Fitness Seller

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb het toen niet in detail gelezen maar heeft @Galen een tijd geleden geen topic gestart hierover? Onderzoek waaruit zou blijken dat een nakuur eigenlijk geen meerwaarde zou hebben voor het herstel?
Daar gebruikten mensen ook hcg en arimidex ALS nakuur. Er is geen enkel specifiek onderzoek geweest naar nakuren met nolvadex of clomid.

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees zoveel tegenstrijdige standpunten en ervaringen dat ik hierin de kluts even kwijt ben. Ik heb al een paar blasters gehoord die hersteld zijn zonder nakuur, daarom dat ik hier ook een poging in wil wagen. Moest het toch nodig zijn wil ik de nakuur via een arts doen. Ik heb ergens schrik dat als ik weer verboden middelen in huis haal ik echt relatie problemen ga krijgen (ik weet t, het klinkt zwak)

Ik zou voor safe gaan en wel een nakuur doen. Eventuele libidoproblemen straks leveren misschien wel meer relatieproblemen op straks.;)

Ik zou voor safe gaan en wel een nakuur doen. Eventuele libidoproblemen straks leveren misschien wel meer relatieproblemen op straks.;)
Hm, over libidoproblemen heb ik eigenlijk nog niet nagedacht, als dit tijdelijk is onderhoud ik de relatie op dat vlak wel met speeltjes :)

Dit gaat een zware periode worden, geen drank, geen drugs, geen roids, zelfs geen nakuren. Voor ik het weet eet ik salades met quiniuoa en loop ik met sandalen rond :)
Ik begin een oude lul te worden :)

Dit gaat een zware periode worden, geen drank, geen drugs, geen roids, zelfs geen nakuren. Voor ik het weet eet ik salades met quiniuoa en loop ik met sandalen rond :)
Ik begin een oude lul te worden :)

En dat allemaal voor de relatie? Heeft ze een platinum poesje ofzo?

En dat allemaal voor de relatie? Heeft ze een platinum poesje ofzo?
Ow hangt wel meer aan vast hoor. Als ze geen goede argumenten zou hebben had ik veel tegengas gegeven. Ik heb het op vlak van roids ook voor mn eigen verkloot door er nonchalant en onverantwoord mee om te gaan, en dan word je op bepaalde momenten voor keuzes gesteld.
Zij is eigenlijk niet degene die moeilijk doet, ik heb het gewoon zelf verpest.

Ik wil ook op geen enkel manier beweren dat roids op zich echt slecht zijn. Ik vind de bijwerkingen zelf nogal meevallen voor de doseringen dat ik ooit heb gedaan. (Ook wel wat geluk gehad denk ik)
Is een beetje zoals alcohol, veel kunnen er perfect mee omgaan, zijn lekker gezellig, anderen belanden als alcoholist in een studio... en dan heb je nog alles wat er tussen in zit

Wie is Amir eigenlijk? Heb ik iets gemist?

Succes met je herstel maat! :)

Snap ik man, gezondheid en gezin is natuurlijk belangrijker. Zal zeker goed blijven trainen en eten om toch zo veel mogelijk te behouden. Heb ook dat ik nu niet kan sporten door die gyno operatie en voel me ook weer minder geworden hahaha, heb zelf geen kuurverleden dus het zal bij mij wel meevallen daarin :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven