AndroidHealthClinic

Chrash zijn weg naar DBB-fame (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je ging toch cutten op 3800 kcals? Waarom zit je dan nu steeds op 2000, en zelfs met de BBQ nog op 3000?
Treu, maar ik vond mijn start foto’s best wel fel tegenvallen daarom dat ik eerst een groot deel vocht en vet wil verliezen, zodra Mn percentage terug wat acceptabel is ga ik een stuk minder streng cutten met meer focus op massa behoud.
(In andere woorden, ik had niet door dat ik op zo een korte tijd zoveel vetter was geworden, dit is een beetje een cut-of-shame)
Dit is een foto van denk ik maar ongeveer 3maanden terug
 
Laatst bewerkt:
Beetje crashen voor een paar procentjes zal nogal meevallen in spierverlies, als dit maar een korte periode is (hoop ik toch)
 
Hoe doe je die dumbell squat? Gezien je 106kg gebruikt.

En je shape na bepaalde super supps zal tegenvallen als je het gaat vergelijken met wanneer je ze aan het gebruiken was helaas. Geldt niet alle middelen maar wel voor dat ene middeltje helaas:o ik volg allezins.
 
mucci aan beide kanten houd ik een dumbell van 53 kg vast en ik probeer mijn rug zo recht mogelijk te houden (zodat het zo min mogelijk een deadlift word)
Ik ben idd gewoon om met tren te cutten, dus hoop dat het niet te hard gaat tegenvallen nu. Mja, tren is geen optie op het moment, orals ook niet. Hoop dat 200mg test toch aardig wat kan vasthouden. Dit zal wss niet mijn beste Shape ooit zijn. Maar een niet super harde 8% ga ik toch proberen :)
 
Laatst bewerkt:
mucci aan beide kanten houd ik een dumbell van 53 kg vast en ik probeer mijn rug zo recht mogelijk te houden (zodat het zo min mogelijk een deadlift word)
Ik ben idd gewoon om met tren te cutten, dus hoop dat het niet te hard gaat tegenvallen nu. Mja, tren is geen optie op het moment, orals ook niet. Hoop dat 200mg test toch aardig wat kan vasthouden. Dit zal wss niet mijn beste Shape ooit zijn. Maar een niet super harde 8% ga ik toch proberen :)
Nou gek dan, ik vermoedde al dumbells maar nog niet veel oneven kilogrammen gezien op een dumbell.

Waarom opteer je voor die oefening? Deed hem vroeger ook vaak maar plots uit m'n 'selectie' verdwenen zeg maar
 
mucci het zijn verstelbare dumbells van ong 3kg en er passen 10 schijven van 5kg op (30mm) reden is omdat ik in een home gym train en ik eigenlijk best wel inspiratieloos ben voor andere been oefeningen, lunges vind ik echt kut om te doen.
 
Bulgarian split squats? In beide handen een DB van over de 50 kg, WOW, dat is al erg zwaar om gewoon vast te houden.
 
Sweatdaily nope de gewone dumbell squats, 50kg per hand valt voor een gemiddelde man nogal mee hoor, gelukkig hiermee nog geen grip problemen. Het is eigenlijk aan de lichte kant maar als ik de dumbells laad met 10kg plates worden ze echt onhandig en schuren ze langs mijn benen/tegen mijn knieën. Maar als finisher na squats en deadlifts is het wel een fijne oefening voor net een beetje extra te pushen :)
 
Vanw
Training van vandaag: benen en buikspieren.

Squat: 10x50, 10x70, 10x90, 5x100, 5x110
Deadlift: 10x60, 10x110, 5x150, 2x180, 1x200, 15x110, 12x60
Rope-Crunch: 12x31,5, 12x40,5, 12x49,5
Dumbell squat: 8x66, 8x106, 8x106

Deze training heb ik echt mijn grenzen opgezocht kwa volume op weinig kcals (een pakje crackers en een eiwitshake met magere melk)
Zeker tijdens het deadliften meerdere keren zwart voor mijn ogen gezien.
Liters zweet verloren :) kwartiertje moeten gaan liggen na de training.
Ik ben wel voldaan en tevreden (squatten en deadliften beperk ik normaal tot de broodnodige sets, nu ben ik er wel volledig voor gegaan)

Als ik dit kan volhouden denk ik dat ik mezelf ga overtreffen :-)
Mja, het is nog maar het begin dus nog niet te hard van stapel lopen.

Wellicht rondom trainingen het meeste eten?
 
Camelus dat kan ik inderdaad beter doen, kcals ga ik binnenkort zowiezo uppen want dit houd ik niet lang vol.
 
Hier ook in!
 
Fuuuuu...
Dag begint al goed :rolleyes:
image.jpg
 
97,2 kg op de weegschaal vanmorgen.
Mijn plofkop is al een stuk minder en er is terug een beetje definitie te bespeuren.
Een groot deel van het vocht is wel wat weg getrokken vermoed ik.
Energielevel is wel 0,000
Vandaag en morgen nog 2000kcals, zaterdag mikken op 3000kcals, dit aanhouden tot de week daarop zaterdag en dan bekijk ik het wel weer. Ik heb nogal moeite om mij strikt aan mijn plannen te houden. Maar vermits het maar een hobby is voor mij ben ik toch wel tevreden met elk klein succes, zeker na de beslissing geen zware en ongezonde blasts meer te doen. (Ik zou toch wel graag ooit opa worden :-) )

Komende maandag laat ik een elektrocardiogram maken, als deze in orde is blijf ik nog cruisen, als deze niet ok is ga ik verlagen naar trt dosis en contact zoeken met een endocrinoloog.
Bloedwaarden waren volgens mijn huisarts ok op een vitamine D-tekort na (ik krijg nu d-cure) en mijn cholesterol was niet super, maar niet slecht genoeg voor medicatie.
Leverwaarden waren een paar maanden terug gewoon slecht, maar zijn nu bijna terug binnen de range (hier heb ik tudca voor gebruikt, dit ga ik ook nog een tijdje blijven doen)
 
Reden voor de electrocardiogram? Gewoon uit voorzorgsmaatregelen?
 
mucci
Uit voorzorg.
Ik heb hier in België het statuut van chronisch ziek (is niet hetzelfde als op ziekenkas zitten want ik werk gewoon full-time :p)
Dit maakt dat ik elke 2 jaar recht heb op een volledig lichamelijk onderzoek als voorzorg
(Ekg, bloedname, Urinecontrole, endo en coloscopie, longfoto) tegen een beperkte bijdrage.
Medische zorg is 1 van de weinige dingen dat in België wel goed geregeld is als je een fijne huisarts hebt.
 
Met heel veel moeite toch al weer een blokje te bespeuren :p
(Full body pics neem ik pas einde contest)
 
Laatst bewerkt:
mucci
Uit voorzorg.
Ik heb hier in België het statuut van chronisch ziek (is niet hetzelfde als op ziekenkas zitten want ik werk gewoon full-time :p)
Dit maakt dat ik elke 2 jaar recht heb op een volledig lichamelijk onderzoek als voorzorg
(Ekg, bloedname, Urinecontrole, endo en coloscopie, longfoto) tegen een beperkte bijdrage.
Medische zorg is 1 van de weinige dingen dat in België wel goed geregeld is als je een fijne huisarts hebt.
Als Mede Belg klaag ik zeker niet over onze medische zorg :D is wel fijn natuurlijk als je om de zo veel tijd je kan laten onderzoeken om te kijken of alles nog inorde is!
 
Ik heb net voor de eerste keer maaltijden besteld bij The Dutch Giant
(Hiervoor enkel bolero :) )
Ik ben benieuwd.
7C50B19E-4CFA-4088-A3F0-08CF99ED23B2.png
 
Bespaard mij echt een hele hoop tijd, 10 a 15 min en ik heb voor 8 dagen geprept.
Ben je ook tevreden over de smaak/kwaliteit?
De voedingswaardes staan vermeld op de verpakking neem ik aan, werkt scannen met myfitnesspal?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven