine, dat ding geleidde dus alles heel makkelijk naar boven. In m'n nieuwe gym is dat wat minder, en bleek dat ik niet ver genoeg doorzakte. Dus vandaag maar gesquat op 60 kg :( Rest vd training ging ook niet chill.

Wel whey en dextrojuice besteld, komt morgen binnen.. wilde nog isolaat maar moet ff rustig aan doen met m'n geld.
 
Vanavond getraind, ging niet echt lekker.

Ik squatte dus in zo'n smith machine, dat ding geleidde dus alles heel makkelijk naar boven. In m'n nieuwe gym is dat wat minder, en bleek dat ik niet ver genoeg doorzakte. Dus vandaag maar gesquat op 60 kg :( Rest vd training ging ook niet chill.

Wel whey en dextrojuice besteld, komt morgen binnen.. wilde nog isolaat maar moet ff rustig aan doen met m'n geld.

Het is echt geen ramp , dat je maar met 60kg squat ;). Elke training gaat niet even goed dat heeft iedereen. Volgende keer beter gozer gewoon goed blijven eten en het komt op den duur wel goed
 
Hey kerel. ik neem ff kijkkje in je log.
Lekker bezig!Die squat groeit wel, let maar op.
 
Jaa i know, maar 't demotiveerde me gisteravond nogal. Dus morgen maar trainen.

Bedankt voor de reacties trouwens!
 
Ik zag je "Na Rippetoe"topic. Ben al wel klaar met Starting Strength dan?

Ik zit ermee op 3x5x105-110kg en moet nog een heel eind naar 140-150.
 
Ik heb 't nu 3 maanden gedaan, ben wel toe aan wat anders.

Vandaag getraind, was lekker rustig.

Squat was hele tijd bezet, dus die heb ik niet kunnen doen.

Leg press

4 x 10 x 100

Bench press

4 x 5 x 50

Laatste setje was wel heavy zeg, daar nog 2 reps op gedaan met spot.

Deadlift

1 x 8 x 50
2 x 5 x 80

Toen nog ff incline dumbbell press:

3 x 8 x 12
2 x 8 x 14

Toen stond ik al in de kleedkamer, maar ik wilde nog graag een pr op de deadlift zetten.

dus weer terug gegaan

1 x 100
2 x 100
2 x 100
3 x 100
1 x 100

En de vorm was goed volgens m'n instructeur.

Bammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! Wat een training.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven