XXL Nutrition

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nog tot donderdag ziekenhuis, ff geen injects geen orals, niks :) terug wat gezond worden. Volgende zondag zal ik wel terug cruisen (mss eens proberen op 125mg+hcg om terug wat fatsoenlijke ballen te krijgen:p ?
Ik win Mn verloren massa tot een bepaald put heel snel terug en ik heb jaarlijks een paar terugvallen, dus ik maak mij niet echt druk om de kgs. Het is alleen wat jammer voor,de wedstrijd. Ik denk dat ik een leane mooibooi look ga creëren deze zomer, massamonster lukt niet meer :)
63351CB6-FDB1-4A96-9ED4-340F841EBD91.jpeg

Nog tot donderdag ziekenhuis, ff geen injects geen orals, niks :) terug wat gezond worden. Volgende zondag zal ik wel terug cruisen (mss eens proberen op 125mg+hcg om terug wat fatsoenlijke ballen te krijgen:p ?
Ik win Mn verloren massa tot een bepaald put heel snel terug en ik heb jaarlijks een paar terugvallen, dus ik maak mij niet echt druk om de kgs. Het is alleen wat jammer voor,de wedstrijd. Ik denk dat ik een leane mooibooi look ga creëren deze zomer, massamonster lukt niet meer :)
63351CB6-FDB1-4A96-9ED4-340F841EBD91.jpeg
Plopperdeplop...veeg me op:roflol:

Net klein gesprek gehad met vrouw, roids liggen in container en tijd om of te gaan.
Ik blijf wel trainen maar als treu natty misterTN-trainee

Hier komt de dip :eek::(

Laatst bewerkt:
Hoezo dat ineens? En voor altijd off of voor een periode?
Ik denkt toch zeker off zolang er jonge kinderen thuis rondlopen. ik had niet door dat de vrouw er zoveel problemen mee heeft. Ze heeft ook niet graag dat er verboden dingen in huis gebeuren waar jonge kinderen bij zijn.
Ik blijf wel gewoon enkele keren per week trainen en gezond eten enzo, dus het is zeker niet de bedoeling de stoppen met Mn hobby.
Het “underground” aspect moet er gewoon uit. We wonen in België en hier word het echt wel bijna als drugs bekeken en bestraft. En als je de hoeveelheden thuis hebt liggen die een blaster heeft, word je al meteen als dealer berecht met al de gevolgen vandien. Als het off gaan teveel problemen gaat geven met mijb chrohn ga ik er alles op zetten om via een legale weg aan trt te geraken indien nodig.

Ik denkt toch zeker off zolang er jonge kinderen thuis rondlopen. ik had niet door dat de vrouw er zoveel problemen mee heeft. Ze heeft ook niet graag dat er verboden dingen in huis gebeuren waar jonge kinderen bij zijn.
Ik blijf wel gewoon enkele keren per week trainen en gezond eten enzo, dus het is zeker niet de bedoeling de stoppen met Mn hobby.
Het “underground” aspect moet er gewoon uit. We wonen in België en hier word het echt wel bijna als drugs bekeken en bestraft. En als je de hoeveelheden thuis hebt liggen die een blaster heeft, word je al meteen als dealer berecht met al de gevolgen vandien. Als het off gaan teveel problemen gaat geven met mijb chrohn ga ik er alles op zetten om via een legale weg aan trt te geraken indien nodig.
Denk dat off gaan goed besluit is. Je organen krijgen rust, je receptoren worden weer schoon en als je goede basis hebt val je niet veel terug. Je verliest wat vocht en pomp is minder omdat je bloedvolume zakt. De meeste denken... Kuren nou gaat het beginnen.. Maar het is juist andersom. Iig succes. Komt wel goed.

Denk dat off gaan goed besluit is. Je organen krijgen rust, je receptoren worden weer schoon en als je goede basis hebt val je niet veel terug. Je verliest wat vocht en pomp is minder omdat je bloedvolume zakt. De meeste denken... Kuren nou gaat het beginnen.. Maar het is juist andersom. Iig succes. Komt wel goed.
Bedankt, ik denk ook dat de terugval gaat meevallen omdat ik niet gigantisch veel te verliezen heb. Ik ben nu 95kg op 10%, als ik boven de 90 blijf op dit vetpercentage is het mij allemaal goed :p

Sinds dinsdag avond weer paar daagjes ziekenhuis vanwege darmproblemen.
Kleine tegenslag, maar ik heb nog een paar weken om Ripped te worden, extra massa gaat er niet inzitten, maar dat is het leven :)
image.jpg

Wat heb je precies? Qua klachten loop zelf ook een tijd te kutten met me maag en darmen

Wat heb je precies? Qua klachten loop zelf ook een tijd te kutten met me maag en darmen
Verschillende dagen obstipatie en het gevoel dat alles in mijn laag blijft zitten (met gevolg heel vol gevoel en vies ruikende boeren.
Na een tijdje slaat dit om naar heel frequente ontlasting in alle vormen. Dit wisselt om de paar dagen.
Hierbij een fel vermoeid gevoel.

Hoe lang ben je on geweest?

Succes met het herstel!

Hoe lang ben je on geweest?

Succes met het herstel!
Ik weer het niet meer precies, denk een jaar of 4.
Daarvoor ook enkele jaren on geweest en toen een paar maanden of.
Dat herstel viel heel goed mee, alleen werd ik echt snel dik en smal.

Voel je verantwoordelijk voor je gezin!! Dat is jouw toekomst!! :mad: (Ik treen al 30 jaar natty)

Las net ook je post in het andere topic en er zit zeker wat in. Hopelijk kan je toch nog wat massa vasthouden zonder roids.

In ieder geval veel succes en een spoedig herstel!

Las net ook je post in het andere topic en er zit zeker wat in. Hopelijk kan je toch nog wat massa vasthouden zonder roids.

In ieder geval veel succes en een spoedig herstel!
Bedankt, mijn kennis van training en voeding is wel beter als jaren terug. Ik vermoed dat ik een getrainde look ga kunnen behouden. Bb look verwacht ik niet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven