MuscleMeat

Chiels trainingslog

Bezoekers in dit topic

Mooie training man, zomaar ff 3x100 deadliften! gefelicteerd met je PR ;)
 
Ja ik was een echte held op sokken hehe.

Bedankt he! :) Jouw training zag er ook nogal bruut uit eigenlijk.
 
Ik deed die eerste setjes deadlift met schoenen aan, maar daarna met sokken aangezien ik op van die hardloopschoenen train en dat niet echt bevorderlijk is voor m'n enkels.. dat worden denk ik schoenen met platte zolen. Of gewoon op sokken.

Trouwens woensdag ook gemeten:

wat stats:

82,2 kg
VP 20 procent via zo'n weegschaal ding, volgens mij klopt er niks van want je kunt m'n buikspieren zien ??? Ik hoop iig dat 't niet klopt :D
Buikomvang 88 cm :o
Verder kreeg ik het advies om wat minder melk te drinken aangezien mijn darmen niet echt optimaal zijn. Kan wel kloppen wat ie zegt trouwens.

Ahaaa dat is dus het geheim!

In 1 x vlogen ze omhoog :fuu:
 
Als je je buikspieren kunt zien is het sowieso geen 20% natuurlijk ;)
Sowieso kloppen die elektrische dingen nooit, was je toevallig bezweet toen je er op stond? (dat scheelt zo 10%).
 
Hmm ja wel redelijk, was behoorlijk warm in de auto toen ik er heen ging dus ik had wel iets gezweet.

Maar een keer zo'n tangetje kopen.
 
Hmm ja wel redelijk, was behoorlijk warm in de auto toen ik er heen ging dus ik had wel iets gezweet.

Maar een keer zo'n tangetje kopen.

Koop er meteen een pool bij die verstand heeft van zo'n tang :D
Nee serieus, als iemand zonder ervaring dan gaat meten kan de uitslag ook verre van correct zijn, misschien iemand in je gym? ;)
 
Ja mistery traint er ook, maar of ie verstand heeft van meten zou ik niet kunnen zeggen.

Naja trouwens als je 5 x meet op binnen een uur en de uitslagen liggen bij elkaar zal 't wel kloppen lijkt me?

M'n oom heeft trouwens nog wel een paar polen te koop, binnenkort maar es op visite :P
 
Toen stond ik al in de kleedkamer, maar ik wilde nog graag een pr op de deadlift zetten.

dus weer terug gegaan

1 x 100
2 x 100
2 x 100
3 x 100
1 x 100

Zo is dat! Goeie spirit hoor. :thumbs:
 
Thanks, voelde toch wel even goed idd.. denk dat als ik het niet gedaan had dat ik vandaag spijt had gehad.

Hoewel ik dat nu ook wel een beetje heb met spierpijn enzo :D
 
Vandaag geen training, gym is dicht. Alleen vannacht beetje laat gemaakt, was er half 7 ofzo weer. Morgen eerste training met m'n nieuwe schema.
 
Zoo ik begon dus maandagavond flink te kotsen en 's nachts ook. Al m'n eten van het laatste weekend ofzo uitgekotst ;o
En dinsdag ook nog totaal niet fit en woensdag ook niet. Vandaag weer naar school geweest, woensdag wel goed gegeten en vandaag ook.

In ieder geval vandaag benen dag:

squat

15 x lege stang
2 x 5 x 40
3 x 5 x 60

Deadlift
3 x 5 x 100
1 x 120 PR
1 x 120 PR

Kan nog wel meer trekken denk ik.

Leg Press

4 x 8 x 100

Leg extension

3 x 8 x 35
8 x 40

Zo en nu voel ik m'n benen goed.
 
Deadlift
3 x 5 x 100
1 x 120 PR
1 x 120 PR

Kan nog wel meer trekken denk ik.

Netjes man!

De psychologische grens van 100 kg is definitief doorbroken. Op naar de 150 kg!
 
Bedankt!

Wil inderdaad zo snel mogelijk naar de 150 en dan doorstoten naar de 200. Maja die 200 trekken duurt nog wel even hehe. Squats gaan echter nog steeds k*t, weet niet wat 't is. Had 't gewoon echt al moeilijk met 60 kg squatten???
 
Vanavond weer even getraind, de schouders + traps waren aan de beurt.

Military Press

15 x 20
8 x 20
8 x 40
5 x 40
5 x 40

Bij die 8 werd ik een beetje overmoedig, dacht dat 't wel heel makkelijk zou gaan.

DB shoulder press

5 x 8 x 10
Laatste paar reps gingen heavy. Toen 12 kg gepakt, nog ff laatste er uit persen

3 x 8 x 12

Dat ging dan weer redelijk makkelijk ??? Snapte er niks van haha

Side raises

8 x 3 kg easy
8 x 4 kg easy
8 x 5 kg easy
3 x 8 x 6 kg. Toen werd 't wat zwaarder.

Barbell shrugs in smith

3 x 8 x 40
4 x 8 x 50

Wilde upright rowen, maar wist niet hoe dat moest :D Dus toen ff dumbbell shrugs gedaan

Dumbbel shrugs

3 x 20 kg per dumbbell
2 x 8 x 26 kg per dumbbell

Buikspiershizzle

Voel me wel voldaan. Die db shoulder press vind ik fijner dan military press trouwens.

Ik vind trouwens dat al mijn presses zo zwak zijn, nouja eigenlijk alles maar vooral m'n presses. Is daar wat aan te doen?
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen alweer getraind.


Seated row

10 x 50
8 x 50
8 x 50
8 x 50
8 x 45

Pull ups

12 x met hulp
10 x met hulp
8 x met hulp
8 x met hulp

Hulp is dan iemand die me bij gekruiste enkels vastpakt

BOR

8 x 40
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Damn dat was zwaar

Lat pulldowns

8 x 45
8 x 45
8 x 45

Dumbbel curls

8 x 7
8 x 7
8 x 7
8 x 7
8 x 7

Volgens mij was 't vaak 10 herhalingen, heb niet echt opgelet op 't aantal. Niet minder dan 8 in ieder geval.

EZ bar curls
Gewichten excl. stang.. lijkt bijna niks trouwens zo haah.

8 x 10
8 x 10
8 x 10

M'n biceps waren helemaal vol, vage shit.
 
Haha dankje! Ga jij vandaag nog trainen of ga je maandag weer?

Zelfs een pakje boter optillen ging moeilijk net hahaha.
 
Back
Naar boven