- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Bedankt! En dat zonder ze ooit apart te trainen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt! En dat zonder ze ooit apart te trainen

Yes please.Bekijk bijlage 458034 PUMPED
Goed wat kcals binnen gisteren avond en deze voormiddag, de training van maandag toch maar vandaag gedaan vanwege veel energie en morgen een drukke dag.
Morgen start ik met roacutane vanwege rug acne als ik goedkeuring krijg op de medische keuring (is wel te zien op deze en vorige foto) gelukkig niks op mijn gezicht of borst.
Is er interesse dat ik ook log hoe de roacutane werkt of zijn hier al genoeg losse topics over?
Ok. Heb je idee wanneer je resultaat ziet? En heb je overwogen om om de dag te doen.? Ziet r vrij rustig uit bij jou.Komt in orde, dosis gaat 40mg zijn.
Zodra de acne grotendeels weg is ga ik overschakel op 20mg.
Begin vorige zomer zag ik na 2weken al een zichtbaar resultaat ondanks dat ik toen best wat androgene middelen gebruikte. Ik ben toen in week 3 overgestapt op 20mg. Nog enkele weken later overgestapt op 20mg e2d.Ok. Heb je idee wanneer je resultaat ziet? En heb je overwogen om om de dag te doen.? Ziet r vrij rustig uit bij jou.
Denk idd dat als je oestrogeen omhoog gaat dat daar de problemen van komen. Hoop dat t helpt. Ben zelf overwegen om preventief om de dag te nemen.Begin vorige zomer zag ik na 2weken al een zichtbaar resultaat ondanks dat ik toen best wat androgene middelen gebruikte. Ik ben toen in week 3 overgestapt op 20mg. Nog enkele weken later overgestapt op 20mg e2d.
Ik heb die zomer maar miniem acne gehad.
Ik ben na de zomer ermee gestopt vanwege een te zwaar belaste lever (die nu terug in orde is) Een tijdje terug is na het stoppen met arimidex acne terug gekomen. Niet super veel maar wel pijnlijke die moeilijk genezen. (Ik durf niet zeker te zeggen dat het stoppen met arimidex dit heeft veroorzaakt, ik vermoed de felle hormoonschommelingen)
Het is geen ramp nee, maar mooi is het ook nietOp de foto’s lijkt het of je vrij weinig hebt of zie ik dat niet goed?![]()

Eod preventief werkte heel goed bij mij(na de startkuur die bijna alles deed verdwijnen). Het is alleen jammer dat het toch een bijkomende belasting is.Denk idd dat als je oestrogeen omhoog gaat dat daar de problemen van komen. Hoop dat t helpt. Ben zelf overwegen om preventief om de dag te nemen.
Ja heb je gelijk in. Kijk het nog ff aan.Eod preventief werkte heel goed bij mij(na de startkuur die bijna alles deed verdwijnen). Het is alleen jammer dat het toch een bijkomende belasting is.
Ziet r nog vrij beschaafd uit.
Dat was niet alles hoor

Succes. Alcohol was vroeger probleem voor mij. Rotzooi. Wat ik nu per jaar drink was vroeger per week.Eiwitdoelen afgelopen dagen royaal bereikt
Schade: +0,2 kg op de weegschaal, verwaarloosbaar lijkt mij.
Al bij al heb ik mij toch nog redelijk goed gedragen.
Kcal doelen voor deze week: proberen onder de 3400 kcals te blijven.
Ik ben vandaag pas gestart met de roaccutane vanwege de alcohol van afgelopen dagen.
Ik heb over maandag en dinsdag verdeeld een hele fles porto gedronken (voelde super lekker na zoveel weken nauwelijks alcohol).
Nu weer strikt kcals tellen, all-out trainen en alles ongezond beperken.
De kans op winst hier schat ik niet bijzonder groot, maar ik ga er wel hard mijn best voor doen.
Hier hetzelfde probleem. Ik moet ook echt vaak mijn best doen om eraf te blijven wat 9/10 wel lukt. Maar het is een beetje een kwestie van alles of niks voor mij.Succes. Alcohol was vroeger probleem voor mij. Rotzooi. Wat ik nu per jaar drink was vroeger per week.
In dat geval zou ik gewoon niet meer drinken. Als je partner je al niet te genieten vindt...Hier hetzelfde probleem. Ik moet ook echt vaak mijn best doen om eraf te blijven wat 9/10 wel lukt. Maar het is een beetje een kwestie van alles of niks voor mij.
Ik heb maar 1fles drank thuis staan die ik zelf lekker vind, maar open=op.
Daarom kies ik meestal voor helemaal niks te drinken. Soms is dit wel saai, maar geen zware katers, schaamte en ruzie om niks vind ik wel een fijn gevoel.
Mijn vriendin vind mij vaak ook een gigantische eikel als ik zwaar dronken ben. En om eerlijk te zijn heeft ze daar gelijk in, dat is niet het voorbeeld dat ik aan mijn kinderen wil geven.
Veel mensen kunnen lekker van een drankje genieten, en ik vind daar ook totaal niks mis mee. Ik ben gewoon zelf mentaal te zwak om er op een voor iedereen leuke manier mee om te gaan.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Dat vind ze echter wel alleen maar als ik zat ben, daarom zorg ik dat ik nooit meer verder als aangeschoten word en luister ik naar haar als ze zegt dat het genoeg is geweest. Al kan ik beter nietmeer drinken want ik kan er niet mee omgaan. Dit keer was de laatste pint wel 4 maanden geleden gok ik, en daarvoor ook enkele maanden niet gedronken.In dat geval zou ik gewoon niet meer drinken. Als je partner je al niet te genieten vindt...