XXL Nutrition

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Even plannen voor onder de zonnebank voor een paar dagen aan de kant zetten vrees ik.
In heb uit het niets een verschrikkelijk jeukende uitslag ;s
 
Laatst bewerkt:
Dat krijg ik dus al als ik gewoon in de zon kom.
 
Hm, soort zonne allergie? Wat kan je daar tegen doen? Het jeukt echt hard.
Autoimuun/spierziekte (dermatomyositis)

Cortisone zalf smeren.
 
Supplementen voor de eindspurt zijn binnen
Toch raar dat legaal duurder is als illegaal :p
image.jpg
 
Ik ben echt benieuwd! Hoezo vind je het raar dat legaal duurder is?
Diuretica en een cutkuur, fatburner die illegaal zijn, zijn goedkoper te verkrijgen dan een paar shakes (die eigelijk niets doen als voeding in orde is)
Is toch niet helemaal juist wel?
 
Even plannen voor onder de zonnebank voor een paar dagen aan de kant zetten vrees ik.
In heb uit het niets een verschrikkelijk jeukende uitslag ;s
Bekijk bijlage 464055
Ik heb dit ook precies zelfde plek ook. Na mijn vakantie in Mexico zat er zelfs een wit randje om heen. Als ik krab dan jeukt het als de pleuris.
 
Ik heb dit ook precies zelfde plek ook. Na mijn vakantie in Mexico zat er zelfs een wit randje om heen. Als ik krab dan jeukt het als de pleuris.
Heb je iets van medicatie moeten nemen? Ik hoop dat het weg is tegen volgende donderdag, ik heb een nog grotere vlek op Mn gezicht :s
 
Heb je iets van medicatie moeten nemen? Ik hoop dat het weg is tegen volgende donderdag, ik heb een nog grotere vlek op Mn gezicht :s
Nee neem er niks voor. Heb het al een tijdje ook.valt amper op. Ieder zo zijn gebreken toch.
 
Nee neem er niks voor. Heb het al een tijdje ook.valt amper op. Ieder zo zijn gebreken toch.
Das ook weer waar, als de vlekken er nog zijn donderdag houd het mij niet tegen toch de shoot door te laten gaan, tis ook niet ernstig, wel super veel jeuk
 
Training vandaag

Triceps pushdowns, barbell curl, upright rows, pulley crunches tot uitputting, verschillende gewichten en reps gebruikt, 25min bezig, super pomp

Seffens BBQ aan, alles zo geteld dat ik onder de 3000kcals blijf (dus veel vlees en groenten, geen pasta of aardappelsalade)

Morgen ga ik mijn kcals zo laag zetten als ik kan volhouden (zal uiteindelijk wel richting 2500gaan)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven