AndroidHealthClinic

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gebruik je pré workout? Anders misschien overwegen?
Af en toe, regelmatig 2blikken monster ultra :)
Ik denk dat ik mss wel weer eens een potje t5 ga bestellen, daar krijg ik echt wel een energie boost van, pwo poeders vind ik nogal vies smaken
 
Dan is er nog hoop.
 
Training vandaag

OHP 5x5x52,5
Bench 5x112,5(voelde te zwaar?) 4x5x100
BOR 5x5x60
Squat 3x5x100
Deads 5x110 3x150 1x180

Kracht gaat echt achteruit, voelt serieus kut.
Supermangevoel tijdens training is over, in de dip trainen suckt.
Gelukkig nog geen negatieve opmerkingen gehad, zou ik ook niet blij mee zijn nu.

Algemene beoordeling training: :suicide::suicide::suicide:
Van mij ga je zeker geen negatieve opmerkingen krijgen. Alweer goed gedaan chrash! :)
 
Af en toe, regelmatig 2blikken monster ultra :)
Ik denk dat ik mss wel weer eens een potje t5 ga bestellen, daar krijg ik echt wel een energie boost van, pwo poeders vind ik nogal vies smaken
Een PWO neem je toch niet voor de smaak (en daarnaast is de smaak heel erg verschillend). Je kunt ook zelf je PWO (smaakloos) samenstellen.
 
Een PWO neem je toch niet voor de smaak (en daarnaast is de smaak heel erg verschillend). Je kunt ook zelf je PWO (smaakloos) samenstellen.
Ik heb het liever in pilvorm. Ik ga mezelf niet dwingen vieze dingen te drinken voor een hobby, zo toegewijd ben ik al jaren niet meer ;)
Een blik monster vind ik dan weer wel super, een cafeinepilletje pak ik ook wel soms
 
Laatst bewerkt:
Een PWO neem je toch niet voor de smaak (en daarnaast is de smaak heel erg verschillend). Je kunt ook zelf je PWO (smaakloos) samenstellen.
Echter met citruline enzo wordt die dan uiteindelijk niet smakeloos, maar enorm goor:o
 
Ik heb het liever in pilvorm. Ik ga mezelf niet dwingen vieze dingen te drinken voor een hobby, zo toegewijd ben ik al jaren niet meer ;)
Een blik monster vind ik dan weer wel super, een cafeinepilletje pak ik ook wel soms
Bestel maar een potje 5150 of kill it van rich piana, heerlijke smaken. Full as fuck van rich is ook een heerlijke pwo alleen moet je hier nog zelf cafeïne aan toevoegen.
 
Bestel maar een potje 5150 of kill it van rich piana, heerlijke smaken. Full as fuck van rich is ook een heerlijke pwo alleen moet je hier nog zelf cafeïne aan toevoegen.
Ik vind het nogal duur, 5150 heb ik eens van een kameraad geprobeerd, ik vind het niet in de buurt komen van een goede ECA stack :)
 
Tja ECA is ook weer net wat heftiger. Heb thuis ook een potje staan maar ben op de een of andere manier altijd bang om hem in te nemen haha..
 
Tja ECA is ook weer net wat heftiger. Heb thuis ook een potje staan maar ben op de een of andere manier altijd bang om hem in te nemen haha..
Degene met ephedra daar kan ik mij best slecht van voelen, met ephedrine voelt het met 1 pil best wel aangenaam
 
Minitraining today op een functional trainer

Biceps curls, triceps pushdowns, face-pulls

Crunches, planks, nog wat BW oefeningen

Om 19u volgende les krav maga, dit gaat weer afzien zijn
 
Minitraining today op een functional trainer

Biceps curls, triceps pushdowns, face-pulls

Crunches, planks, nog wat BW oefeningen

Om 19u volgende les krav maga, dit gaat weer afzien zijn
Have fun! En vergeet je "bescherming" niet mee te nemen :p
 
Een PWO neem je toch niet voor de smaak (en daarnaast is de smaak heel erg verschillend). Je kunt ook zelf je PWO (smaakloos) samenstellen.
Presies. Los bestellen, zelf mengen. Stuk goedkoper en kan smaak kiezen.
 
Ik heb de les weer overleeft :)
Schenen zijn blauw, maar heb me wel fijn kunnen uitleven.
Voeding vandaag bijna exact 3500kcal, genoeg eiwitten, op een paar stukken cake na heel gezond :p
Tijd voor bed :)
 
Ik heb de les weer overleeft :)
Schenen zijn blauw, maar heb me wel fijn kunnen uitleven.
Voeding vandaag bijna exact 3500kcal, genoeg eiwitten, op een paar stukken cake na heel gezond :p
Tijd voor bed :)
Wat voor les? Om te deadliften ofzo?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven