XXL Nutrition

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Je moet ook zoveel mogelijk trace-carbs vermijden en echt carbs zoals in kwark zijn bij keto eigenlijk een no-go.

Maar goed, geloof mij. Op deze manier krijg je jezelf niet in ketose. Echter terugzakken van bijvoorbeeld 300-400g carbs naar 75-100g doet look-wise al een hele hoop (bij mij).
In denk dat echt ketose mij niet gaat lukken, kwark+groenten en ik zit al tegen de 75gr
Daarom zal het zo laag mogelijk in carbs worden :)

Zo moeilijk is het toch niet om zero carb te eten?

(Al zou ik het je niet aanraden)

Zo moeilijk is het toch niet om zero carb te eten?

(Al zou ik het je niet aanraden)
Ik zou niet weten hoe ik dit moet doen en dan toch mijn vitamines en mineralen binnen krijgen? Op een ongezonde manier is het wel best simpel denk ik

Denk aan andere groentes. Komkommer, tomaat, radijs, bleekselderij, champignons, olijven etc. Veel water en weinig aan carbs. Maar ook weinig aanvezel. Je kan eventueel een vezelsupplement nemen. In tabletvorm of psyllium husk voor je darmen.
Verder que eiqitten ipv kwark tonijn/vis/eieren en wil je wat stevigers pak dan Night protein. Eiwitten en kan je een echte pap van maken zonder dat je carbs hebt.
Vetten verzadigen ook dus het is best te doen.
Je kan in de keto periode multivitamine bijslikken. Het is echt een "tijdelijk" dieet om makkelijk en snel even wat kwijt te raken. Eenmaal een paar weken gedaan kan ej omschakelen naar een low carbs met genoeg groente en vezel.

Vooral om de cravings proberen tegen te gaan en niet nog vetter te worden.
Sinds ik geen maagproblemen meer heb ben ik verschrikkelijk veel beginnen snoepen (koeken en chips) (geen binges ofzo maar gewoon de ganse dag te veel)
Ik wil op deze manier veel vetten en eiwitten binnen krijgen zodat ik constant een verzadigd gevoel heb en hopelijk hierdoor geen cravings meer.
Wat bij mij helpt is om simpelweg een paar dagen van de snelle carbs af te blijven en de keuze te maken voor complexe carbs. Na een paar dagen heb ik er dan ook geen echt behoefte mee aan, of zoals jij zegt: cravings. het is een minder drastische optie dan meteen ketose of low carb gaan.
Het vraagt wel wat dedication, maar mijn ervaring is dat van low carb niemand gezelliger wordt ;)

Maar goed, geloof mij. Op deze manier krijg je jezelf niet in ketose. Echter terugzakken van bijvoorbeeld 300-400g carbs naar 75-100g doet look-wise al een hele hoop (bij mij).

Ik denk ook wel dat jij als ecto sneller in ketose komt dan ik als endo....duurde bij mij wel een dag of 3 ;)

Gewoon die hele keto onzin skippen. Slaat werkelijk nergens op..

Cutten is creeeren van een deficit, hoe je dat doet maakt geen f**k uit.

Denk aan andere groentes. Komkommer, tomaat, radijs, bleekselderij, champignons, olijven etc. Veel water en weinig aan carbs. Maar ook weinig aanvezel. Je kan eventueel een vezelsupplement nemen. In tabletvorm of psyllium husk voor je darmen.
Verder que eiqitten ipv kwark tonijn/vis/eieren en wil je wat stevigers pak dan Night protein. Eiwitten en kan je een echte pap van maken zonder dat je carbs hebt.
Vetten verzadigen ook dus het is best te doen.
Je kan in de keto periode multivitamine bijslikken. Het is echt een "tijdelijk" dieet om makkelijk en snel even wat kwijt te raken. Eenmaal een paar weken gedaan kan ej omschakelen naar een low carbs met genoeg groente en vezel.
Gelukkig mensen die het wel begrijpen:hello::thumb:

Gewoon die hele keto onzin skippen. Slaat werkelijk nergens op..

Cutten is creeeren van een deficit, hoe je dat doet maakt geen f**k uit.
+1. Maak het jezelf niet te moeilijk @chrash . Zoals eerder aangegeven, zou ik het hele keto gebeuren voorlopig ook links laten liggen. Het gaat tenslotte maar om een periode van drie weken. Probeer je nu vooral te focussen op een voedzaam dieet (geen koeken, chips...). Dan geraak je al een heel eind binnen drie weken. Yes you can :o

Niet meer (teveel) snoepen en minder/niet junken heeft bij mij een wereld van verschil gemaakt....

Ik zou niet weten hoe ik dit moet doen en dan toch mijn vitamines en mineralen binnen krijgen? Op een ongezonde manier is het wel best simpel denk ik
Yes ik heb het ook niet over de gezonde manier.. dat maakt in prep toch allemaal niet zoveel meer uit :P

+1. Maak het jezelf niet te moeilijk @chrash . Zoals eerder aangegeven, zou ik het hele keto gebeuren voorlopig ook links laten liggen. Het gaat tenslotte maar om een periode van drie weken. Probeer je nu vooral te focussen op een voedzaam dieet (geen koeken, chips...). Dan geraak je al een heel eind binnen drie weken. Yes you can :o
Mja, keto gaat niet lukken nee :)
Low carbs ga ik toch wel eens proberen
Al mijn vorige cuts waren puur op kcals gericht en werkte eigenlijk gewoon prima, maar ik wil nu gewoon wat experimenteren voor de cravings tegen te gaan en wat ervaring op te doen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven