XXL Nutrition

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gekloot met de darmen herken ik helaas wel:( Ik ben vorig jaar positief getest op de helicobacter bacterie en het leek ook beter te gaan na een flinke antibiotica kuur + probiotica. Het is nu weer terug op hetzelfde punt dus ik ga binnenkort weer naar de HA. Ik heb tot dusver alleen in de ochtend veel last.

Ik heb het even gemist, maar waarom ging stoppen met het kuren?

• Topic Starter Topic Starter
Daar hebben ze mij nog nooit op getest denk ik? Mss maandag eens navragen.
Stoppen met kuren omdat de vrouw er echt problemen mee heeft, zij denk dat dat een mede oorzaak is van mijn mindere gezondheid en wilt geen illegale spullen meer in huis (las voorbeeld voor de kinderen en omdat de jongste nu ook al ik kasten zit enzo)
Ze heeft dan ook alles weg gedaan. En in heb eigenlijk weinig zin om er tegen in te gaan omdat ze wel solide standpunten heeft en de bedoelingen goed zijn. Moest het nodig zijn mag via een arts begeleid via de reguliere weg dingen zoals trt wel. Maar ik ga eerst eens enkele maanden of (heb nu weinig keus ook :p) en dan eens zien hoe mijn bloedwaarden zijn, hoe ik mij voel en wat de dokter zegt

Gekloot met de darmen herken ik helaas wel:( Ik ben vorig jaar positief getest op de helicobacter bacterie en het leek ook beter te gaan na een flinke antibiotica kuur + probiotica. Het is nu weer terug op hetzelfde punt dus ik ga binnenkort weer naar de HA. Ik heb tot dusver alleen in de ochtend veel last.

Ik heb het even gemist, maar waarom ging stoppen met het kuren?

Ben daar al 4 keer op getest en elke keer negatief maar wel die klachten...

Ben daar al 4 keer op getest en elke keer negatief maar wel die klachten...
Welke klachten heb jij?

Enige wat ik kon herleiden dat het om de helicobacter ging was hongerpijn en dan met name 's nachts. Daar heb ik op het moment geen last meer van, maar nog wel steeds buikpijn in de ochtend. Ik moet nog op evt intoleranties worden getest.

Daar hebben ze mij nog nooit op getest denk ik? Mss maandag eens navragen.
Stoppen met kuren omdat de vrouw er echt problemen mee heeft, zij denk dat dat een mede oorzaak is van mijn mindere gezondheid en wilt geen illegale spullen meer in huis (las voorbeeld voor de kinderen en omdat de jongste nu ook al ik kasten zit enzo)
Ze heeft dan ook alles weg gedaan. En in heb eigenlijk weinig zin om er tegen in te gaan omdat ze wel solide standpunten heeft en de bedoelingen goed zijn. Moest het nodig zijn mag via een arts begeleid via de reguliere weg dingen zoals trt wel. Maar ik ga eerst eens enkele maanden of (heb nu weinig keus ook :p) en dan eens zien hoe mijn bloedwaarden zijn, hoe ik mij voel en wat de dokter zegt
Aan de ene kant snap ik dat wel. Al zou ik niet heel blij zijn als alles wordt weg gegooid:p Ik zou er persoonlijk niet zo'n problemen mee hebben als mijn kerel het zou overwegen, maar er zijn wel grenzen. Maar goed, hij traint meer voor de fun dus die kans is toch nihil:p

Welke klachten heb jij?

Enige wat ik kon herleiden dat het om de helicobacter ging was hongerpijn en dan met name 's nachts. Daar heb ik op het moment geen last meer van, maar nog wel steeds buikpijn in de ochtend. Ik moet nog op evt intoleranties worden getest.

Maagzuur/oprispingen, boeren en overgeven en bij een lege maag misselijkheid lucht bel in maag

Slik sowieso omeprazol. Maar heb mijn periodes dat dat ook niet helpt. Eet ook 6000+ calls dat helpt ook niet mee gok ik.

Laatst bewerkt:
Maagzuur/oprispingen, boeren en overgeven en bij een lege maag misselijkheid lucht bel in maag

Slik sowieso omeprazol. Maar heb mijn perdiodes dat dat ook niet helpt. Eet ook 6000+ calls dat helpt ook niet mee gok ik.
Is dit stukken feller tijdens orals of tren?

Slik sowieso omeprazol. Maar heb mijn perdiodes dat dat ook niet helpt. Eet ook 6000+ calls dat helpt ook niet mee gok ik.
Het ligt er ook nog aan of het in de maag zit of in de 12vingerige darm. Ik gok bij mijzelf op het laatste obv van mijn klachten.

Ik denk ook dat die 6k kcals niet echt mee helpt indd!

Overstappen van omeprazol naar pantoprazol heeft voor mij een licht verschil gemaakt.

Goeie beslissing man!

Hoe ist met de trainingen en hoe vol je je off?

Hoe ist met de trainingen en hoe vol je je off?
Ik heb deze week niet kunnen trainen vanwege ziekenhuis, zaterdag terug beginnen.
Ik verwacht niet dat ik er de komende 2 weken heel veel last van ga hebben :-)
Kwa gevoel: ik voel mij rustiger en wat minder snel boos, dus eigenlijk voel ik mij mentaal best goed.

Ik heb deze week niet kunnen trainen vanwege ziekenhuis, zaterdag terug beginnen.
Ik verwacht niet dat ik er de komende 2 weken heel veel last van ga hebben :-)
Kwa gevoel: ik voel mij rustiger en wat minder snel boos, dus eigenlijk voel ik mij mentaal best goed.
Heb je pct gedaan? En ben je nog bezig met roa? En hoeveel mg?

@Punjab als ik omeprazol 1dag vergeet te nemen heb ik onmiddellijk terug maagzuur.
Pantoprazol kan minder kwaad als ik dit eens een dagje vergeet

• Like
Waarderingen: Vonk
Heb je pct gedaan? En ben je nog bezig met roa? En hoeveel mg?
Ik heb geen pct gedaan, ik ben dit alleen maar van plan als na enkele maanden mijn bloedresultaten dit uitwijzen.
Roa neem ik nog steeds, 10mg per dag omdat bijna alle acne weg is, alleen de littekens en wondjes zijn er nog.

Laatst bewerkt:
Waarom geen nakuur?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven